Osoby, które tu zaglądają :):)

czwartek, 4 czerwca 2015

Niespodzianka z Męskiej Strefy


Z Męskiej Strefy przybył do Dziwaczkowa  piękny gość .  Piękny Gość już z nami zostanie .


Nikki : A kuku ! Niespodzianka !! To ja Nicole , przyjechałam od Eibhlin :):)
Jak widać przybycie Nikki wywołało piorunujące wrażenie ....


Ken : Witam cię serdecznie w Dziwaczkowie , chwilowo mam jeszcze na imię Ken .
Nikki : Witaj - to jest Fifi a to Tadeusz , dostałam od Eibhlin jego głowę na pamiątkę :)
Ken : Może mógłbym ci w czymś pomóc ?
Nikki : Tak, potrzymaj głowę Tadeusza i niech ktoś przyniesie z taksówki moją walizkę 
             z butami .



Ken :         Wolałbym  potrzymać pieska ....
Tadeusz :   Daj mu Fifi , nie chcę żeby mnie ten sierściuch miętosił ....



Nikki : Dobrze , dam ci do potrzymania Fifi
Fifi :    Tylko ostrożnie , w "Męskiej Strefie" nosił mnie na rękach sam Boski Ernesto !!!


Tadeusz : Prawdę mówiąc nie takiego powitania się spodziewałem  ....


Nikki : Czy przygotowaliście już dla mnie kąpiel ?? Fifi pewnie coś by zjadła , a Tadeusz lubi
             "Krówki Mordoklejki "
Fifi:   Kobieto, przestań tyle mówić , chciałabym iść na chwilę na trawnik ...



Nikki : ....... i jeszcze chciałabym  po kąpieli napić się ŚWIEŻO  WYCIŚNIĘTEGO  soku 
             z dużej pomarańczy , a potem ...
Fifi :   ZDECYDOWANIE  chciałabym znaleźć się na trawniku ....


Nikki : Jak już przyniesiecie moje wszystkie bagaże to .....
Fifi : SIKU !! CHCĘ  ZROBIĆ  SIKU !! :(



Fifi : Nareszcie.... Czy tutaj nikt nie kosi trawy ??? Ernesto nigdy by nie pozwolił, żebym                      musiała  przedzierać się przez takie chaszcze.... :/



Fifi :  Chodźmy już do domu ! Muszę coś zjeść i napisać maila do Ernesta .


Nikki : Tak maleńka, już idziemy , bo mi kąpiel wystygnie . 


Nikki : Zaraz, zaraz .. czy ja czegoś nie zapomniałam ?? Pieska mam, torbę na pieska też ...
            Już wiem !!  Tadeusz !!!


Tadeusz : Taki wstyd, takie poniżenie... To torba w serduszka :(


Fifi:         Tylko mi  nie zapaskudź torby gumą do żucia !
Tadeusz : Ona już JEST zapaskudzona ! Będę cały w różanym olejku do włosów ! Fuj ! :(


Nikki :  Fifi, zobacz jaką znalazłam ładna sukienkę !!! :)


Fifi : Jest na ciebie za mała ! To sukienka dla Everki . Zabierz Tadeusza  z mojego koszyczka ,
         znowu się do niego wtoczył i zaślini mi całą  kostkę :/ . Miał stać na półce albo nocnym
         stoliku !!


Tadeusz:  A żebyś wiedziała że chcę na półkę !  Kostka nie ma smaku , a koszyczek śmierdzi
                 różami !!





Mam nadzieję, że nowi lokatorzy Dziwaczkowa  wyśpią się , najedzą i będą mieli lepszy humor :)

.... a tymczasem zaprezentuję nowego lalka - składaka .


Wygrzebana przeze mnie na bazarku głowa Kena znalazła ciało .


