Osoby, które tu zaglądają :):)

wtorek, 15 sierpnia 2017

Różowa Tereska


Dzięki Naomiaoi trafiła do mnie jedna z najładniejszych Teresek jakie miałam okazję widzieć :) .



To Camp Fun Teresa z 1993 :)


                                                  zdjęcie z E-bay


Tereska bardzo lubi różowy kolor . Trudno jednak jej zdecydować się na wybór odpowiedniej torebki ....





Może koszyk ?    Zmieści się w nim nawet sukienka.....


Może  różowa  meduza ??


... do tego różowy flaming .....







... a może wystarczy różowy pudel ???  :)







21 komentarzy:

  1. Ale różowo-cukierkowo.Biedna Tereska ma dylemat jak większość kobiet-szafa pęka w szwach,a wybrać nie ma co...
    Panna śliczna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę że różowy kolor bardzo do niej pasuje :) Tą różowością natchnęły mnie flamingi z wystawy...

      Usuń
  2. Pudel jest CZADOWY 😘
    Teresa ma śliczny malunek oczu i rzadszy kolor włosów dla niej. Gratuluję lalki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ mnóstwo różowych torebek! Teresa blondynka? Nie miałam pojęcia, myślałam, że one mają tylko brązowe włosy. Ma śliczne oczka. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkiemu winne te różowe flamingi..... Napatrzeć się na nie nie mogłam :)
      Też nie wiedziałam że są takie jasnowłose Tereski :)

      Usuń
  4. Cieszę się że ci się podoba. Wow, faktycznie kocha róż :D. Pudel wymiata :), a torebka-meduza oryginalna.

    OdpowiedzUsuń
  5. OMG! Ona jest OLŚNIEWAJĄCA!!!
    cudna, cudna, cudna, cudna ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaka fajna! I bardzo, ale to bardzo fotogeniczna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami lubię różowy kolor :) Myślę, że do niej bardzo pasuje :):)

      Usuń
  7. Różowy pudel najlepszy!:D A Tereska piękna, taka w kolorze blond to rzadkość:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam już małe stadko różowych pudli :) Nie mogę się im oprzeć .... :):):)

      Usuń
  8. Wszystko różowe i cukierkowe :) Urocza panna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście tej różowości winne są flamingi ... Z nimi to tak zawsze....
      Mój mały synek na ich widok krzyczał w ZOO " to różowe flamastry ! " :):)

      Usuń
  9. Rzeczywiście ładna, rzadkie połączenie brązowych oczu z blondem.

    OdpowiedzUsuń
  10. Rzeczywiście to niesamowita Tereska, wersja blond jest dość rzadka, ale ogólnie buźkę ma też śliczną :)

    OdpowiedzUsuń