Osoby, które tu zaglądają :):)

piątek, 28 lutego 2014

Buba i jej krewna , również paskuda :)



   To jest Buba i jej mniejsza  krewna , również  urody nienachalnej


o Bubie więcej TUTAJ


Krewna przybyła tylko w krótkiej bluzeczce .


Laleczka zrobiona jest z twardego tworzywa , tylko główka jest miękka .  Brak jakichkolwiek oznaczeń .
Wielkość około 14 cm .



                                                                                   


... a tak wyglądała Buba :



Buba również nie ma żadnych oznaczeń .


To niestety główne zainteresowanie Buby ....


Na tym zdjęciu Buba już spokojniejsza , bo najedzona :):)

24 komentarze:

  1. Hahahaha padłem, tytuł i opis rewelacyjny, a zdjęcie z puszką jedzenia dla kota wymiata ;D uśmiałem się jak norka, o dziwo Buba mi się podoba... taka wesoła i aż się buzia śmieje, fajna ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki , choć mojej kotce do śmiechu nie było , jak zobaczyła Bubę ze swoją puszką ;)
      Obiektywnie rzecz biorąc lalka jest dość paskudna ale... coś
      w niej jest , a ja nie jestem obiektywna ;)

      Usuń
  2. Buba jest fajna! Za to jej krewniaczka ma jakiś dziwny brzuch...

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdzie Ty znajdujesz takie "'cudeńka". Niesamowite :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się określenie - uroda nienachalna:)
    Chciałam zauważyć, że niektóre puszki kocie zawierają 99% mięsa a w niektórych dla ludziów ino śladowe ilości, albo aromat identyczny z naturalnym. Lalka mądra jest zapewne etykietę przeczytała:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj prawda, prawda z tym jedzeniem :):)
      "Sok z prawdziwych polskich jabłek " .... z chińskiego koncentratu :)

      Usuń
  5. uchachałam się:))))to sa laleczki antydepresyjne

    OdpowiedzUsuń
  6. Obie laleczki są unikatowe! Brak mi słów! Po prostu fantastyczne! Biedny kot ma konkurencję...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :):) Chciałam znaleźć w sieci podobne ale chwilowo brak mi punktu zaczepienia - pewnie wpadnę na nie przy okazji szukania zupełnie innej lalki :)

      Usuń
  7. Maleństwo ma przyjemną buźkę, ale Buba trochę mnie przeraża;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Krewniaczka Buby wygląda na chronicznie niedożywioną. Kocie żarcie może być zagrożone, biedna kicia.
    Buba ma dosyć dziwne stopy, przypominają raciczki. Może Buba jest krewną Miss Pigi.

    OdpowiedzUsuń
  9. ... w takim razie psie jedzenie jest również zagrożone :):) .
    Raciczki ... to by tłumaczyło wszystkożerność Buby ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale maja odjazdowe ubranka . To chyba z cieniutkiego filcu. Super wyglądają takie oporządzone.

    OdpowiedzUsuń
  11. Urodę mają zaiste nienachalną, lub - jak mawiała moja babcia - trudną ;)
    Ale to jedne z tych lalek, które trzeba pokochać, o ile nie wyrzuciło się ich ze wstrętem przy pierwszym spojrzeniu... :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przedziwne te laleczki, ciekawa jestem, kto je wyprodukował i jak wyglądały w oryginale... Z jednej strony usteczka wyglądają, jakby miały dziumkać smoczek butelki, a z drugiej całkiem nastoletni makijaż mógłby je czynić lalkami podobnymi do Bratz...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem bardzo ciekawa . Jak dotąd nie udało mi się znaleźć podobnych w sieci :( .
      Muszę zintensyfikować poszukiwania ... może trafię przypadkiem ?

      Usuń