Osoby, które tu zaglądają :):)

niedziela, 14 stycznia 2018

Wyprawa Dziwaczki do sąsiednich krain

W czwartek i piątek odwiedziłam bardzo bliskie memu sercu miejsca - Szydełeczkowo
i Baśniowo .

Do Szydełeczkowa zawiozłam Malilę , która bardzo chciała odwiedzić swoją młodszą siostrę Annabellę .



Malila zadomowiła się u Inki na dobre - postanowiła zamieszkać w Szydełeczkowie  razem z siostrą .


Moja wizyta wzbudziła wśród Szydełeczkowian wielkie poruszenie ...

... opowiadali o swoich problemach....


- Zobacz ! Prałam ręcznie skarpetki !! Już  NIGDY  tego nie zrobię !!! :(

... nie wszyscy byli zadowoleni ....


- Daj spokój ! Nie rób mi zdjęć !  Nie zdążyłam dzisiaj nawet wypić kawy !!


- Ja nie zdążyłam się uczesać !!! :(


- Pst !! Nie mów Ince, że tutaj się schowałem !! Chce mi zrobić kolorowe majteczki 
a ja wolałbym rajstopki !!!

Piękne porcelanki były spokojne - taki już los kruchych istot - lepiej zachować spokój....




Piękna Czarny Kruk  jest doskonałą modelką w każdych okolicznościach ...


... a  to - już moja - Małgosia Klopsik :) Dziękuję !!:****




Jeśli  piątek , to jesteśmy w  Baśniowie :)


- Ej, nie świeć po oczach !!


... jakieś małżeńskie nieporozumienie .... :/


... dziewczęce ploteczki równoważą "ciche dni" poprzedniej pary....


... niektóre panie szykowały się do sprzątania albo do podróży....


- Wysłałem Zająca po herbatę a on przyniósł kawę ... i kto tu jest szalony ???




-  Jestem babcią ... jestem lalką - to chyba znaczy, że nigdy nie byłam młoda :(




- Ugryźć ? Uszczypnąć , czy tylko pociągnąć za ucho ??


... tak wygląda wystraszony glonojad ....


... niektóre panie już myślą o weekendowej imprezie...


- A ja znowu nigdzie nie pójdę ! :(  Mam opryszczkę !!:(:(






... taką laleczkę kupiłam sobie kiedyś za swoje kieszonkowe w kiosku :)
Moja Mama była zbulwersowana jej problematyczną urodą :)




Bardzo Wam Kochane dziękuję za wspaniale spędzony czas !!!!! :):)







24 komentarze:

  1. Wspaniałe wizyty! Genialne zdjęcia. Niektóre osobniki chętnie przygarnęłabym pod swój dach.
    Pozdrawiam, Kasiu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :):) U Zuri tyle dobra lalkowego, że nie wiadomo co fotografować . Inka tez ciągle zaskakuje zawartością szuflad :)
      Serdeczności !!! :)

      Usuń
  2. Małgosia Klopsik u Cioci z Baśniowa spokojnie
    poczeka sobie na Ciebie - a póki co - dobrze,
    że już wiem, czego chce maleństwo :DDD

    jak widzę - moja Ruth vel Kruk zawsze wejdzie
    przed Twój obiektyw, choćbym Ją kamuflowała
    za innymi panienkami dyniowatymi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosia jest już w Dziwaczkowie - nie wiedziałam że potrafi się śmiać !!!! :O
      Tak, łączy mnie z nią nić duchowego pokrewieństwa :);) Mam nadzieję, że Malila nie zdążyła Ci jeszcze wejść na głowę z listą oczekiwanych kreacji :):):)

      Usuń
  3. Ależ tu różnorodne towarzystwo! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo interesującą grupę piękne lalki! :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoje relacje pełne ekspresji poprawiaja mi humor na cały dzień

    OdpowiedzUsuń
  6. Hi,
    Could you help to Mandalina, to identify this polish doll?
    https://mandalineartfulliving.blogspot.hu/2018/01/please-help-find-this-doll.html

    Thank you!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście !!!! Wszystko umieściłam w następnym poście .
      Serdecznie pozdrawiam !!

      Usuń
  7. Oj jakie fajne spotkania :) Muszę i ja się kiedyś wyrwać na jakiś większy lalkowy spęd :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może wreszcie trafimy na siebie u Zurinki ??? Bardzo bym chciała :)

      Usuń
  8. Oj zazdroszczę, zazdroszczę, i oglądania cudnych mieszkańców owych Krain, i ploteczek z Inką i Zuri. A tego Glonojada pamiętam, moja córcia też miała, to były bardzo tanie laleczki z kiosku Ruchu. Miały buteleczki ze smoczkiem. Buziaki ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :):) A masz może jakiś pomysł kto mógł glonojada wyprodukować ???
      Buziaki :):):)

      Usuń
  9. "Glonojad rozłożył" mnie na łopatki :D Kasiu umiesz poprawić ludzikom humor <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie są ciekawe, zwłaszcza te o kontrowersyjnej urodzie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie uroda problematyczna najbardziej przyciąga wzrok :):)

      Usuń
  11. Pokazałaś tak szeroki wachlarz lalkowy, że głowa mała! Uwielbiam taką różnorodność!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też uwielbiam :):):) . Nie mogłabym zbierać lalek równego wzrostu :):) . Pewnie skończę przysypana stosem lalek różnych rozmiarów i z różnych surowców ;)

      Usuń

  12. Kamelia
    14 sty
    do mnie
    Nowy komentarz do posta "Wyprawa Dziwaczki do sąsiednich krain" dodany przez Kamelia :

    Ależ tu różnorodne towarzystwo! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem dlaczego Blogger nie opublikował na moim blogu komentarza Kamelii :(
      Komentarz pojawił się tylko na mojej poczcie . To już drugi taki przypadek - nieładnie Bloggerze , nieładnie !!!
      Faktycznie towarzystwo jest bardzo różnorodne :):)

      Usuń