Osoby, które tu zaglądają :):)

sobota, 16 czerwca 2018

"Walking Baby Loves You" HASBRO 1975


Ten trochę wystraszony pyszczek należy do Gabrysi - laleczki firmy HASBRO
znanej pod nazwą 'Walking Baby Loves You " z 1975 roku.
Zwykle pokaz zaczynam od zdjęć "przed" - tym razem postanowiłam zrobić inaczej ,
ze względu na pewne modyfikacje którym poddałam Gabrysię :) .
Gabrysia jak widać ma jeszcze brudną buzię wymagająca doczyszczenia .



Dziewuszka ma 46 centymetrów , ukorzenione na plastikowej głowie włosy są "przesuszone" w specyficzny , "plastikowy" sposób.


Stopy są dość specyficzne i trudno było je wtłoczyć w obcisłe rajstopki .


Tak wyglądała po przybyciu do Dziwaczkowa

Przygotujcie się teraz na niespodziankę  dotyczącą budowy laleczki . Chodząca lalka niekoniecznie musi być zasilana bateriami .


Gabrysia ma na sobie oryginalne ubranko ale nie ma .... dłoni  :(
Oto jak wygląda po zdjęciu ubranka....
- Ktoś to chyba sam zrobił w domu.... - wyraził swoją opinię na ten widok mój Mąż...


Plastikowy korpus i bezdłoniaste ręce wykonano z bardzo sparciałej już gąbki, wewnątrz której umieszczono rurki.


... a nogi ...


Widzieliście kiedyś coś takiego ?   Ja nie :/ .

Oto jak laleczka wyglądała w stanie kompletnym - zdjęcia z ebay :



Brakujące Gabrysi dłonie były czymś w rodzaju pompek , tłoczących przez rurki powietrze - rurki w ramionach łączyły się z rurkami w nogach .

\
Na skutek takiego działania Gabrysia fikała nogami aż miło :) - zdjęcie z You Tube




Pomysł jak widać prosty i skuteczny :) Filmiki również z YouTube .

Gabrysia niestety została dłoni pozbawiona . Na szczęście znalazłam dla niej ręce zastępcze , które wprawił jej mój Mąż . Laleczka chodzić nie może ale wygląda dobrze .


Dostanie pewnie jakieś buciki mieszczące jej stopy King-Konga :) .

20 komentarzy:

  1. ojejuniu! jaka inwalidka! cudownie, że
    dostała takie ładniutkie dłonie - może
    pokusicie się też do swej dziwaczkowej
    kliniki o parę stóp, coby Gabi mogła
    sobie nimi pomachać w wolnych chwilach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polowanie na nogi rozpoczęte - pewnie gdzieś tam czekają..... :):)

      Usuń
  2. To chyba najdziwaczniejsza lalka w Dziwaczkowie. Powiem, że jestem "zastrzelona" pomysłem. Myślę, że powinny na nią pasować butki od misia Build - A - Bear. Niestety jakiś czas temu pozbyłam się takich butków, bo na żadną lalkę nie pasowały.:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Misiak musi mieć dużą stopę :) - zapamiętam - pewnie łatwiej trafić na samego misia niż jego butki.... :/ . Może będą pasować dziecięce - odrysuję podeszwę i będę szukać na bazarkach . Faktycznie Gabrysia przebija nawet Psychodelię :):)

      Usuń
    2. Otóż nie, łatwiej spotkać buty czy sukienki niż samego misia. Muszę podpytać Ashokę, czy czasem nie ma butków.

      Usuń
    3. :):) Z butkami są zawsze problemy - obecnie wyznaję zasadę, że trzeba je chować, bo kiedyś znajdzie się lalka, która je nałoży (np. Kopciuszek :):) )

      Usuń
  3. Urocza ta Gabrysia i całe szczęście, że do Ciebie trafiła, bo dostała nowe i dużo lepsze życie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Marzenko dziękuję za miłe słowa :):) . Czekamy teraz na jakieś nowe nóżki - może się kiedyś trafią.... :):)

      Usuń
  4. Nigdy nie widziałem tego rodzaju przed lalka! Jest to bardzo pomysłowy mechanizm:-). Cieszę się, że dał jej ręce nowe!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda ? Proste i skuteczne - bez baterii !!! :):)
      Może uda się trafić na jakieś pasujące nóżki :)

      Usuń
  5. Niesamowite to rozwiązanie z "chodzeniem"! Nigdy czegoś podobnego nie widziałam! Faktycznie, dziwacznych (ale i ogromnie sympatycznych) masz mieszkańców w tym swoim Dziwaczkowie :)))
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też ten zmyślny mechanizm wprawił w zdumienie :). Jak widać czeka na nas jeszcze wiele lakowych niespodzianek.
      Serdeczności :):):)

      Usuń
  6. O ludziska, a to zaskoczenie (choć powoli zaczęłam sobie myśleć, że wiele już lalkowych dziwaczków widziałam). Do gąbek mam uraz po ostatniej reanimacji bobasa, ale ta i tak wygląda w miarę dobrze.
    Pomysł z "pompkami" z kosmosu. :D
    Super ją odnowiłaś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gąbka niestety potrafi zamienić się w pył i w takim przypadku trzeba wymienić całe wypełnienie , też miałam taki przypadek :/ . Jak widać dobrze być chomikiem i zbierać części do lalek - zawsze coś może się przydać :):):) Dziękuję :)

      Usuń
  7. Hehe, to tak to cudo wygląda :D Dobrze, że się przeszczep przyjął. Urocza jest :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz już zbieramy z Zuri WSZYSTKIE możliwe do zdobycia części lalek - jak widać WSZYSTKIE mogą się przydać :):)

      Usuń
  8. Trochę straszna jest. Ale tylko trochę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli dokładniej jej się przyjrzeć to faktycznie coś w tym jest :):):)

      Usuń