Osoby, które tu zaglądają :):)

sobota, 19 marca 2016

Funia idzie do Arkadii , a w Dziwaczkowie fruwają kocie kłaki


Chociaż umówiłyśmy się z Inką tylko na chwilę , Funia nie mogła z wrażenia spać przez pół nocy ,
a kiedy już wreszcie zasnęła śniło jej się wielkie lalkowe spotkanie w Arkadii .


- Taka jestem zdenerwowana... A jeśli nie spodobam się innym lalkom ??
- Funiu ! Jesteś kochana i miła , dlaczego miałabyś się nie spodobać ??
- Nie wiem....
- Ja też nie wiem :) . 


   Z  Inką przyszły trzy Bracusie . One też nigdy nie były jeszcze w Arkadii :) 

Uwielbiam takie sukieneczki w groszki !!! :)

Inka zrobiła mi wielką niespodziankę , bo czekały na mnie dwie piękne pannice :


.... czarnowłosa Stefcia ....


... i przesłodka Dee-Dee z kartoflanym noskiem - na zdjęciu w towarzystwie Inkowej Ashy :)





Asha ma śliczne loki

Na ekspresowym mini spotkaniu nie zabrakło kotów. Były trochę niekompletne ale nikt nie jest doskonały :)


- Czy to szkła kontaktowe czy naturalny kolor oczu ???

Asha miętosi głowę mojej  czarnej kocicy :)


- Ojej ! Ale mnie wystraszyłyście !!!


- Mrrrauuuu.... masz ciałko w kolorze mojej głowy.... :)
- Ojej, ratuuunku !!!! Ta kocia głowa chce mnie odcieleśnić !!!


- Oj tam , oj tam , zaraz odcieleśnić ...  sprawdzam różne odcienie.....


.... i Funia trochę się uspokoiła :)


- A może jednak masz jakąś siostrę bliźniaczkę o nieuszkodzonym ciałku ??


                                                  Piękności  Inki


Funia nieprzekonana o czystych intencjach Kociej Głowy schroniła się pośród Bracek


- Czy ja zabrałam ze sobą torebkę ???
- Nie Funiu , nie mogłaś się zdecydować którą wybrać .

.... a w Dziwaczkowie  po powrocie do domu.....


- Chodź do cioci , chodź ... masz taki sam kolor jak ja ...


- Chodź ze mną , mamy podobne włosy....

... i zaczęło się .... :(


- Ty farbowana, różowa landrynko !!!  Ja będę się opiekować  Kocią Głową !!!

- Przynajmniej nie wyglądam jak zebra !!! Nie umiesz zaopiekować się nawet jajkiem na twardo !!


- Ja nie potrafię ??  Zaraz ci rozpłaszczę ten wredny pyszczek, będziesz wyglądała jak perska kotka !!


- A ja ci zetrę te namalowane rzęsy !!!

Zaczęło się prychanie , plucie ( tak ! Rozeźlone koty potrafią na siebie pluć ! ) , w powietrzu
fruwały różowe i czarne kłaki .

- Koteczki moje słodkie , chyba wystarczy ! Wystraszycie Kocią Głowę !


- Ach, Zbieraczko ! Ta jędza wyrwała mi wszystkie wąsy !!

- Kiciu , NIGDY nie miałaś wąsów !

- W taki razie wyrwała mi co innego !!!


- Połamałam sobie na niej  cztery pazury !!

- Widocznie były za długie  :) Za karę  nie pójdziecie jutro do sklepu zoologicznego !

- Jak to ??? -  dwa drżące kocie głosiki zaczęły piskliwie piszczeć prawie jednocześnie -
  Przecież jutro jest świąteczna wielka promocja na którą mamy zniżkowe bony !!!

Zakupoholiczka dowolnego gatunku ssaka pozbawiona możliwości zrobienia zakupów po wyjątkowo korzystnej cenie może być niebezpieczna dla otoczenia ....

- Dobrze, pójdziecie do sklepu RAZEM i kupicie sobie nawzajem prezenty na przeprosiny :)

"Zakupy" to słowo magiczne . Wspólne zakupy połączone z kupowaniem prezentów w niektórych
okolicznościach łagodzą obyczaje . Kocice wygładziły potargane futerka i wzięły się pod łapki .

- Wiesz , widziałam śliczną deseczkę do ostrzenia pazurków w żółte kurczaczki ...
- A ja piękny kocyk w haftowane  udka kurczaka....
Kocice , czule objęte , odeszły zajęte rozmową  o wspólnych zakupach . Przyczyna kłótni spokojnie
leżała na fotelu , porzucona przez niedoszłe opiekunki . Kiedy upewniła się , że oddaliły się na znaczną odległość , przemówiła :
- Widziałam biały manekin na stojaczku , czy mogłabym do momentu znalezienia dla mnie 
   odpowiedniego ciałka z niego skorzystać ??
- Oczywiście !!! :)


Głowa chwilowo  jest zadowolona, więc problem Kociej Głowy mam chwilowo z głowy :):)
Jak ładnie wyglądają takie głowy na ciałkach możecie zobaczyć u Małgosi


Funia wróciła z Arkadii bardzo zadowolona . Dostała piękne rajstopki :)




Stefcia już na wstępie oświadczyła , że nie da się przebrać za Indiankę . Najbardziej przypadła jej do gustu tęczowa sukieneczka zrobiona przez Inkę .


