Osoby, które tu zaglądają :):)

wtorek, 7 października 2014

Warszawskie spotkanie część 2


Jak miło spotkać się z rodziną ....



Nowe  przyjaźnie .....



Ploteczki ....


Narada przed polowaniem .... Jeśli polowanie, to tylko w czarnych bucikach na obcasie :)


Do Jake'a to nawet podejść nie można ...  Ruda go pilnuje .:(


Piękni, nierozłączni ...  i niestety na zdjęciu plama - odblask na obiektywie  :/



Zdjęcie dedykowane Ewie.... :)



... miętosiłam Tonnerkę , nie ma już dla mnie ratunku .... Ogarnęła mnie chęć posiadania :)


Roześmiany  egzotyczny gość ....


Prześliczna wielbicielka Klimta ....



Sindy  była trochę zagubiona ....



Arielka jak zwykle  uśmiechnięta  :)

Takie spotkania to wspaniała rzecz - można zobaczyć lalki znane tylko ze zdjęć , zasięgnąć rad 
u  bardziej doświadczonych zbieraczy i cieszyć się  razem swoimi skarbami :) .















18 komentarzy:

  1. ...ha,ha,ha... dzięki :)
    Tonnerki są cudne :D - polecam :)
    Jak ja lubię te lalkowe spotkania - bez nich to byłoby smutno.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcie nr 1. Czekoladowa piękność słodziutka, do schrupania.
    Zdjęcie 11. Obłędne buty - mistrzostwo świata.
    Zdjęcie 14. Sukienka cudo. Panienka też świetna.

    OdpowiedzUsuń
  3. przy chłopakach od Zgredka to chyba zadziałała niszczycielska moc glutoplazmy -
    "strzeżcie się inwazji różu z kosmosu, o człekokształtne istoty myślące, że myślące..."
    a komu Sindy podkosiła botki? szare filcówki już klasy B? bo dla mnie były cacy...
    przesyłam buziaka jak "zwykle uśmiechniętej" Big Ariel CMOK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. .... i ciekawe co będzie dalej z Kosmicznym Różem ... :)
      Sindy chciała tylko przymierzyć inne buty , teraz znowu biega w filcówkach :):)
      Arielka odwzajemnia buziaka CMOK

      Usuń
  4. Piękne fotografie. Znalazłam cię za pośrednictwem blogu Ewy. Blog mi się podoba a już szczególnie zachwyciło mnie wstepne oświadczenie. Korzystając z zaproszenia wykorzystałam 3 zdjęcia na moim blogu. Mam teraz obawy, że nie będziesz zadowolona
    jeżeli to się potwierdzi, napisz mi o tym w wiadomościach prywatnych a nie będę zamieszczac Twoich zdjęć w przyszłości. Załączam link do mojego bloga.http://adalija.pinger.pl/
    Pozdrawiam.
    :

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, że mnie odwiedziłaś :):)
      Podtrzymuję to, co napisałam i cieszę się, że zdjęcia Ci się podobają - biegnę zobaczyć Twojego bloga
      i pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
    2. Na pewno chętnie tu jeszcze nieraz wpadnę. Dziekuję za odwiedziny na pingerze.

      Usuń
    3. http://adalijaa.blogspot.com
      ja mam taki adres - Kasiu zajrzyj tam :)

      Usuń
    4. Adelino : serdecznie zapraszam :)
      Ewo : już zaglądam :)

      Usuń
  5. Hehe, dobrze Ci tak ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zdj. i piękne modelki ;) zazdroszczę takiego spotkania i sesji ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie spotkania dają dużo radości , ale ze zdjęć nie jestem zadowolona , te odblaski na obiektywie...:/
      Na swoje usprawiedliwienie muszę dodać, że na widok TAKIEJ ilości różnych lalek dostaję małpiego rozumu :):)

      Usuń
    2. hahaha ;) rozumiem Cię dobrze mam podobnie ;)

      Usuń