Osoby, które tu zaglądają :):)

piątek, 10 kwietnia 2015

Porównanie panów My Style SIMBA I My Scene MATTEL


                  UWAGA !!! Będzie goło :) . 

Będzie goło bo :
- porównywanie  ubranych  lalek nie ma sensu
- mam zdecydowane braki w męskiej garderobie lalkowej


My Style SIMBA. 
Wybaczcie proszę, że pokazuję go z niedokończonym rerootem . Sadziłam pracowicie włosy
z grubej nici, sadziłam i nagle ... przeszła mi ochota . Obecnie czekam na natchnienie ,
które z pewnością nadejdzie :). 
Lalka zdobyłam w stanie rozklekotanym , z włosami będącymi w stanie rozkładu . 
Od wewnętrznej strony głowy wyglądały jak zaschnięte błoto .


Podobni do siebie czy nie podobni.... Simbę oskarżono przecież o plagiat  ....
Mattel jest wyraźnie wyższy . Zasadniczo nie ma sensu porównywanie lalki artykułowanej
ze  sztywniakiem , ale artykułowanych panów My Style chyba nie było . Ba , nawet nie wiem
ILU ich było ... :/ Udało mi się zdobyć dwóch , co - powiem nieskromnie - uważam za wielkie
szczęście .

Jak widać , różnica wzrostu jest znaczna . Ręce My Scenek ma również znacznie dłuższe .


Pan Stylowy i Pan Scenek mają ruchome talie .  Ze strony Stylowego takie wygięcie to naprawdę
wyczyn gimnastyczny . Jego rozklekotane ciałko ledwo się trzyma .




Podoba mi się ta twarz . Zastanawiałam się , czy brwi tak się symetrycznie wytarły , czy to efekt
zamierzony ...


... dla porównania drugi Pan Stylowy .... Twarz ma smuklejszą , inny rysunek oczu i brwi .


Pan Scenek jest moim zdaniem bardzo chłopięcy .




... dłonie ... zdecydowanie inne


                                                                       Stopy  Scenka



                                                             Stopy Stylowego



.. i jak myślicie, czy Pana Stylowego można uznać za klona Pana Scenkowego ??


                             Pan Stylowy nr 2 w oryginalnym , jak myślę , ubraniu .


                                                              My Style  SIMBA


Plagiat czy nie , żal mi  serii My Style .....







27 komentarzy:

  1. Pan My Style zdecydowanie bardziej interesujący Te długie włosy nadały mu charakteru niepokornego buntownika. My Scene mniej mi się podoba, choć generalnie wolę wysokich facetów. Ale twarz ma nijaką.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) My Style to trochę "chłopak z podwórka" a My Scene grzeczny licealista :)

      Usuń
  2. My Scene zdecydowanie proporcjonalniej zbudowany, choć gęba nie powala urodą. My Style wygląda jakby go złożono z różnych niepasujących części. Kolor torsu (części zdecydowanie najlepszej w lalku) zupełnie inny niż głowy i kończyn. Ręce zbyt krótkie, nogi zresztą też. Szyja przykrótka My Style, a za długa w My Scene. Stylek z niebieskimi oczami wygląda nieco lepiej, ale to może kwestia ubrania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, niestety surowce użyte przez Simbę nie zostały zgrane kolorystycznie . Może gdyby te lalki produkowano dłużej
      udałoby się wypracować model naprawdę ciekawego lalka , bo potencjał w My Style niewątpliwie drzemie :)

      Usuń
  3. Każdy z nich ma swój specyficzny urok i wdzięk, dzięki czemu można ich zestawiać z różnymi pannami bo w końcu głównie po to oni są - żeby być dodatkiem do lalek;) Bardzo fajny pomysł na reroot:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :):) Sięgnięcie po ten surowiec to był akt rozpaczy z mojej strony , po wełnianych rerootach prychałam i kichałam wełną przez kilka dni :)

      Usuń
  4. pomimo, iz nie lubię u facetów i lalków też! długich włosów -
    Pan Stylowy baaardzo mi przypadł do gustu - w kucyku od
    razu zobaczyłam ukochanego Belli ;D
    stylowo i męsko w tym owłosieniu - no cóż, klasyka ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... lubię długie włosy u facetów jeśli pasują do typu urody :) Łysych też lubię :):)

