Osoby, które tu zaglądają :):)

środa, 3 lutego 2016

Kayla Lea , Lea Kayla


Uzbierałam ich osiem . To jeden z moich ulubionych moldów, więc liczę na powiększenie
tej gromadki :) .


                                                                    Lea Cali Girl  2003


                                                       Mystery Squad Kenzie  2002


? ?
                                                                       Fashion Fever 




                                                                Lea  Bead Party  2002


                                                                Really Rose Lea 2002


                                                            Lea i Kayla  Hoops and Loops  




                                                    Kayla Hoops and Loops



                                                          Lea Hoops and Loops 



.... i najnowsza w Dziwaczkowie Kayla




...  mam nadzieje, że niczego nie pokręciłam i nie pomyliłam Kayli z  Leą ...... :):)



UWAGA !!

Kicia-Kocia, Lacrima , Patryk i ja zamierzamy bawić się lalkami w Arkadii , 7 lutego (niedziela)  
od godziny 13 :) . Brak tematu przewodniego . Zapraszamy :):)



41 komentarzy:

  1. ależ cudne te Twoje K/L ♥
    widzę dwa chciejstwa -
    Kenzie oraz Kayla H&L, a
    moja Lea Bead Partty już
    dotarła do Eli z Wrocławia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, że tak mam - jak tylko zobaczę KL na wyciągnięcie ręki , to łapsko wyciągam i takie są tego rezultaty ...

      Usuń
  2. Tego moldu chyba nigdy nie za dużo :)))
    muszę też i swoje zebrać do kupy ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak właśnie Ewuś jest , tak jest ... :)
      Zbieraj i ... kompletuj następne :)

      Usuń
  3. jeśli mi się uda - przybędę i ja do Arkadii -
    daaawno nie widziałam Patryka, Kicia Kocia
    pewnie jeszcze bardziej odmieniona (ostatnio
    jak Ją widziałam - była ślicznie wysmuklona)
    a Lacrimę chętnie sobie przypomnę :DDD

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta zielonooka jest obłędna!
    Też bardzo lubię lalki z tym moldem - mają w twarzach ogromną szlachetność. Chciałabym, żeby na dobre wróciły do serii playline.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację , szlachetność z orientalną nutą :) . Nie spotkałam jeszcze KL , która by mi się nie podobała...

      Usuń
  5. Kenzie i Kayla powodują mi nadzwyczaj szybsze bicie serca! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam tylko jedną lalkę z tym moldem i tak już raczej zostanie. :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nigdy nie przepadałem za tą buzią, ale w tym zestawie podoba mi się ta stosunkowo nowa fashionistas, taka delikatna i młodziutka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Tak, w tym zestawie prezentuje się zdecydowanie najmłodziej :):)

      Usuń
  8. ja tez nie przepadam, miałam jedna ,nawet włosy rotowałam, ale one nie maja dziurek w nosie i to mnie irytowało i sie pozbyłam bez zalu
    choc na pewno to jest jedna z ładniejszych buziek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. JAK TO NIE MAJĄ DZIUREK ??? :O !!!
      Zaraz jeszcze raz je obejrzę .... ale z dziurkami , czy bez BARDZO mi sie podobają :):)

      Usuń
    2. większość moich K/L ma jakieś bliźniacze wgłębienia,
      uznawane wszem i wobec za dziurki w nosie - ale to
      akurat jest dla mnie mało decydujący szczegół...

      Usuń
  9. Stadko bardzo zacne :) Postaram się i ja przybyć :) Gdzie w Arkadii ? McDonald ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaraj się , postaraj :) Przed Empikiem - główne wejście , parter.Będę czekała na dole do przyjścia pierwszej osoby a potem trzeba zająć stolik na piętrze . Wyślij mi proszę na maila swój numer telefonu , to się nie zgubimy :)

      Usuń
  10. Piękne panienki. Lubię te z bardziej skośnymi oczami.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ehhh, nie będzie mnie jeszcze w wawie w niedzielę:((( Zrób dużo zdjęć!!!) Ta ruda Kayla jest niesamowita, pewnie od razu chciałabym jej wyprostować włosy;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba będzie zatem spotkać się również po Twoim powrocie :) Oczywiście postaram się stanąć na wysokości zadania i zrobić dużo zdjęć :) Wyprostować włosy powiadasz ? Ciekawe, ciekawe.... :)

      Usuń
    2. KASIU! błagam, nie prostuj tych ZACHWYCAJĄCYCH sprężynek -
      albo jak już nie będziesz się mogła powstrzymać - zapakuj
      wtedy Kenzie do torby i do Szydełeczkowa na wakacje, to Ci
      przejdzie :DDD

      Usuń
    3. Inko, możesz być spokojna :) Nie mam zamiaru tego robić :):)
      Dobrze , Kenzie - jeśli chcesz - już pakuje się na ferie do Szydełeczkowa :) . Uprzedzam, dziewczę miewa fochy :)

      Usuń
  12. Niby takie same a tak różne! Wspaniałe! Tę z loczkami, rudą to bym chętnie przygarnęła :)))
    Koniecznie zróbcie dużo zdjęć podczas spotkania :-)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja nadal nie ogarniam tych moldów... Ale laleczki cudne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... myślisz, że ja wszystkie ogarniam ??? To przychodzi z czasem .... :):)

      Usuń
  14. Ło matko- osiem ! Szczęściara :) wszystkie cudne !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda ? Też tak myślę, miałam szczęście :):)

      Usuń
  15. Uwielbiam Kayle/Lee, a u Ciebie zaplątało się kilka szczególnie ładnych (m.in. Kenzie i Really Rosy). Ta niezidentyfikowana może być z serii Fashion Fever, taka: http://www.mjstoy.com/images/027084210798/mjs.jpg

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za podpowiedź , zaraz zobaczę i naniosę poprawkę :):)

      Usuń
  16. Też mi się wydaje, że ta ?? to jakaś FF, zwłaszcza biorąc pod uwagę wielkość głowy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak ? To one miały większe głowy ??? Dzięki :):)

      Usuń
  17. Ja niestety nie dam rady się pojawić, ale wierzę, że również w mojej intencji nakarmicie lalkowego boga. Bawcie się dobrze. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nakarmimy, nakarmimy ale żal, że bez Ciebie :( . Liczyłam na tradycyjną współpracę przy ustawianiu modelek ... :(:(

      Usuń
  18. Uwielbiam takie porównawcze posty. Tyle indywidualizmu w obrębie jednej matrycy! U mnie na tej zasadzie, siedzą niestety tylko Tereski na dwóch półkach. Dopiero wtedy widać autentyczną różnorodność. Chciałabym kiedyś usadzić tak moje K/L ;-) Cudności pokazałaś w hurcie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, bardzo dziękuję :):) . Koniecznie pokaż hurtowo swoje Tereski !!! :)

      Usuń
  19. Ach jak ja wam zazdroszczę takiego spotkania. W mojej okolicy niestety nie znam zadnych lalkowiczow więc sama muszę ze swoimi lalkami spędzać czas. Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, takie spotkania są bardzo miłe . Widzę jedno wyjście - koniecznie przekonaj do lalkowania kogoś w najbliższej okolicy !!! Spróbuj !!! :):)
      Pozdrawiam :)

      Usuń