Osoby, które tu zaglądają :):)

sobota, 21 marca 2015

Spotkanie przedświąteczne w Arkadii część 1


Szaleństwo , hulanki, swawole  ...  


.... o ... masz psi  włos na kołnierzyku .....


.... a tutaj drugi.....



... żebyś ty chociaż miała wąsy.....



... jesteś lalką czy lalkiem ? Taki tłok, że nie widzę......



... aż tak ciasno nie jest !!


... udało mi się ! Udało mi się wypełznąć !!!


... No nie !!! Chyba  mi się nie udało .....


.... Przepraszam ! Kątem oka widziałem, że coś różowego się pędraczy , więc usiadłem na tym
     czymś . Nie wiedziałem że to ty.....




.... no nie wiem , chyba się już nie zobaczymy . Wszystko ci jedno na kim siadasz  ...



... zobaczcie  jaką dziwną deskę znalazłem !! Zostanę  różowym surferem !!! :)


.... zabierzcie ode mnie ten ogon !! Jestem uczulona na ryby !!!



.... jaki piękny !!! Zrobię sobie z niego wachlarz :):)


... zaraz cię nim powachluję !!! Oddaj, to mój ogon !!!



.. tylko na chwilę go odkręciłam żeby się przejść !!!



.. Chyba byłyśmy u tej samej krawcowej.....
... Nie , to ty byłaś u mojej !!!


... Widziałeś ?? ONA ma TAKĄ  SAMĄ  sukienkę jak ja !!!

.... Bądź spokojna, nikt was nie pomyli . Ona nie umie się tak marszczyć jak ty .....



.. To ile tych Scenek przyszło ??? Dwadzieścia ???  Pięćdziesiąt ??
... Nie mam pojęcia.... dwoją mi się i troją w oczach , a niektóre są tak samo ubrane ....


Oj tak !!!  Scenek było bardzo, bardzo dużo .... aż do zawrotu głowy  :):)
W spotkaniu brały udział : Aga , Inka , Iwona , Nerka , Wiola i ja ....

                                                             C. D. N .







40 komentarzy:

  1. Zabrały się ze mną do Dziwaczkowa dwie Scenki : Kennedy Inki i Nolee Wrotkarka - nie wiem czyja ....

    OdpowiedzUsuń
  2. Wrotkarka ciemnowłosa w kusej sukienusi
    z tęczowym motywem to moja zguba :(((
    ale niech sobie u Ciebie powczasuje :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, wróciłam do blogowania w idealnym momencie!!!!! :) Kocham Twoje historyjki :) Pierwszy raz oplułam ekran ze śmiechu na tekst o psim włosie na kołnierzyku a potem to już rechotałam bez przerwy :D natomiast ostatnia scenka z rozmów pomiędzy chłopakami zwaliła mnie z nóg!!! Uwielbiam Cię dziewczyno ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne zdjęcia ze spotkania. Szkoda, że tradycyjnie nikt nawet mi nie wspomniał, że takowe się odbędzie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widocznie nie jesteśmy godne...

      Usuń
    2. oj tam, oj tam - to było kameralne niezobowiązujące
      spotkanko - a szumu się porobiło co najmniej jak na
      jakimś show z limitowanymi zaproszeniami...

      a w kwietniu planujemy zlot pt"tonnerki" w Empiku
      Rotunda - jeszcze będziemy nienachalnie przypominać :)

      Usuń
    3. ... no właśnie , tak jak mówi Inka Zuzul :) i oczywiście zamiast Tonnerki można przytargać co innego , mile widziane większe gabaryty lalkowe :):)

      Usuń
    4. Tak, ale chyba znamy się na tyle długo i dobrze, żeby nie wiem, durnego maila wysłać, że coś będzie? Najwyraźniej jednak nie...

      W kwietniu nie zamierzam się pojawić. Raz, że Tonnerek nie mam. Dwa, Ince najwyraźniej tłumy przeszkadzają, więc się pchać nie będę tam gdzie mnie nie chcą.

