Osoby, które tu zaglądają :):)

środa, 11 kwietnia 2018

Ich troje


Poczekalnia pęka w szwach a ja nie mam czasu na przedstawienie nowych mieszkańców Dziwaczkowa , podobna sytuacja jest w Baśniowie ...
Dzisiaj pokażę więc rodzinkę  baśniowo-dziwaczkową :) .
Laleczki pochodzą najprawdopodobniej z jednej wytwórni . Dziewczynki mają 40 centymetrów wzrostu , chłopiec jest trochę niższy .
Przez ... trzy tygodnie przeglądałam setki zdjęć by ustalić kraj pochodzenia sympatycznej trójeczki . 




Laleczki jak widać wyposażone są w buty . Ciemnowłosa w obuwie z DDR , pozostała dwójka w rodzime ( tak myślę) . Blondynka nosi sukienkę uszytą z poszewki na jasiek , chłopczyk ma najprawdopodobniej dresik oryginalny , ciemnowłosa sukienkę odziedziczyła po jakiejś większej lalce .


Blondyneczka ma jedno oczko mniejsze , ale nikt nie jest doskonały :)


Sukienkę trochę zmodyfikowałam za zgodą Zurinki :)


... niestety nie zauważyłam w trakcie robienia zdjęć że falbanka opadła z jednej strony :/


Jak miło oglądać laleczkę, która ma inny kolor oczu niż niebieski !!! :)


Chłopczyk - piegowaty gapcio - ma niesforne włoski bardzo przypominające gatunkowo białe czupryny naszych  Krawalek .




Towarzystwo jest dość wyluzowane . trudno im samodzielnie stać a także siedzieć nie podpierając się nosem o podłoże .


Przejrzałam wiele mordów moldów lalek z byłych tzw. demoludów .
Mam wrażenie, że "ich troje" pochodzi z dawnej Czechosłowacji . 

Na Pintereście znalazłam takie oto zdjęcie czeskiej laleczki :


Prawdopodobnie HAMIRO ....



A może Wy  wiecie co to za laleczki ???
Dziewczynki mieszkają w Baśniowie , chłopczyk w Dziwaczkowie :)

Ufff... wreszcie będę mogła zająć się pozostałymi lalkami :)

27 komentarzy:

  1. przesłodkie TRIO!!!
    blondyneczka totalnie
    mnie zauroczyła - będę
    musiała porobić Jej fotek
    moooc, jak już odwiedzę
    Baśniowo :)

    gratuluję piegowatego Śnieżynka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję w imieniu swoim i Zurinki 😊😊😙.Śnieżynek jest trochę onieśmielony -reszta chłopców w Dziwaczkowie - nie licząc barbiokształtnych- to same bobasy...

      Usuń
  2. Ich troje przedstawia się znakomicie! Domniemywam, że to słodkie urwisy :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne i wielka szkoda, że nie sygnowane. Praktycznie wszystkie demoludy można brać pod uwagę. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, nie sygnują lalek i człowiek musi się męczyć i setki zdjęć w sieci przeglądać 😕.Wykluczyłabym NRD ,to takie nie enerdowskie moldy i włosy gorszej jakości - tak myślę...

      Usuń
  4. Bardzo ciekawe lalki. Lubię oglądać u Ciebie te różne różności. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się niezmiernie,bo mam ich do pokazania jeszcze dużo😁😁Serdecznie pozdrawiam 😊

      Usuń
  5. Moje dziewczynki bardzo dziękują za wakacje w Dziwaczkowie :)
    Siedzą teraz i opowiadają reszcie swoje wrażenia wywołując u reszty pogłowia niezdrowe rumieńce :) Jeszce trochę i całe Baśniowo zechce się wyprowadzić do Dziwaczkowa :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 😁😁Mamy zaszczyt gościć w Dziwaczkowie gromadkę przedstawicielek Baśniowa - szykuj nową półkę na ich powrót!!!😉😂😂

      Usuń
  6. Ale urocza trójeczka :) Sympatycznie im z pyszczków patrzy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak,mają słodkie i postne pyszczydełka 😁.Ciekawe kto je wyprodukował ... męczy mnie ta niewiedza 😊

      Usuń
    2. PSOTNE nie POSTNE !!!😕😕 Mój telefon chce być mądrzejszy ode mnie...😭😭

      Usuń
  7. Ja nie wiem, ale tak po fryzurach to lata 70-80 bym obstawiała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Laloona - pod Twoim komentarzem bloger połknął "odpowiedz"😕. Masz rację to pyszczki do schrupania😁😁

      Usuń
  8. Cała trójka niezwykle urocza;-))) pysiałki tak słodkie że można by je schrupać;-)))



































    OdpowiedzUsuń
  9. Mam pytanko interesowałaś się kiedyś polska marka lalek wegirls teras ta firma zbankrutowala ale jej produkty były super 46 cm lalki

    OdpowiedzUsuń