Osoby, które tu zaglądają :):)

sobota, 30 maja 2015

Catty Noir czyli Behemotka Miaucyżyńska już w Dziwaczkowie !!!

\
Tak mi się spodobała Czarna Kocica Inki , że musiałam zaprosić na stały pobyt w Dziwaczkowie
Behemtokę Miaucyżyńską . Oto Ona !!!
Na głowie Behemotki berecik zrobiony przez Inkę :)


.... jak pies  z kotem ....


Obydwie  MOJE  !!!   Hura !!! :):)
Psinka występuje oczywiście ubrana od łapek po głowę w ciuszki wydziergane przez Inkę :):)





Za przykładem Inki zmyłam Behemotce różowy makijaż ust .


... to już drugi monsterkowy kot w Dziwaczkowie :/ . Czas pakować walizki i emigrować za żółtym serem do sąsiada :/








20 komentarzy:

  1. cudna ta Twoja Miaucyżyńska, oj cudna!
    i jak Jej fajnie w rękodziełach, no, no...
    świetnie, że się dogadują z lalkopsinką ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję nowej zdobyczy :-) ja mam tylko jedną potworną kotkę, ale kto to wie... ;-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo dziękuję :) . Ja swoje monsterkowe zbieractwo zaczęłam właśnie od kocicy... :)
      Pozdrawiam serdecznie :):)

      Usuń
  3. Różowe z czarnym prezentuje się pięknie! Czarna Kotka już się u Ciebie zadomowiła! Z Psinką tworzą udany duet :)))
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się to zestawienie kolorystyczne bardzo podoba , zwłaszcza że kolor włosów nazwałabym " różem nienachalnym" :):)
      Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie :):)

      Usuń
  4. Podoba mi się jej idealnie prosta grzywka:) Moja ma jakieś przeszkadzające, za długie kosmyki z przodu, ale grzywki to z tego raczej nie zrobię:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... może to mają być kosmyki pieszczotliwie łaskoczące ??

      Usuń
  5. Czarne koty są takie super, bo jak się zwiną w ciemnym kącie, to nie widać początku ani końca :D Kolejna ogoniasta w kolekcji, na pewno będzie jej u Ciebie wesoło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, nie widać :) Kocie przedstawienie nieskończoności ... :):)

      Usuń
  6. Czarne koty są najlepsze! :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pies z kotem, a w tle dwie myszy :) Dobrze, że nie białe.
    Fajna kota, może dołączą do niej niedługo kolejne?

    OdpowiedzUsuń
  8. Myszko! Zostań w domu. Te kotki to modelki, one zajęte są tylko malowaniem pazurków i patrzeniem w lusterko.
    Podejrzewam, że żywią się u Mc'Donalds.

    OdpowiedzUsuń
  9. To chyba najbardziej kontrastowa monsterka :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale ona piękna, nawet w różowym wygląda oszałamiająco. Dlaczego nie robią Monsterek - przedszkolaków? Dlaczego??? ;-(

    OdpowiedzUsuń