Dee-Dee jest prześliczna !!!! Ten nosek jest rozczulający !!! Tak BARDZO cieszę się , że do mnie
trafiła !!!! :):)


Oczywiście obydwie panie jeszcze się pokażą :):

P.S. Coraz bardziej kocham Funię !!!! :):)





























29 komentarzy:

  1. no to cieszę się, że panienki zadomowiły się ekspresowo -
    skoro już jedną Stefcię indiankę mam - a Ty żadnej, skoro
    jednego kartofelka mam - a Ty żadnego - matematyka jest
    prosta i sprawiedliwa - a czasem nawet jak Królowa Nauk -
    imponująco łaskawa :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj bardzo łaskawa dla mnie , bardzo :):):)

      Usuń
    2. Kartofelki są słodkie :)))) pozdrawiam Was dziewczyny!

      Usuń
  2. Kocia Głowa na białym manekinie prezentuje się wręcz rasowo -
    artystycznie i jakże stylowo - awangardowo!!!
    moje bratzki po powrocie z Arkadii zaczęły przeglądać obuwie
    wszelakie - rozbestwiłaś Je swym prezentem, Miła ma, rozbestwiłaś -
    długowłosa zaiwaniła trampki zdezorientowanej chaosem moxiance!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Atrakcyjne buty potrafią wywołać niskie instynkty ... to prawda :)
      Będę miała butki dla Twojej Bracusi , może Moxianka odzyska swoje ....

      Usuń
  3. Nawet spotkania w przelocie mogą okazać się wielce owocne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niezła jazda z tymi kocicami. A główka kocia bardzo ładna i jak znajdzie ciałko będzie z niej śliczna kocia panna. Sukienki w groszki też mi przypadły do gustu. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sliczne <3 Ja tez mam zamiar zakupic kilka kocich glowek...jednak narazie nie potrafie sie zdecydowac ktore wybrac ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo to bardzo trudny wybór . Bardzo podobają mi się wszystkie kocice u Małgosi :/

      Usuń
    2. ale ja nie mam wszystkich, które wyprodukowano =)

      Usuń
    3. No ja chcialabym ograniczyc sie do 2 max 3 ale ciezko bedzie wybrac bo sa przeslodkie....ehhhhh

      Usuń
    4. no właśnie1 wiem coś o tym!

      Usuń
    5. Aż boje się myśleć ile ich wyprodukowano..... :):):)

      Usuń
  6. Funia jest rozkoszna i ma śliczne ubranko! Te trampeczki to skąd? Jeśli można się dowiedzieć?
    Kapitalnie w nich wygląda! Piękne dziewczyny dostałaś - obie mi się bardzo, bardzo podobają!
    Spotkanie może i krótkie, ale na pewno owocne!
    Serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :):) Trampeczki to breloczki do kluczy , które dostałam w prezencie :) .
      Spotkania z Inką są owocne również w pomysły :) . Mamy ich bardzo dużo, gorzej z czasem na wykonanie...
      Pozdrawiam bardzo serdecznie :):)

      Usuń
  7. Hola! Me gustan mucho tus fotos, son muy bonitas y la historia muy divertida. La ropa de Funiu es preciosa. Me encantan las barbies antiguas. Un besote!
    Cześć! Bardzo podoba mi się Twoje zdjęcia, są bardzo ładne i bardzo zabawna historia. Funiu odzież jest piękne. Uwielbiam stare lalek Barbie. Wielkiego buziaka!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniała historyjka i wspaniałe lalki .Sukienki w groszki są świetne Miałam okazję kupić lalki z główkami piesków po 5 zł za sztukę i głupia ze mnie baba, nie kupiłam . Potem żałowałam bo czy kocie, czy psie główki lalki są słodkie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje Uleńko :):) . Może jeszcze trafisz na te główki , gorzej z ciałkami :/

      Usuń
  9. peeewnie- a ciała mozna im dokombinować poźniej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda :) Głowa spokojnie czeka na resztę ciała , co będzie dalej i kiedy - zobaczymy :)

      Usuń
  10. Funia jest przesłodka i ma śliczne ubranko <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Funia zdecydowanie podbiła moje serce , Ania jest bardzo zdolna :):)

      Usuń
  11. Ciekawa historyjka i prześliczne zdjęcia. Takich kocich głów jeszcze nie widziałam, są oryginalne. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo miło mi to czytać :):) Głowę z pewnością zobaczysz na którymś ze spotkań :):)

      Usuń
  12. Cat fight! Niemal popłakałam się ze śmiechu! Poza tym, śliczne nabytki, szczególnie Stefcia. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę :):) Jak widać w towarzystwie kotów nie można się nudzić :) .
      Bardzo, bardzo chciałam mieć taką Stefcię i udało się !!! :)

      Usuń