Osoby, które tu zaglądają :):)

środa, 1 października 2014

Sindy HASBRO


Zamierzałam zrobić porównanie Sindy Pedigree z czasu poprzedzającego sprzedaż licencji firmie Hasbro 
i po sprzedaży  z Sindy Hasbro . Brakowało mi przedstawicielki Hasbro i .. mam już  trojaczki :) .
Nie będę teraz ronić łez nad " starą" Sindy , widać przecież, że " nowa" to zupełnie inna lalka nosząca to samo imię . Zajmę się więc Zupełnie Nową Sindy .


Jak widać  odmiennym makijażem może pochwalić się  Sindy na zdjęciu z lewej strony .
Ciekawa jestem, czy występują  jeszcze jakieś inne wersje makijażu ...


Pirouette Sindy nr 18476    1995 


To baletnica , dostanie odpowiednią spódnicę - zwaną podajże tutu -jak tylko znajdę odpowiedni materiał . Pointy zwane przeze mnie baletkami już ma .


... tak... w tym miejscu była kiedyś grzywka .....


Sindy Skater  nr  18565    1996



Sindy Łyżwiarkę pięknie opisała Lunarh TUTAJ


- Zdejmę ci ten diadem .....
- Proszę nie , nawet Lunarh nie wie co pod nim jest ....


Plama na lewym uchu łyżwiarki jest już coraz mniejsza,  pewnie uda się usunąć ją w całości .
Łyżwiarka ma fatalnej jakości włosy , sztywne jak druty . Przyspawanie diademu do głowy na stałe uważam za bardzo zły pomysł . Dziewczynki lubią czesać lalki i nie powinno się im tego utrudniać .
Gdyby lalka nie była wyposażona we wmoldowane atrybuty baletnicy zastanawiałabym się nad wymianą włosów .


Sindy  NN



Baletnica , Łyżwiarka , chyba zrobię z tej Sindy Gimnastyczkę .



Oto trzy "nożne" warianty . Czy są jeszcze inne , nie wiem .
Ciemne punkty widoczne na nogach to brokat . 
Czy jest sens kupować czwartą Sindy blond- na inne kolory włosów trudno mi będzie trafić - pewnie nie . 
Czy to zrobię ? Pewnie tak :) . 
Zauważyłam dziwną rzecz - One bardzo ładnie wyglądają w gromadce . 





Co mi się w nich nie podoba ?
Prawie nie różnią się makijażem , są przygnębiająco statyczne - nawet ręce nie wyginają się na boki .

Co skłoniło mnie do ich zakupu ?
Miła, dziewczęca buzia o skromnym makijażu , ciężar ( lubię ciężkie lalki) , zgrabna sylwetka , mocne , dobrze umięśnione nogi , poza tym wszystkie były .... koszmarnie brudne i ktoś musiał doprowadzić je do porządku :) .












19 komentarzy:

  1. Zgadzam sie z Tobą w zupełności : lalki świetnie prezentują się razem! Mają ładne buzie tylko rozczarowaly mnie te włosy, które są sztywne. Poza tym ładne mają oczy :-)
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiesz, włosy dwóch pozostałych nie są takie sztywne , dlatego tak zdziwiły mnie druciaki łyżwiarki ....
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Da się ogarnąć te włosy.
    Rerootować też się da.
    Kask jest zdejmowalny, ale istnieje ryzyko zniszczenia lalki.
    Pod kaskiem jest pas łysego czerepu na granicy pomiędzy grzywką a resztą włosów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... no właśnie , nie chcę jej zniszczyć .... :/ Taka już zostanie ...

      Usuń
  4. Super zestawienie nóżek Sindy! Niezależnie od tego, jaki rodzaj stóp posiadała Sindy, zawsze był problem ze zmianą obuwia. Albo wmoldowane baletki lub łyżwy, ale po prostu wielkoformatowe stopy, które nie mieściły się do standardowych bucików od innych barbiepodobnych lalek.

    Jeśli chodzi o rodzaje makijażu, to oczywiście były przeróżne wariacje. Nie widziałam bardzo wielu z nich, ale od niedawna mieszka u mnie piękna blondynka z błękitnymi oczami i morelowymi powiekami. Usta ma z kolei wąskie i jasnoróżowe. W tej chwili to moja ulubienica :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :):) .... i zachęciłaś mnie do powiększania gromadki :)
      Faktycznie, jeszcze nie udało mi się znaleźć odpowiednich butów ....

      Usuń
  5. E nie bawię się, w moim SH Sindy się nie trafiają, choć to lumpek angielski. Dziś tylko wytachałam Moxiaka bez stópobutków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trafiają trafiają, ino do południa najczęściej, potem małoletnie po szkole zachodzą :)
      Mam w zbiorkach jako przedstawicielki gatunku, ale jednak ubóstwiam jej poprzedniczki:)
      I faktycznie mają dość solidne stopy:)

      Usuń
  6. Całkiem, całkiem ładniutkie, ale razem :D
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może powinnam utworzyć z nich zespół baletowy ?? :)
      Również pozdrawiam :):)

      Usuń
  7. Zły objaw: zaczynam tęsknić za lalkami z dzieciństwa ;-). Te Sindy super pasują jako starsze siostry do Skipper z końca lat 80 - 90, tzw. "mangowych"!
    Jutro na 99% będę w stolicy :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... ja tęsknię cały czas..... :):)
      Niestety, jutro będę zajęta , a tak chciałam się z Tobą zobaczyć .... :( :(

      Usuń
  8. Wszystkie trzy przepiękne. Czy te łyżwy są na stałe? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. moja łyżwiarka ma mocno krótkie włosy ale i tak baaardzo ją lubię -
    trzasnęłam jej sukienki, ale inne niunie je zagarnęły i teraz znowu
    Łucja jest tylko gimnastyczką...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. .... ale łyżew nikt jej nie zabierze :):)

      Usuń
    2. zrobiłam szafeczkę z szufladkami dla poszczególnych niuń
      ale one mają w noskach zasady i buszują wbrew napisom
      na frontach - ostatnio w szufladzie "boy" znalazłam suknie,
      boję się zaglądać dalej...

      Usuń
  10. mam chyba siedem sindy jedną nie platynową to urocze lalki niektóre odchylały rączki na boki a typy gimnastyczek odchylały nogi :).
    lalki z roku 1990 1991 mają nieco inny malunek oka bardziej mangowy moim skromnym zdaniem lepszy, później już mają takie oczyska jak te twoje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo... to jeszcze dodatkowa motywacja do gromadzenia dalszych :):)
      Bardzo dziękuję za ciekawe informacje :):)

      Usuń