Osoby, które tu zaglądają :):)

piątek, 27 marca 2020

Mężczyźni na spotkaniach lalkowych.

Wspominaliśmy w Dziwaczkowie lalkowe spotkania . Na te nowe będziemy musieli jeszcze trochę poczekać , więc poddajmy się teraz czarowi chwil minionych :).


Mężczyzna lalkowy  ma trudne życie . Jeśli nie ma szczęścia posiadać firmowego ubrania i butów może odczuwać dyskomfort związany ze zdobyciem właściwego odzienia . Z obawą więc myśli o uczestnictwie w imprezach mających szerszy zasięg.
Pana na powyższym zdjęciu to nie dotyczy :)


Polski Hydraulik ma zawsze dobry humor . Sporadycznie zajmował się modelingiem , ale ostatnio wzbogacił swoje kwalifikacje o projektowanie urządzeń sanitarnych . Brawo !!


Niektórzy panowie wykorzystują spotkania na prowadzenie biznesu - w tym przypadku mamy do czynienia z handlem artystycznymi wyrobami dziewiarskimi .


... zdecydowanie muszę zmienić sposób dystrybucji .....

Czy wszyscy panowie lubią takie spotkania ??


... ten chyba tak :)


... tutaj potrzebne jest wsparcie przyjaciół - ilość nowych znajomych może przerażać ....


...  jego NIGDY by nie było na spotkaniu , gdyby nie interwencja energicznej małżonki . Omamiła nieszczęśnika wizją uroczej kolacji we dwoje w maleńkim bistro . Na widok tak masowej imprezy nieśmiałego domatora ogarnęło przerażenie . Marzy mu się już tylko jajecznica w domowym zaciszu 


... niektórzy są tak nieśmiali, że na nawet na zdjęciu wychodzą niewyraźnie ....


- Chcę wracać do DOMU !!!  HOME ...   HOME !!!!!

Może słusznie ?  Na spotkaniu życie może zaskoczyć -


-  Hej !!! Zamawiałem  CO  INNEGO !!!! Miał być ROŻEK  ZE  ŚMIETANĄ !!!!!   :(


... Ups... chyba pomyliłem imprezy :(    Miałem być zupełnie gdzie indziej ...


- Rób szybciej to zdjęcie - mam jeszcze dzisiaj kilka spotkań !!!
To  bywalec imprezowy - typ ozdobny, świadomy własnej wartości .

Teoretycznie na spotkaniach towarzyskich obowiązuje pewien dress code .
Co uchodzi niewiastom ...


... nie zawsze uchodzi płci męskiej ....


,,, brak spodni jest zdecydowanie nie na miejscu :/


Ten pan postanowił zaimponować uczestniczkom przyjęcia piękną rzeźbą klatki piersiowej a może po prostu zrobiło mu się za gorąco i zdjął sweter ?

... a młodzież obserwuje i uczy się od starszych  !!!




Ten młodzieniec postawił na luz ze szczyptą nieobowiązującej elegancji , brawo !!!


- A ja ?
-  Spoko,  jest OK :)


Na spotkania przychodzą również artyści . Rozmawiają , przyglądają się , szukają natchnienia .


W miejscu odosobnionym przetwarzają zdobyte informacje aby później napisać książkę , namalować obraz albo uporządkować biegające po głowie nutki w postaci melodii . Artysta nie może pozostać obojętny wobec otaczającego go świata . 

Jest grupa obserwatorów , którzy nie chcą dzielić się z otoczeniem swoimi przemyśleniami .




... cóż..... Nie każdy może być  Artystą !!

Większość panów pojawiających się na spotkaniach lalkowych próbuje nawiązać kontakty towarzyskie z płcią przeciwną .


Zdecydowanie jest to łatwiejsze na imprezach w miejscach  zamkniętych .


 Impreza plenerowa często zmienia odległości międzylalkowe utrudniając  zawarcie nowej znajomości . Ów młody człowiek dodatkowo zapomniał o szkłach kontaktowych i nie ma pewności czy majacząca w oddali postać to Ona, czy On ... 


Nadmierna bliskość też może być przeszkodą , jeśli ktoś jest nieśmiały i zapomina przysłowiowego 'języka w gębie"


bardziej pewni siebie koledzy potem sobie żartują ,  a  nie powinni....


... bo TA pani i tak zajęta jest wyłącznie swoimi myślami . A może też jest nieśmiała ???


Świadomi swojej urody i niezwykłości mężczyźni potrafią być bardzo irytujący :/


.. ale  CUDNY   ON !!!   I   NIC  tego nie zmieni !!!

...  do niektórych trudno dotrzeć ....


... ani na wesoło ....


 ... ani czule ....



..... komicznie   kosmicznie ....


....  odmiennością i niepowtarzalnością  też nie :(


Są jednak tacy , którzy przy bliższym poznaniu stają się bardziej przystępni :)


... i chwała im za to !!! :)

Czasami jednak pojawiają się obiektywne trudności :(


- Ups !  Chyba jestem niekompatybilny  ....  :(

Spotkania  na ogół odbywają się w miłej , pogodnej atmosferze 




... czasami jednak młodzież  za bardzo się rozbryka ...



Ten młodzieniec z pewnością nie zachowuje się jak gentelman ...  :(


... o tym co wydarzyło się na TYM spotkaniu milczy nawet "Pudelek" !!!

Kończymy przykładami wykorzystywania lalek męskich na spotkaniach do :


- pilnowania  dzieci 


- realizacji ukrytych zachcianek ...


Dziękuję bardzo lalkowiczom i ich  podopiecznym za wspaniałe chwile spędzone razem na naszych spotkaniach . Mam nadzieję, że wkrótce znowu się zobaczymy :) TRZYMAJCIE SIĘ  ZDROWO !