      Usuń
  5. Simbaczek ciut babowaty z urody, ale miły, choć ciało ma średniej jakości. Matellowy kształtniejszy, no i buziak też bardziej mnie ujmuje. Lubię tych dużych chłopaków, choć nie umiem jakoś zaprzyjaźnić się z ich drugimi połówkami. Ale to trafienie Simbaczka jest wydarzeniem - w końcu jest ich mało, malutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polubiłam męskie lalki - to zasługa "Męskiej Strefy " Ebhilin :):) i... Twoich panów :) .
      Gdyby Simbiaczkowi włosy nie wygniły , to rerootu ze względu na chęć zachowania " oryginalnych części" nigdy bym nie zrobiła ... Bardzo jestem zadowolona z faktu posiadania obydwu panów MS :):)

      Usuń
  6. Pomijam fakt, że lalki męskie mnie kompletnie nie pociągają ale ... faktycznie z tymi lalkowymi mężczyznami coś jest nie tak :(
    i nie chodzi mi o to czy któryś jest brzydszy czy ładniejszy ... bo obydwaj panowie są oryginalni! powiedziałabym nawet, że chłopak z długimi włosami jest najbardziej interesujący :) wydaje się być bardzo interesującą osobowością z ciekawą historią :) ale w wizualnym odbiorze najbardziej rzuca się w oczy krótką szyja Pana Stylowego, co sprawia, że wydaje się bardziej krępy i przygarbiony :( natomiast chłopak od My Scene na odwrót ... ma z lekka mówiąc żyrafią szyję :( drugi Stylek wydaje się mieć szyję o odpowiedniej długości :) ale w końcu lalki jak ludzie :) my też mamy albo krótkie, za długie, małe lub większe części ciała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :):) Myślę, że ubrani będą się prezentować lepiej :)
      Rażą nas niedociągnięcia w proporcjach lalków a przyzwyczailiśmy się do barbiowatego ciałka TNT :):)

      Usuń
  7. Jakby się podzielili szyją po równo to by było idealnie dla obydwu :)
    Stylowy ma ładniejszą buzię, Scenowy lepsze ciało.
    Ale długie włosy dodają strasznego uroku mężczyznom.

    OdpowiedzUsuń
  8. No proszę, jacy przystojni lalkowie! Ten z dredami jest genialny, strasznie fajne ma te włosy :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajni są obaj, ja też mam ochotę na takiego scenkowego pana-mam w końcu 12 dziewczyn jak malowanie, więc przydałby się jakiś chłop. :-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda !! Powinnaś sprawić chociaż jednego chłopaka swoim dziewczynom , zdecydowanie !!
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. ... tak wyszło , inaczej trudno by było zauważyć istotne różnice , ale ubiorę ich :):)

      Usuń
  11. Bardziej podoba mi się twarz pana stylowego, a ciałko scenkowego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... nawet nie wiem , ilu było facetów stylowych ... :/ , czy któryś miał artykułowane ciałko .... :(

      Usuń
  12. Cieszę się z tego postu bo pewnie żadnego z nich nigdy nie będę miała. A tak sobie chociaż pooglądam. Jakoś mnie nie intrygują i szycie dla nich jakieś takie... choć nie powiem, włosy niższego są bombowe a ciałko wyższego całkiem, całkiem. Gdyby tylko poprawić te szyje obu chłopakom!
    Jeszcze raz dzięki za ten opis :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się , że sprawiłam Ci przyjemność :)
      Szycie dla lalków jest dla mnie bardzo trudne , przynajmniej na razie :/ Faceci są jacyś inni :):)

      Usuń
  13. Plagiat??? Ło matko, w którym miejscu?! Toż to dwie zupełnie inne lalki! Mattel chyba potrzebuje kasy... Oj, niesmaczne. Gdyby tak Stwórca zaczął pobierać odszkodowania... ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak uważam , podobne do siebie były kobitki z obu serii . Żal mi tych stylowych facetów, żal..... :/

      Usuń
  14. Dopiero niedawno dowiedziałam się o istnieniu chłopaków My Scene, a tu takie fajne porównanie i to z My Style - widziałam do tej pory tylko dziewczyny, one są chyba bardzo rzadkie? Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń