Osoby, które tu zaglądają :):)

wtorek, 18 czerwca 2013

BARBIE Super Star

BARBIE  - mój pierwszy egzemplarz  po wielu latach


Na wstępie zaznaczam iż :

lubię Barbie -  ikonę popkultury i  kosmopolitkę  :):)

Unikałam jej bo ... gdy moi synowie byli mali  odziedziczyłam po córeczce koleżanki około
trzydziestu sztuk  Barbie w różnych wariantach kolorystycznych z całym pudłem ciuszków ,
butów i innych gadżetów.
Kiedy ja - bardzo duża dziewczynka - nacieszyłam się nimi , oddałam swój skarb potrzebującym,
 dużo mniejszym dziewczynkom . :( .
Dobrze zrobiłam , dziewczynki były bardzo zadowolone ale jednak czegoś żal .... :/ ....
Postanowiłam sobie , że temat  Barbie będę omijać cichutko na palcach , żeby  żal  odszedł
w niepamięć ...

Barbie mnie jednak znalazła :) , przewracając niewinnie błękitnymi oczętami  na bazarowym stoisku .


... i oto ,  mój pierwszy po latach egzemplarz


Włosy były ogromnym , sztywnym , ufryzowanym w warkoczyk kołtunem :/


Jakoś udało się rozczesać czuprynę za pomocą strasznych narzędzi w postaci  metalowej szczotki
 i grzebienia do pielęgnacji perskich kotów - to z kolei scheda po moich kotach ;)


... i  jeszcze  trzeba będzie włosy wygładzić ...


... i  jakoś "moldki" nie umiem dopasować - NIE  ZNAM  SIĘ  NA  BARBIE :( .
Wgapiam się jak sroka w gnat w  "moldkowe" zdjęcia, liczę rzęsy .... - Super  Star  ??


... a może jest składakiem ???

Jest czy nie jest , zapoczątkowała  powrót Barbie pod mój dach i za te jestem jej bardzo wdzięczna :):

P.S . Tak jak przypuszczałam - od czasu jej kupna Baśki  rozpanoszyły sie w moim domu na dobre... :/

2 komentarze:

  1. Nie potrafię zidentyfikować tej konkretnej Barbie, ale nie wygląda na składak. Strzelałabym, że to panna z tańszej serii z lat 90-tych. Rok 1966 wybity na ciałku oznacza tylko datę opatentowania ciałka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki :) Poczytałam trochę i już wiem, że chodzi o wzór ciałka .
    Oczy ma przerażająco - świdrująco niebieskie ,
    pewnie musiała zwracać na siebie uwagę wśród konkurencji na półce ... ;)

    OdpowiedzUsuń