Osoby, które tu zaglądają :):)

poniedziałek, 14 kwietnia 2014

....i znowu Barbie Super Star


To była moja pierwsza Barbie kupiona po latach .  Nie mogłam jej zidentyfikować .


... ale udało się !!! :)

Udało  się dzięki  odwiedzinom w Krainie Wiecznych Łowów  TUTAJ



                   zdjęcie z ebay -  wersja z Malezji  ( taka jak moja ) , " europejska"



                    zdjęcie z ebay -  wersja  chińska , " amerykańska "



                                                My First Barbie Pretties Princess Ever 1989

"My First Barbie" - zgadza się , to przecież  moja pierwsza Barbie po wielu latach :)
Ma na sobie autentyczną sukienkę, która dotarła do mnie na innej lalce - widać tak miało być :)

Mam jeszcze problem z oznaczeniem jednej Superstarki :



                                                                Zielony błysk w oczach ...


                                                          Dotarła do mnie w tym ubranku



                                        Pochodzi z Indonezji i ma  eleganckie białe majteczki .
Poznajecie ją może ???



JUŻ   WIEM !!!!  :):) - dziękuję  Ci   ROZI !!! :):)





To  BARBIE  EASTER  SPECIAL  EDITON  1996  - zdjęcia ze strony articulo.mercadolibre.cl

Pochodzenie futerka też się zgadza :) :


                                      Fashion Fever Kayla - zdjęcie z aukcji 






                                                




20 komentarzy:

  1. a ja własnie jestem na etapie poszukiwań My First Barbie Pretties Princess Ever 1989, bo mam wersję AA i przydałaby mi się bladoskóra

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. AA - brzmi złowrogo .... ;) ale pewnie chodzi o Królewnę czarnoskórą , tak ?
      Może znajdę jeszcze na moim bazarku Princess Ever - wszystko jest możliwe ... :)

      Usuń
    2. Cieszę się, że masz swoją- dziękuję Ci za dobre serce! =) własnie pasowałaby mi Barbie z tej serii, to by im obu raźniej było. =)

      Usuń
    3. :):) Może uda mi się ją znaleźć , wszystko jest możliwe :):)

      Usuń
  2. Niestety nie pomogę Ci w identyfikacji ale muszę wspomnieć, że panny mają śliczne oczy i urocze dołeczki w policzkach (szczególnie na ostatnim zdjęciu) Piękności!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia na tle kwitnących migdałków. Kiedyś miałam trzy ogromne krzaki, ale mi zmarzły. Odtąd nie mogę się dochować, choć wielokrotnie sadziłam. Barbioszki śliczne. Podobają mi się te pawie oczka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) , migdałki są śliczne ale niestety szybko gubią kwiaty :( . Nam zmarzła magnolia , dobrze, że rośnie u sąsiada - mogę sobie na nią melancholijnie zerkać ...
      Mam nadzieję, że ktoś Pawiooką rozpozna :)

      Usuń
  4. Taką księżniczkę miała moja koleżanka z klasy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Cały czas nadziwić się nie mogę , jak udało mi się trafić na oryginalną kiecę dla królewny :)

      Usuń
  5. Dołeczki na buźkach mają słodkie to fakt :"D
    Nie mogę Ci pomóc bo się nie znam :(
    ale mogę podesłać Ci jeśli chcesz takie ciałko w białych majtach - bez łba ;-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wydaje mi się, że Twoja Pawiooka to Easter Barbie z 1996. Jej oczy, make up i kolczyki wyglądają tak samo.
    A futerko jest podobne do ubranka dla Fashion Fever Kayli :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojejku , bardzo dziękuję :) , zaraz pooglądam sobie ją w sieci :):)

      Usuń
  7. Nie ma za co :D Cieszę się, że mogłam pomóc w identyfikacji :) A przy okazji sama też się czegoś nowego dowiedziałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cieszę się, że ostatnia Super Starka dała się zidentyfikować - te ślepka nie dawały mi spokoju. A i jeszcze Easter Special Edition. Idealnie na święta :D
    No i Pierwsza Księżniczka. Czysta klasyka :D

    OdpowiedzUsuń