Osoby, które tu zaglądają :):)

czwartek, 6 października 2016

Marysia w ogrodzie i zdjęcia kociej Starszej Pani:)


Z urlopu w Szydełeczkowie powróciła do nas Marysia , czyli  Jem Stormer HASBRO .
Oczywiście przywiozła ze sobą kuferek wspaniałych ubranek, którymi pochwali się trochę później .
Teraz wybrała się na spacer po ogrodzie .


Wielu osobom nie podobają się te lalki . Ja cenię je za to, że są  inne .


                                                                        zdjęcie  z Internetu ale.... niestety nie pamiętam z jakiej strony :(

Tak  Marysia prezentowała się dawno, dawno temu :)


Z dawnych loków pozostały tylko fale, które i tak usiłowałam wyprostować .

To laleczka o bardzo ciekawej  artykulacji .




Jak widać na zdjęciach ma wielkie stopy, na które trudno dopasować buty





Stoi samodzielnie !!! Bez podpórek !!! :):)


Nie potrafię ocenić jej urody . Patrzę na nią jak patrzy się na starą znajomą - ładna ? Brzydka ?
Nie wiem , to po prostu moja Marysia :)




Obiecałam kiedyś pokazać  naszą  Starszą  Panią .





Oto Ona :)  .  Jeśli los będzie łaskawy będzie obchodziła w grudniu  dwudzieste  urodziny :):)


Ma jeszcze prawie wszystkie zęby . Jest bardzo szczuplutka ale na apetyt nigdy nie narzeka . Czasami trochę traci równowagę i chwieje się na nóżkach - to wiek robi swoje :) . Nie ma już siły żeby się myć jak dawniej ,trzeba więc ją częściej szczotkować . Zawsze była damą . Nigdy niczego nie zniszczyła . Wychowała dwa psy - w tym owczarka kaukaskiego . Nauczyła go posługiwania się
przednią łapą w celu .... nazywajmy niektóre rzeczy po imieniu - wytrzaskania po pysku :) .
W jego przypadku , chociaż robił to w celach zabawowych , był to jeden "policzek" . 
Kolega z podwórka tak potraktowany , kiedy już przeleciał  dwa metry , po zetknięciu z podłożem natychmiast uciekał do domu . 
 ...  "On też nie umie się bawić ... "  Myślał nasz 100 kilogramowy pies....




48 komentarzy:

  1. Marysia jest bardzo sympatyczną lalką, ze wskazaniem na "ładna". Ma śliczny zarys ust. Duże stopy to kłopot, ale poradziłaś sobie doskonale! Fantastycznie ubrana, sama stoi, szuka w ogrodzie grzybów! Co chcieć więcej! Fajna i już!
    Kotka, mimo swoich lat wygląda bardzo dobrze...wyobrażam sobie, jaka musiała być wspaniała w kwiecie wieku! Oby zdrówko jej służyło!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba się tylko oswoić z dość ekscentrycznym jak na dzisiejsze czasy makijażem Marysi :):).
      Oj była z naszej Kocicy piękność, była :):) Życzenia zdrowia już przekazałam Starszej Pani , bardzo dziękuje :)
      Serdecznie pozdrawiam :):)

      Usuń
  2. Marysia jest bardzo ciekawa, dla mnie bardziej interesująca od samej Jem. No i ta garderoba - dobrze mają Twoje lalki!
    Kota przesympatyczna, mój kochany kot wyglądał bardzo podobnie do niej i szczęśliwie przeżył 24 lata. Życzę jej jeszcze więcej w dobrym zdrowiu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak... Inka bardzo rozpieszcza swoich gości :):)
      Pewnie też miałaś syjamkę :):) . Najstarsza znana mi osobiście kotka tej rasy dożyła 25 lat :) . Mam nadzieję, że nasza będzie z nami jak najdłużej :) . Bardzo dziękujemy za życzenia !!!!

      Usuń
  3. Podobno, jak się chce być szczęśliwym, należy nauczyć się dostrzegać zalety u innych. Przemilczę więc makijaż Marysi, a podoba mi się jej ciekawa artykulacja. Ma też śliczne kozaczki, może już wybierać się w góry na weekend.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mądra myśl :):). Makijaż od biedy można zmyć a artykulacja pozostanie :):):)

      Usuń
  4. Pogłaskaj ode mnie swoją piękną grafitowooką damę - dużo zdrówka jej życzę :)
    moja kocica co prawda ma dopiero czternaście lat, ale dwadzieścia to już fajny wiek
    i oby jak najdłużej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ewuniu dziękuję , głaski (?) przekazane :):). Życzę Twojej kocicy długiego, zdrowego życia !!! :)
      Oczywiście Twoim pozostałym kotom też !!! :)

      Usuń
  5. Zacznę o kotki jest urocza mimo,iż wiekowa. Jestem zielona i nie wiem nic o kotach .Doznałam szoku czytając wiek Twojej kotki .Niech sobie żyje jeszcze wiele lat w zdrowiu .Lalki tego typu to nie moja bajka ale jak oglądam zdjęcia to nie raz kusi mnie ich kupno .Są śliczne i jedna piękniejsza od drugiej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję w imieniu mojej kocicy :):)
      Dzielna jesteś, że nie ulegasz tym pokusom , chociaż widziałam u Ciebie kilka barbiokształtnych :):)
      Ja nie potrafię ograniczyć się do konkretnego "gatunku" lalek, jeszcze nie....

