Osoby, które tu zaglądają :):)

sobota, 18 czerwca 2016

Nowa Żyleta :)


Witajcie :)
Dzisiaj mam przyjemność przedstawić Samirę , nową mieszkankę Dziwaczkowa .
Samira przyjechała od Kidy ( tutaj zobaczycie pożegnanie Samiry z Kidą ) , odwiedzając po drodze Baśniowo i  Szydełeczkowo .


Do Szydełeczkowa  po Samirę pojechała jej kuzynka Arlena . Co obydwie panie tam  wyprawiały
możecie zobaczyć u Inki ... :/


Oczywiście obydwie wróciły z Szydełeczkowa  z torbami ubrań  :)







Spójrzcie proszę na usta Samiry .... Czyżby w tym oświetleniu pokazała swoje prawdziwe wampirze
oblicze ??? :)



Kocham Dynamitki za ich suczy wygląd :):)


Obie panie szykują się do prezentacji ciuszków od Inki . Aktualnie pracujemy nad  dobraniem
odpowiedniego tła :) .



Jak tylko odzyskam stałą łączność  zajrzę na Wasze blogi  :):)




22 komentarze:

  1. Kasieńko! wysłużony dobry płot -
    jest dobry na wszystko - a już
    na 100 % na sesję :DDD

    także nie zwlekaj, nie wymawiaj
    się ponad miarę - pokazuj żylety!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pokażę , płot chociaż w tym przypadku uda się na zasłużony urlop :)

      Usuń
  2. Prześliczna Dynamitka i to z rzęsami! Cudna dziewczyna! No, a ciuszki to już pierwsza klasa! Wspaniałe dziewczyny i stroje!
    Ps. Płot jest rewelacyjny... :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :):) Muszę wypróbować trochę inne tło, bo będziecie myśleć, że w Dziwaczkowie tylko płot mamy :):)

      Usuń
  3. Pewnie, że płot jest najlepszy :))))))
    Moje Dynamitki strasznie zazdroszczą takiej garderoby Twoim :) szczególnie sandałków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :):) To prawda, sandałki są prześliczne , myślę, że Inka jeszcze wiele razy nas zaskoczy :):)
      Płot prosił o krótki urlop , chociaż na jedną sesję :)

      Usuń
  4. No tak :) przynajmniej u Ciebie panny mają butki i jakże miło się ogląda :)))
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tym razem to zasługa Inki :) . Staram się pamiętać o butach , myśląc " co by na to powiedziała Ewa" :):)
      Sama kocham buty , ze zdobyciem ich dla niektórych lalek bywa gorzej.... :/

      Usuń
  5. Super panna ! Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale dżaga! Piękna! Czyżby faktycznie kryptowampirka? :D Uważaj, żeby nie zagryzła Ci lalek :P
    Niech łącze będzie z Tobą :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :):) Może dojdzie do porozumienia z resztą dziwaczkowych wampirzyc :)
      Dziękuję , myślę, że Moc już wkrótce powróci a jeszcze zdążę zrobić kilka rzeczy , które odłożyłam na półkę :)

      Usuń
  7. No wypisz , wymaluj - kły! Dynamitki zawsze wyglądały mi podejrzanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Żyleta? Hmmm. Toż to jeden z MOICH pseudonimów ;-D.
    Dla mnie ona jest łagodną, zagubioną kicią! Oj, chyba się dziewczę u Ciebie zdemoralizuje...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Dziwaczkowie wszyscy jak widać dziwaczeją :):) , a że ja jestem raczej typem "obserwatorki" , to może na zasadzie kontrastu ?? :)

      Usuń
  9. "za ich suczy wygląd" - padłam :D :D :D

    Panny śliczne, chętnie bym jakąś przygarnęła, bo żadnej na żywo jeszcze nie widziałam... Niewątpliwe wyglądają bardzo wyniośle... Ale są piękne... Ciuszki inkowe... śliczne! Te buciki... Jestem zachwycona. Zdolna dziewczyna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo zdolna ta Nasza Inka, to prawda :):) .
      Tak myślą na temat Dynamitek wszyscy moi znajomi :). Zaczynają zdanie " Ale.... " bojąc się urazić moje delikatne uczucia lalkowe , a ja kończę "... sucz" :) . Na twarzach znajomych pojawia się wyraz uśmiechniętej ulgi :) "..no właśnie.. :) "

      Usuń
  10. Ładne lale, piękne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Panny piękne jak zwykle i ciągle ci ich zazdroszczę! Zapraszam, do mnie na CANDY- można wygrać lalkę OOAK.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i ... już do Ciebie pędzę , BARDZO cenię lalki OOAK :):)

      Usuń