Osoby, które tu zaglądają :):)

środa, 16 marca 2016

Nowe Scenki



W Dziwaczkowie pojawiły się nowe Scenki . Straciłam już rachubę ile ich mam , pewnie kiedyś
znowu je policzę , kiedyś ....




Dwie Nije - jeszcze nie miałam żadnej :)


                                                                   Nia Pop Diva

Dołączy do swoich przyjaciółek z tej serii


                                                    Chelsea  i   Kennedy  Pop Diva




- Ciesz się, że masz nowe ciało , możesz przynajmniej względnie normalnie usiąść ....


Mam wrażenie, że podpisy w katalogu ( zdjęcie z allegro) umieszczone są pod niewłaściwymi
lalkami ( Nia i Chelsea ) . To bardzo ładne laleczki o zmarnowanej artykulacji . Wprawia się
je w ruch czymś w rodzaju pistoletu wkładanego w otwór znajdujący się w plecach . Lalka wierzga
wtedy bez ładu i składu kończynami . Nadaje się tylko do prezentowania bielizny w rozkopanej pościeli , bo bardzo trudno ją normalnie posadzić :/ .


                                                                          zdjęcie z allegro



                                                                         Nia Bling Boutique

   Czeka na nią  Kennedy z tej serii .


Ta laleczka to jeden z moich dziwnych zakupów , ponieważ ma uszkodzony nos i nie ma na to rady.
Ma również oryginalne ubranko ( wyłączywszy buty ) . Generalnie nie zależy mi na oryginalnych ciuszkach ale ... zrobiło mi się tej laleczki żal i w ten sposób usprawiedliwiłam sama przed sobą 
wejście w posiadanie lalki, której ktoś utarł nosa :)


                                                                      zdjęcie z allegro






              Westley Golden Bling ?


                                                                      zdjęcie z allegro




.... i słodka Nolee Back in School  :)


                                                                 zdjęcie z allegro



... chyba nigdy nie będę miała dosyć Scenek .... :):)















26 komentarzy:

  1. Golden Bling, najbardziej pościelowe spojrzenie ze wszystkich scenek :) Śliczna jest, prawda?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prześliczna ! :) Jeszcze raz dziękuję Ci za wspaniałą trójeczkę scenkową :):)

      Usuń
  2. Hello from Spain: I really like these dolls. Nice pics. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  3. Zascenkowało się u Ciebie :) Noel zabiła mnie fryzurą :) też lubię scenki ale staram się panować nad odruchami warunkowymi :) do jestem prawie uwarunkowana na scenki ;))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam ich .... trochę , może nawet więcej niż trochę :):) A Ty masz jakieś ??? :)

      Usuń
    2. No pewnie z pół kartonu :))))))))))))))(

      Usuń
    3. Jak dobrze, że mi ich nie pokazałaś bo chyba bym się była zapowietrzyła :):)

      Usuń
    4. Nic straconego :))))))))))))) wszystko do nadrobienia :))))))))))))

      Usuń
    5. ... i tego się właśnie nieco obawiam :):):)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. TAK ! Proszę ! Szczegóły wyślij mi proszę Ewuniu na maila , dobrze ? :):)

      Usuń
  5. Zaszalałaś! Musisz koniecznie zrobić im wszystkim wspólną sesję :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak zrobię, dopóki jeszcze w miarę normalnie zmieszczą się w kadrze :):)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdecydowanie też się Scenek nie pozbędę, bo kiedy spojrzą na mnie te ich oczy, to serca brak! Twoje są takie cudne a w grupie mają uroku do kwadratu! Tęsknie jeszcze do Nolee, bo nie mam takiej ślicznotki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda !! W gromadce wyglądają jeszcze lepiej , więc ... je gromadzę ... i gromadzę.... :):)

      Usuń
  8. Nolee ma bardzo twarzową fryzurkę. W tej bluzeczce bardzo jej ładnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się ta fryzurka bardzo podoba :) Chyba uczeszę tak jeszcze jakąś inną lalkę :):)

      Usuń
  9. Nolee ma świetny fryz -bardzo twarzowy:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda :) Może sobie taką fryzurę zrobię na jakieś lalkowe spotkanie ?? :):)

      Usuń
  10. Nolee wymiata :D ! A Westley ma przepiękne oczy.

    OdpowiedzUsuń