      Usuń
  6. Marysia jest śliczna !!! to kwestia niepodlegająca dyskusji !!!! jestem zachwycona tymi laleczkami :)
    Starsza Pani jest cudna ! dama w każdym calu :) i te oczy .... można się w nich utopić :) Proszę damę pomiziać za uszkami ode mnie i życzyć zdrówka i wielu jeszcze szczęśliwych lat :))))))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomizianki przekazane, bardzo dziękujemy :):)
      Pewnie masz już jakąś Jemkę ???? :):) Nie nadążam .... :):)

      Usuń
  7. niesamowita wielkiej urody Dama w futrze ♥
    wygłaskaj Ją ode mnie ile sił w dłoniach!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kasiu! Ty wiesz, że Twoja Marysia mi się marzy
    od pierwszego Jej ujrzenia - dziękuję, że mi
    pozwoliłaś z taką uroczą dziewczyną spędzić
    mnóstwo czasu! piękno jest w oku patrzącego...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :):) Marysia jest zachwycona pobytem u Ciebie :) Dziękujemy za wspaniałe ciuszki !!! :*

      Usuń
  9. świetne buty - aż zazdroszczę ich Marysi -
    komu żeś zaiwaniła atrakcyjną od zaraz parę?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To butki przechodnie - wszystkie wielkostope mają na nie chrapkę :) Są własnością Stacie Mattel'a ,
      a właściwie były..... :):)

      Usuń
  10. Kot mnie zauroczył!Oby żył sto lat!!!Nalezy Ci się przeogromne uznanie za troskę o piekną kocia damę!!superowa jest!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję - wszyscy o nią dbamy :). Nawet pies ją od czasu do czasu liże po głowie , co kocica przyjmuje z wielkim obrzydzeniem :):)

      Usuń
  11. Marysia bardzo ciekawa :) Kicia przepiekna <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś marzyło mi się zmycie jej tego makijażu i wymiana włosów na czarne ale zostanie już taka jaka jest:):)
      To kwestia opatrzenia :):) . Dziękuję w imieniu kici :)

      Usuń
  12. Mnie ta laleczka również się podoba! Jest taka... INNA! I przez to właśnie ciekawa :-) Sympatyczne ciałko, ubranko, włoski i buzia ;-) Kolejna panna, o której istnieniu moje pojęcie było raczej blade.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta "inność" znaczy dla mnie więcej niż klasyczna uroda :):) . Cieszę się bardzo , że Tobie też przypadła do gustu :):)

      Usuń
  13. Twoja kotka ogromnie mnie zauroczyła. Tak mądry kot na pewno jest Twoim ogromnym skarbem i masz z niej ogromną radość. Do kota, z którym spędza się tak wiele czasu, nie czuje się już tylko sympatii ale miłość, wiem coś o tym! :D A Ona ma ogromne szczęście, że mieszka właśnie u Ciebie!

    Heh, a Marysia jest po prostu wyjątkowa i ma charakterystyczną urodę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, jest bardzo mądra , to "pies w kociej skórze " :).Wszyscy ją kochamy i rozpieszczamy :):)
      Tak! Marysia ma bardzo charakterystyczną urodę :):)

      Usuń
  14. Panna Miau przybija piątkę z Twoją Starszą Panią! Są prawie równolatkami:) ...tylko, że Panna Miau już zębów prawie nie ma i mówię na nią 'jednokiełkowy wampirek':D Starsza Pani naprawdę fantastycznie się trzyma i pewnie w grudniu lale wyprawią jej niezłą imprezkę:)

    Ta lalka ma coś w sobie. Najpierw połączenie kolorystyczne do mnie nie przemówiło, ale kiedy tak na spokojnie sobie posiedziałam, popatrzyłam, to się przyzwyczaiłam i wydało mi się zjawiskowe i pełne potencjału.

    Buziaki dla Ciebie i pogłaski dla Starszej Pani!:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozdrowienia dla Panny Miau !!! :):) Niech zdrowie jej dopisuje !!! :)
      Myślę, że Marysia ma tęczę nad oczami :) . To specyficzna uroda i trzeba dać jej czas na oswojenie naszego wzroku z rysami twarzy tak bardzo niebarbiowatymi :)
      Buziaki !!! :)

      Usuń
  15. Aż mi się łzy zakręciły w oczach na widok Kikuni. Prawdziwy syjam musi żyć 20 lat!!!! W końcu to koty genetycznie długowieczne. A przynajmniej te ze starszych edycji.
    Kotka o szafirowych oczach, pokonała lalkę o chabrowych włosach swoim urokiem zabytkowego istnienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :):) Chociaż Kiki stoi na zdjęciach na przykurczonych nóżkach , nadal jest ładna , prawda ? :)
      Głos ma w dalszym ciągu donośny , Ty wiesz jak potrafią ryczeć syjamy .... :):)

      Usuń
  16. Cudna jest! Klasyczna :-) O, tak! Wyją gardłowo. Moją Kiki, słychać było w całym podwórzu - studni ;-D. Padlinka jako mieszaniec była już ciut cichsza, ale Tum wyyyyył strasznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego wydaje mi się że te "inne" koty słabowicie popiskują :):)

      Usuń
  17. Jemki są wyjątkowe! Uwielbiam je za ich artykulację i świetne proporcje. Marysia dla mnie jest śliczna, naturalna mimo wystrzałowych kolorów, bo ma klasyczną urodę. Pięknie wyszła na tym pierwszym zdjęciu w sepii!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam wrażenie, ze kiedyś lalki bardziej różniły się między sobą .... Jemki są naprawdę wyjątkowe !!! :):)

      Usuń