       Przyda się jeszcze kuracja słoneczno-maślana :)







21 komentarzy:

  1. Zbieraczko, Czarodziejką jesteś, nie Dziwaczką :-)
    Ładna jest Nikki (powiedziała wielbicielka ciemnoskórych lalek), chociaż ciałko ma takie jakieś... ortopedyczne...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ciałko Barbie Basic 08-002, tak :) ortopedyczne, całkowicie się zgadzam! Takie typowe, aby postawić na półce i absolutnie lalki nie używać! A tak przecież się nie da :) I Kasia temu zapobiegnie ;)

      Usuń
    2. ... och Madelaine , bardzo dziękuję :):) , nazywano mnie już czarownicą ale Czarodziejką jeszcze nie :):)
      Eibhlin - Nikki ma ciałko szlachetne i wygibasów robić nie musi , wszyscy ja podziwiamy :):)

      Usuń
  2. Nikki piękna jak zwykle, Fifi jest super, ale to Tadeusz wymiata !!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. a teraz: będzie zabawa! będzie się działo! i znowu nocy będzie mało! haha coś czuję, że też będzie głośno ale czy radośnie? :D Czekam na ciąg dalszy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...oj będzie się działo, będzie i ciąg dalszy też nastąpi :):)

      Usuń
  4. Hehe wesołe zdjęcia i historyjka ! Śliczne lale - a Nikki wręcz przepiękna :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda, że nie trzeba fikać artykułowanymi kończynami żeby być piękną ? Prawda ? :):)

      Usuń
  5. cudna Nikki z jakże pięknymi dłońmi!
    Fifi słodzio - ale to jakoś bezcielesnego
    Tadzinka mi najbardziej żal :)

    nie mogę oderwać oczu od TŁA!
    marzy mi się taka dłuuuga spódnica
    w Twoją baśniową łączkę ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę Cię uspokoić - Tadzinek nieźle sobie radzi :)
      Tło ma temperaturę nieco chłodzącą na upalne dni :)

      Usuń
  6. Ech, powinnaś pisać opowiadania z elementami macabre, marnujesz się ;-) A Tadeusz tak zostanie czy otrzyma jakieś ciało?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję , dziękuję :) , staram się przemycać drobne akcenty z tego nurtu :) . Tadeusz już sobie jakieś ciałko wypatrzył , jest dość nietypowe , co oczywiście pokażę :)

      Usuń
    2. będzie kobietą? Nianią może?!

      Usuń
  7. Nikki piękna jak zawsze a składaczek świetny:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Biedny Tadeusz. Dlaczego ta nadęta Nikki tak go traktuje. Że walnę kolokwializmem "gorze niż psa"?
    I za co biedakowi oddzielili głowę od ciała? Chciałabym to wiedzieć! Jest taki biedny. Mam nadzieję, że zaraz znajdziesz mu jakieś fajne ciałko z kaloryferkiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że Tadeusz musiał nieźle nawywijać w Męskiej Strefie :):) . Wbrew pozorom Nikki dba o Tadeusza . Postawiła go na parapecie okna z widokiem na ogród :)

      Usuń
  9. Hihi wszystkie ukryte "kochanki" Ernesta prędzej czy później trafiają do "Dziwaczkowa"!!! Hahaha :**** Kasiu zaraz piszę maila do Ciebie!!! Gratuluję Ci jubileuszu! Drugi rok "Dziwaczkowa" i w zasadzie drugi rok "Strefy" (za parę miesięcy!!) Razem świętujemy, bo bez Ciebie nie byłoby mnie w blogowym świecie lalkowym! Dziękuję że dasz życie Kenowi!!! U mnie cierpiała ta główeczka na wieczny niebyt! Ściskam!!! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję :):):* . Gdyby nie Ty , nie byłoby tylu facetów w Dziwaczkowie . Tadeusz, jeśli chodzi o ciałko dokonał dość ekscentrycznego wyboru , co oczywiście pokażę niebawem :) Również ściskam i jeszcze raz dziękuję :*****

      Usuń
  10. Jak to w jednym kabarecie było: Tadeuszu, nawróć się! ;-) na ciało! A co do Nikki - chyba zaczyna mi się podobać! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń