Osoby, które tu zaglądają :):)

niedziela, 28 czerwca 2015

Spotkanie arkadyjskie część 1


W dzisiejszym spotkaniu udział wzięli :
Inka , Kicia-Kocia , Kida , Lacrima , Patryk i ja :) . 
Z góry przepraszam za ewentualne błędne przypisanie lalki jej szczęśliwemu posiadaczowi 
ale z powodu dokuczliwego bólu zęba ( ciekawe ile niekupionych lalek będzie mnie kosztował ?) moja percepcja była przytłumiona :/ .


To piękna Venus Kici-Koci . Venus  ma wyjątkowo miłe w dotyku włosy i imponujące kolczyki .


... a to moja Venus , która przyjechała do mnie od Patryka . Jeszcze raz Ci za nią dziękuję !!!! :)
Venus  jest zagorzałą plażowiczką , na spotkanie przyszła w swoim ulubionym stroju .

Dzięki inicjatywie Kidy postanowiliśmy zejść z arkadyjskiego stolika i zacząć eksplorację pobliskich
zarośli :) . TAK ! Otwieramy nowy rozdział Epoki Arkadyjskiej !!! :):)





-  A ty kim jesteś ??
-  Nie chce mi się gadać !


... między młotem a kowadłem ....


- Coś ci powiem, tylko się nie odwracaj głowy....
- ???
                                                                 lalki Lacrimy


- ..... widziałam Kosmitkę !!!
-  !!!! ????


                            Kosmitka  Inki  :)           




-  To niemożliwe !!! Wydawało mi się !!!

Możliwe , też ją widziałam !!! Ba, nawet miętosiłam !!!

Kida pokazała nam kilka swoich Scenek płci obojga :)





... od tej szczególnie nie mogłam oderwać oczu ...





- Nie przytulaj się tak do mnie ! Jestem nieletnia !!!






-  Bardzo tutaj ciasno , przenieśmy się gdzie indziej !


...i można było znaleźć zaciszny kącik ??  Można było !!! :):)






Ta pani wygląda niewinnie aczkolwiek nieco ekscentrycznie . ( Własność Kici ) Własność Patryka :)

Spójrzcie co zrobi celebrytka żeby trafić przed obiektyw !!




- Ciekawe.... ciekawe czy pasowałoby mi takie fioletowe pasemko włosów .... Może je jej odetnę ???


                                                                    ..... K....... K..... K.......
                                                   
                                                      Kucyki  Kici  Kuszą ........


... przyjaźń międzygatunkowa .....


- Wiesz, te różowe włosy nie pasują do czerwonego....


To moja Dusty Kenner po reroocie . Ile mnie ów reroot nerwów kosztował jeszcze opiszę.... :/


-  Przyszedłeś sam, czy z jakąś dziewczyną ?????  ( To Ćma Inki )
- ..... Komitka..... prawdziwa Kosmitka ??? ..... Widziałem Kosmitkę ?????
- HEJ !!!  Pytałam o coś !!!
-  Kosmitka ?? Czy to była prawdziwa Kosmitka ???


Indianka przyjechała z Kidą :)


Lalki Patryka są  zawsze bardzo eleganckie :)


-  Dusze się, duszę !!!                            Lagoona  Inki 



Laleczce Kidy bardzo spodobały się włosy Lagoony :)


Moją Miriam chciała na spotkaniu kupić jakaś cudzoziemka .... Punkt dla Simby !!! :):)


Wilkołaczka Kici postanowiła odpocząć  na uboczu :)


... i nic dziwnego ,  niektórych  przytłaczała obecność pewnych celebrytek......


- Jeść ! Jeść ! Zjadłam Kidzie wszystkie kanapki i jeszcze jestem głodna !!!


- Ładne te buty ..... ale chyba nie w moim stylu.... :/


Nienaganna fryzura , ładny sportowy strój ... To rogata piękność od Patryka :)


... Batman !! Złaź z moich włosów !!!


Panna Maluszka od Kidy :)


..... ciąg dalszy nastąpi ....

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za miłe spotkanie !!! :):)


























18 komentarzy:

  1. Ekscentryczna Maddie jest Patryka a nie moja - tym razem przyjechałam bez everek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Regułą kciuka jeśli chodzi o everki moje i Pata jest, że jeśli jest to Maddie to jest Patryka a jeśli reszta to moja. (Jedynie Cupid się do tej reguły nie łapie, bo oboje ją mamy)

      Usuń
    2. Postaram się zapamiętać i chyba zacznę na spotkania zabierać kajecik dla większej pewności :)

      Usuń
  2. Świetne laleczki i kucyki. Oko zawiesiłam i na czarnoskórej scence i na Indianeczce i na białoskórym koniku i na rogatej monsterkównie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... a ja dostałam oczopląsu totalnego , cud, że jakieś zdjęcia wyszły :)

      Usuń
  3. ufff, jeszcze mi się upiekło - i jestem w blogosferze ;DDD

    cudne lalinki, oj cudne - będę zaglądać po wielokroć!!!

    Twoja Dusty czeka w kolejce na swój indywidualny post ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. .... wróć na łono blogosfery, wróć !!!
      Cieszę się , że moja kochana paskudka tak wpadła Ci w oko :):)

      Usuń
  4. Baaaardzo dziękuję za to spotkanie!!!! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A odnośnie zarośli, to już za pierwszym razem mnie kusiły jako twórcze tło. Proponuję przy kolejnym spotkaniu jeśli pogoda zechce dopisać, w ogóle wyjść na łono tego, co zwą Naturą ;-) Może w ogóle umówić się gdzieś w starym Śródmieściu, czy na Woli gdzie plener bardzo malowniczy, albo nad Wisłę...

      Usuń
    2. Tak, trzeba będzie urządzić takie spotkanie :):)

      Usuń
  5. Kto jeszcze jest szczęśliwym posiadaczem scenki Jai?

    OdpowiedzUsuń
  6. Było oko zawiesić na czy, oj było. Mnie oczywiście zachwyciły wintydże, zwłaszcza Dusty, Indianka i Maluszka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję !! Dziękuję, że zwróciłaś uwagę na moją Dusty !!! :):)

      Usuń
  7. Wow, te Scenki z kolorowymi pasemkami to jest coś!!!

    OdpowiedzUsuń