Osoby, które tu zaglądają :):)

wtorek, 29 marca 2016

Mini podróż sentymentalna Momoko Asami do Japonii :)


Asami zaprasza Was do obejrzenia kilku pocztówek z Japonii :)

Tokio , początek marca , pochmurno .


Pochmurno ale kwitną już kwiaty :)




- Zobaczę co tam się dzieje ....

      Co się  dzieje ??  Tutaj się  gra !!!


- Ojej ! Ile ludzi .... ludzi w różnym wieku ....
To prawda , chyba wszystkie miejsca są zajęte ....


- To może bym coś  zjadła ??
Proszę bardzo .....


                                  .... oczywiście sushi , wersja może skromna ale podobno bardzo smaczna :)




-   Teraz chciałabym obejrzeć  lalki .....
Bardzo proszę , oto kilka lalek  ...  :)






- Nie są podobne do mnie .... :(
Nie narzekaj , miały być lalki , były lalki :)


- Chcę teraz wyjechać z Tokyo  TYM  autobusem !!!


.... gdzieś po drodze....

                                                                   Uwaga !   Demon !!!

Demon mieszka w jaskini . Nawet Demon musi czasami zrobić sobie przerwę i wyjść na świeże powietrze .  Straszenie turystów jest bardzo wyczerpującym zajęciem . Co Demon trzyma w walizeczce  pozostaje jego tajemnicą .




- Chciałabym zajrzeć do tej walizeczki ....
Może być z tym problem, lepiej obejrzyj sobie rybę :)

Ryba obejrzy sobie ciebie :)
... idź do parku ...


- Czy to misiek ???
Nie wiem, zapytaj......

... i już WIEM !! Dzięki Naomiaoi ( zobaczcie komentarz )
To jest Tanuki , przedstawienie zwierzaczka z rodziny psowatych . Tanuki przynosi szczęście :)

- Chyba nie zdążę , uciekam stąd !!! :(

... do Beppu , miasteczka gorących żródeł ...








- Ojej ! To są  .... małpy !!!

Tak , to Małpi Park Takasakiyama  :)






-  Chociaż małpy nie zwracają na mnie uwagi , pójdę dalej ....


Shirahama ....







                                                                   pagoda Seiganto-ji 

                                                          Wodospad  Natchi-no-taki   



- Obejrzałam , teraz już wracam ...


- Kocham swoją Japonię !!! :):)

Dziękuję Synku za udostępnienie  Twoich zdjęć  :):)














  














   


21 komentarzy:

  1. taaak, każdy może mieć SWOJĄ Japonię :)))
    cudna sentymentalna przygoda - dzięki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ja już kawałek swojej mam :):)
      Asami siedzi teraz na wiklinowym foteliku z Dynamitką Arleną i cały czas coś jej opowiada , sączy do ucha różne historie- chyba zebrało jej się na wspomnienia .... :):):)

      Usuń
  2. Słodkie były te laleczki. Ciekawi mnie Japonia, przyroda, kultura, historia, ale w Tokio to bym chyba i godziny nie wytrzymała. No chyba, że w jakimś parku , albo ogrodzie przy świątyni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, podobno Tokio jest delikatnie mówiąc baaardzo zatłoczone :/

      Usuń
  3. Tak mi się smutno zrobiło patrząc na te zdjęcia.... Podróż do Japonii od lat mi się marzy. Ale Momoko ślicznie wyszła na zdjęciach i świetny pomysł miałaś :D. Aha a ten misiek to nie misiek tylko tanuki(japońska nazwa na to zwierzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlaczego smutno ??? Jeśli czegoś BARDZO chcesz , to przecież możesz to osiągnąć :):)
      Cieszę się , że spodobało Ci się połączenie Momoko ze zdjęciami Japonii . Chciałam co prawda zrobić jakąś scenografię ale wtedy post ukazałby się chyba za kilka miesięcy :):)
      Bardzo dziękuję za podpowiedź , już zamieszczam sprostowanie :)

      Usuń
    2. Nie ma sprawy :). Smutno bo nie mam funduszy by tam pojechać ani nie mam na razie z kim pojechać.

      Usuń
    3. Oj tam oj tam :) jeszcze wiele lat życia przed Tobą , znajdą się fundusze i ten Ktoś z kim pojedziesz :):)

      Usuń
  4. Super post i piękne zdjęcia z rodzinnego kraju Momki :)
    Na temat Japończyków mam zdanie wyrobione już dawno i do dziś nie jestem w stanie pojąć jak taka banda idiotów i jełop życiowych była w stanie stworzyć takie cuda ? A może prawda jest taka, że dawni Japończycy byli zasadniczo inni od współczesnych i jednak coś sobą reprezentowali. Moje osobiste doświadczenia z tą nacją są niestety jak najgorsze :( a mam z nimi do czynienia już przeszło 20 lat i niestety nic im się nie poprawia :(
    Ale kraj mają piękny :)))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :):)
      Pierwszy raz spotykam się z taką oceną Japończyków :) . Mój Syn powiedział, że w Japonii nawet kurz się nie osadza, bo wie, że zaraz będzie sprzątnięty , a uprzejmość jest szokująca .

      Usuń
    2. To prawda, ze uprzejmi i czyści sa aż do przesady nie zmienia to jednak tego, ze życiowo i tak międzyludzko sa nie do przyjęcia a już współpraca z nimi to po prostu klęska i wszystkie plagi egipskie ma raz :(
      To sa jednak moje doświadczenia i tylko moje inni mogą miec zupełnie inne zdanie .)

      Usuń
    3. Wierzę, że tak różnym kulturom jak nasza i japońska może być trudno porozumieć się w niektórych sprawach :):)

      Usuń
  5. http://kochamlale.simplesite.com/
    fajny blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) , już do Ciebie zajrzałam , czekam na prezentację Twoich lal :)

      Usuń
  6. Twoja Momoko miała fascynującą podróż, choć odnoszę wrażenie, że była trochę sceptycznie nastawiona. Ale może to kwestia braku słońca?

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjny pomysł z połączeniem "wędrówki" ze zdjęciami Momoko! Poza tym, że jest świetnie odziana to miałam wielką przyjemność w oglądaniu tych fotografii! Piękne miejsca i widoki a Momoko cudna!
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę , że tak to odbierasz :):)
      Pozdrawiam bardzo cieplutko :):)

      Usuń
  8. Piękna lalka i piękna Japonia - super zestawienie:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny wpis. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń