Osoby, które tu zaglądają :):)

poniedziałek, 8 czerwca 2015

Sophina Moxie Girlz


Od  Moxiefun  przyjechała do  Dziwaczkowa piękna Sophina  :) .
Jeszcze raz za nią dziękuję, jest śliczna !!!


To Sophina Basic #1  z  2009 roku  .


Bardzo podoba mi się kolorystyczne zestawienie  tej sukienki z ciemną karnacja Sophiny .


... a teraz kilka zdjęć w gronie rodzinnym :):)






Bardzo lubię te laleczki :):)


Niestety cały czas mam bałagan w zakładkach , a obsługa gadżetu " Znajomi Google " jest dla mnie zagadką - jestem w kręgach osób , których u mnie niestety nie widać :/ , za co przepraszam .
Chyba nadszedł czas, by sięgnąć po fachową pomoc któregoś z moich Synów.... :/




16 komentarzy:

  1. Jakie słodkie stadko! :-) Ja czekam na swoją pierwszą blond Moxie. Postanowiłam, że Moxików nię będę dublować, wiec czekam na taką, która wpadnie mi w oko, a to nie jest takie łatwe ostatnio. :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo urodziwa laleczka, a kolor sukienki idealnie pasuje do jej ciemnej karnacji.
    Cala gromadka jest fajna :)
    Pozdrawiam serdecznie :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. One tak ładnie wyglądają w stadku .... :):)
      Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  3. Ciemnoskóra najpiękniejsza :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię Moxiaczki, ale problem z butami jest ogromny. W SH trafiam je dosyć często, ale są bez stóp/butków. Tobie udało się jak widać dostać całość.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda , trudno trafić na butki , chociaż w SH , które odwiedzam nie ma nawet Moxiaczków bez butków :( .

      Usuń
  5. Coś te niunie w sobie mają,
    że mi się coraz bardziej podobają :)

    ...śliczna gromadka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :):) Twoja Ruda, po Twoim reroocie jest śliczna :):)

      Usuń
  6. Cieszę się, że dotarła bezpiecznie. Moje Moxiaki najpierw nie chciały jej wypuścić, a potem nowa a goła Avery przywłaszczyła sobie jej spodnie ;-) Muszę w najbliższym czasie zamieścić fotorelację z wyjazdu Soph, bo coś ostatnio mało u mnie Moxie. Ale słodkie warkoczyki jej zrobiłaś!!! Wiedziałam, że poradzisz sobie z jej włosami <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :):) Sophinka jest prześliczna , jeszcze raz za nią dziękuję :):) . Te długie włoski aż prosiły się o zwarczykowanie :) .
      Bardzo ciekawa jestem relacji z pożegnania Soph :)

      Usuń
  7. ale Ci dobrze! urocza gromadka - i choć zostawiłam sobie
    tylko skromną ciemnowłosą dwójeczkę - fajnie się innymi
    pozachwycać - ja jeszcze poluję na rudaskę i będzie git :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo sympatyczne i ujmujące dziewczynki... najbardziej w ich strojach podobają mi się buty! Trampki mają kapitalne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, butki są bardzo ładne , tylko żal, że tak trudno je zdobyć.... :/

      Usuń