Kochani  mam problemy z dodawaniem komentarzy  na niektórych blogach . 
Trafiają  w wirtualną nicość  , a może odstają  intelektualnie od wymagań Bloggera ? ;)



28 komentarzy:

  1. Pewnie wirus wlazł i na łącza :(
    Uwielbiam Twoje opisy <3
    Zdrówka życzę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko możliwe :/
      Bardzo miło mi Ewuniu to czytać :):)
      Zdrowia i cierpliwości ! :):)

      Usuń
  2. Kolejny post, który czytam i oglądam z ogromną przyjemnością.
    Spotkań lalkowych w moim życiu nie było wiele, ale zawsze chętnie podziwiam fotki zrobione przez innych. To miła odskocznia od codzienności. A teraz...musimy czekać, aż wszystko minie i dopiero pomyśleć o takich przyjemnosciach...
    Kasiu, dużo zdrówka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo :)
      Tak, trzeba to wszystko przeczekać . Dlatego tym milej się wspomina takie atrakcje :)
      Tobie też duuużo zdrowia :)

      Usuń
  3. och, jak miło sobie powspominać!!!! DZIĘKI!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gargulec wyje całe dni i noce za
    swoją połówką, którą jak wieść
    gminna niesie - wyniosło aż do
    Dziwaczkowa i słuch wszelki po
    ślicznotce zaginął - a przecież
    jak wiemy - w Dziwaczkowie może
    się wszystko zdarzyć - wie o tym
    nawet redakcja pudelka, choć wciąż
    uparcie milczy o losach nieobecnych!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie służby porządkowe Dziwaczkowa zostały postawione w stan gotowości . Przeszukaliśmy CAŁE Dziwaczkowo i ... NIC . Gargulcowa połówka musiała emigrować gdzie indziej... :( Nie masz jej u nas, nie masz :(:(

      Usuń
    2. ... a jednak została odnaleziona !! ... w postaci głowy :)

      Usuń
  5. Przeczytałam wpis od deski do deski i doszłam do wniosku, że nawet w lalkowym świecie chłopcy i mężczyźni są z Marsa! Mają inne potrzeby, lubią zupełnie coś innego, inaczej się ubierają bez potrzeby strojenia...czyli po prostu nie są lalkowymi dziewczynami!
    Fajnie na takich spotkaniach. Można obejrzeć i poznać grono nowych, nieznanych postaci! Super sprawa!
    Dużo zdrówka, Kasiu ♥
    Ps. Kilku mężczyzn chętnie przyjęłyby moje panny do siebie :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak - mężczyźni pozostają mężczyznami - przynajmniej ich większość - nawet w wymiarze lalkowym :) Też bym kilku prezentowanych powyżej uprowadziła ale... byli pilnowani :/.
      Zdrówka OLU :):)

      Usuń
  6. Super zdjęcia, niektóre z tych spotkań sama pamiętam. Były tak bardzo dawno! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i... bardzo się cieszę, że mogłyśmy się zobaczyć niedawno , przed tym szaleństwem..

      Usuń
  7. Ech, brakuje mi tych spotkań, od tak dawna nie mogłam się na żadnym pojawić, a jak już mogłabym, to wirusiska atakują i psują plany. Dzięki, ten post poprawił mi dzisiaj humor.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ilu facetów, no proszę!
    Do kilku to nawet mi się oczy zaświeciły. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przyznam, że ilość facetów mnie przytłoczyła. Może dlatego, że jestem monogamistką? ;)Ale mimo to było tam kilku, którymi bym nie pogardziła.
    P.S. Kasiu posiadasz może polskiego Kena? Niedawno się dowiedziałam o jego istnieniu, skopiowałam sobie zdjęcie i porażka. Było w jakimś programie, który się u mnie nie otwiera. Potem już go nie mogłam znaleźć (zdjęcia) i nawet sobie imienia lalka nie zapisałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polski Ken? Nigdy o nim nie słyszałam niestety :( To zdecydowanie jakaś kryptyda :(. Może jeszcze znajdziesz zdjęcie - bardzo jestem ciekawa jak wyglądał, bardzo !

      Usuń
  10. He he :) Wszystkich tych facetów Starego Zgredka osobiście w swoich rękach trzymałam i obfotografowywałam :) Jaki ten lalkowy świat mały!!! PS: Kasiu... poturlałam się ze śmiechu jak zobaczyłam zdjęcia w Twoim ostatnim mailu! Hahahaha... daj mi trochę czasu - ogarnę to wszystko :) Projekt o którym ci pisałam jest na półmetku, więc potem skupiam się tylko na Tobie i Dziwaczkowie :) To będzie największa akcja Strefy :))))))) Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będziemy spokojnie czekać - to jasne :):) Trzymam kciuki za projekt i serdecznie ściskam ! :*

      Usuń
  11. Faceci to zawsze faceci lalkowo czy ludzcy zawsze fajnie wyglądają z kobietkami .Zawiało majem w dziwaczkowie .romanse kwitną ...ale fajnie .

    OdpowiedzUsuń
  12. Haha, wszyscy panowie ze zdjęć nadal ze mną mieszkają, a ich ilość się jeszcze podwoiła :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OOooooo..... KONIECZNIE muszę wymiętosić i obejrzeć, koniecznie!!!! :)

      Usuń
  13. Łoo rany ile tu piękności i Paul-e od Hasbro i My Scene boys i Bratz boyz I Jake-i od Liv... no cudowności, teraz taki przestój w lalkach chłopięco-męskich, że aż ściska cztery litery. Aż miło pogapić się, ochhhh stare dobre czas.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nic dodać - nic ująć - jest tak jak mówisz

    OdpowiedzUsuń