      Usuń
    5. To już Kiciu Twój wybór , ja chętnie się z Tobą zobaczę :) . Mam nadzieję , że słońce i wiosna zmienią Twój nastrój
      na pogodniejszy a ptasi świergot przyniesie nutki życzliwej wyrozumiałości dla błądzących bliźnich :)
      Serdecznie pozdrawiam i liczę na to, że jednak się zobaczymy :)

      Usuń
    6. a co to jedna Inka jest na świecie? akurat mną nie
      trzeba się aż tak przejmować - duszę mam twardszą
      niźli stado słoni - a i me towarzystwo da się znieść...

      Usuń
    7. ... potwierdzam , znoszę towarzystwo Inki z wielką przyjemnością :):)

      Usuń
  5. Jeszcze raz dziękuję Kasiu za spotkanie :-) Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również bardzo dziękuję :):) Pozdrawiam serdecznie :):)

      Usuń
  6. Zbieraczko. To spotkanie uratowało moją jedyną Scenkę przed złożeniem w ofierze mojej młodszej siostrze. Wcześniej nie szczególnie miałam serce do tych lalek... ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeju tyle pięknych lal ! Widać, że spotkanie udane :) A panowie na ostatnim zdjęciu wyszli super ! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Czy to ONI? Jeśli tak, to wygląda na to, że świetnie się bawią i przestaję żałować, że puściłam w świat taaaakich chłopów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeden z nich - kudłaty został w domu bo nie ma jeszcze spodni i nie chciał gołym tyłkiem przy tylu kobietach świecić .
      Młode to jeszcze i wstydliwe.... :):)
      Są CUDOWNI !! Jeszcze raz dziękuję !!! :)

      Usuń
  9. Jak zwykle mistrzowskie ucho do lalek:-)Fantastycznie się to ogląda i wraca myślami do spotkania i tych wszystkich Scenek:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, dziękuję :) , muszę jeszcze udoskonalić przenośną scenografię , żebyśmy miały jakieś sztywne tło do postawienia :)

      Usuń
  10. Super fotki!!! Alez sie namnozylo tych scenek...az faceci oczoplasow dostali ;) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję , ja też dostałam oczopląsu , tyle ich było :):)
      Buziaki !!! :)

      Usuń
  11. Śliczne lalki. Zwłaszcza ci faceci obezwładniają. Lecz widzę, że wielu moich Scenek nie miałyście...
    Szkoda, że nie byłyście skłonne dać mi szansy na wizytę i zrobić spotkania w Empiku gdzie też są stoły, duże okna, a więc i światło do fotek... Was taka zmiana logistyczna kosztowałaby mniej wysiłku, niż mnie dotarcie do Arkadii, jeszcze z marszu po zajęciach za Legionowem, z dwiema torbami - jedną materiałów po lekcji szycia, drugą z lalami...
    Ale świetnie rozumiem, że zawsze głos ma większość :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. .... spotkanie Scenkowe powtórzymy , nie martw się :):) . Będziemy tam, gdzie Ty zarządzisz .
      ... i jeszcze raz będziemy wszystkie chciały obejrzeć Twoje czarnoskóre piękności , za mało im zdjęć zrobiłam ... :/

      Usuń
    2. Miło słyszeć... Sęk w tym, że coraz więcej i mocniej jestem związana przez różne ostre sprawy, zatem jak pisałam Ince, wszystko wskazuje, że w kwietniu nie, a dalej może być równie nieciekawie :-( No, ale może coś tam zalśni. Kiedyś ;-)

      Usuń
    3. Będzie dobrze , dopasujemy się :):)

      Usuń
  12. Zaintrygowała mnie ta "pomarszczona". Kto to taki?

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudownie i bardzo zabawnie :) Och chyba Wam zazdroszczę ....czekam na więcej i pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :):) Takie spotkania zawsze są bardzo, bardzo miłe:)
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  14. Pierwszy raz zobaczyłam jak wygląda z tyłu panna Szaleństwo Ruchów! Fantastyczne zdjęcia! Mnóstwo zabawnych komentarzy! Świetnie czyta się Twoje posty!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję , będą jeszcze dwa na temat tego spotkania :)
      To "szaleństwo ruchów" naprawdę oznacza rozklekotaną lalkę, która nadaje się tylko do reklamowania bielizny , bo trudno
      ją nawet posadzić :/

      Usuń
  15. Hello from Spain: great story. Fabulous dolls. Nice pics. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń