Osoby, które tu zaglądają :):)

czwartek, 27 marca 2014

Basia za złotówkę


Basia ma niecałe 30 centymetrów , jest produkcji chińskiej .




Urzęsione oko Basia miała tylko jedno , więc w myśl powiedzenia "łatwiej kijek  pocienkować niźli pogrubaścić"  usunęłam rzęsy .



Zabieg usunięcia rzęs zwiększył Basi pole widzenia - może teraz przewracać oczami na różne sposoby .
Na przykład na tym zdjęciu jednym okiem obserwuje siedzące na drzewie szpaki , drugim patrzy na mnie .



Żadne z niej cudo , nie jest sygnowana ale pyszczek ma bardzo sympatyczny .






 Tworzywo z jakiego zrobiono Basię jest porządnej jakości .


Oczywiście jestem z posiadania Basi bardzo zadowolona . 
" Uciekające" oczko czyni ją niepowtarzalną :)





17 komentarzy:

  1. Sympatyczna! Moja Basieńka też jest blondynką :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Łał...! ależ z niej tygrysica :D.
    Nawet pasujące butki dostała :)))
    Cudna, a dziubek ma rzeczywiście przesłodki i taki całuśny :)))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna. Ma słodziutki pyszczek. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. 30cm? to maleństwo , bardzo słodka ,gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  5. No proszę, całkiem ładna panna. Gdybyś jednak chciała kiedyś rzęsy dodać, to w chińskich sklepach można kupić nawet na metry.

    OdpowiedzUsuń
  6. Też czasem lubię przygarnąć jakąś paskudę anonimową. Urocza jest "ale". Próbuję się odzwyczaić, ale strach pomyśleć, że dobrze mi idzie, bo zaraz by mi pewnie jakieś truchło wpadło w oko...

    OdpowiedzUsuń
  7. Buźkę ma słodką a jak ładnie namalowane usteczka! Ubranko i buty bardzo jej pasują! Zrobiłaś z niej pięknotkę! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję , to ubranko "awaryjne" - mam na nią trochę inny pomysł :)
      Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  8. Robi uroczego i niepowtarzalnego zeza:) Rzeczywiście ma dużo uroku i już nie jest anonimowa:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wiosenny zz radości pasuje. Faktycznie ma słodkiego buziaka. Taka pyzia. Nie wiem ale mi się podoba bez rzęs jest przez to nie zwykła.

    OdpowiedzUsuń
  10. powalająca wręcz słodycz - a oczka ma niczym laguna - kojące, choć trochę jak "zaklęty wir" - wciągające...

    OdpowiedzUsuń