Osoby, które tu zaglądają :):)

niedziela, 6 marca 2016

Ruda Layne


Oto moja nowa tonnerkowa piękność - Layne .
Swoje powtórne urodziny zawdzięcza  Ince i Zurince , o czym można poczytać u Inki :)
 Na cześć swoich  Dwóch Matek  Layne otrzymała imię  Aggra ( Agnieszka Grażynka ) .
Jeszcze raz  Wam dziękujemy !!! :):)
.... a teraz pokażę kilka zdjęć mojej pięknej rudej Aggry . Określenie "kilka" to w tym przypadku
eufemizm ale nie mogłam się powstrzymać ..... :)

















Aggra występuje w ciuszkach Made in Szydełeczkowo :)

Dziękujemy za obejrzenie TAKIEJ ilości zdjęć i polecamy się na przyszłość :):)








20 komentarzy:

  1. Ładny odcień rudości, podoba mi się też piwny odcień oczu. Fajnie, że taka ładna główka znalazła ciałko, teraz może cieszyć oko jako pełnowartościowa lalka - dumna przedstawicielka dobrej Tonnerskiej rodzinki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba tak musiało być - to wyjątkowa sytuacja, bo ciałko idealnie pasuje kolorem do głowy :):)

      Usuń
  2. lubię ten typ,poważna buzia,piękny kolor i oczu i włosów ,pięknie wygląda i we współczesnych ciuszkach od boho po modern ale i w krynolinie

    OdpowiedzUsuń
  3. Tęsknię za tymi pierwszymi Tonnerkami ... są pięknie odmalowane, naturalne. Twoja jest na dodatek kasztanowłosa ... Gratuluję panny i pokazuj ją często proszę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :):), z pewnością będzie się często pojawiać :):)

      Usuń
  4. Aggra- To imię kojaży mi się z rykiem olbrzyma ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej !!!!!! Dziękuje bardzo :) Najpierw byłam akuszerką montowaczką a teraz poniekąd Matką Chrzestną ;))))))))))))) Bardzo mi miło :)
    Aggra to na prawdę piękna kobietka jest, jakoś nigdy wcześniej nie widziałam tego moldu u żadnej lalki, dzięki temu jest niepowtarzalna :) i interesująca ….. i RUDA :)))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  6. jakież baśniowe, wręcz fantasy imię powstało :)))

    ależ cudnie wychwyciłaś Jej malinowy kolor ust ♥

    coś czuję, iż Ruda Aggra jeszcze pokaże nam twarz
    nieulękłej, tajemniczej wojowniczki - czekam :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... bo baśniowe były okoliczności zejścia się głowy z reszta ciała :):)
      Tak, mam już pomysł na taką stylizację :)

      Usuń
  7. Podoba mi się jej makijaż- błyszczące oczy i czerwona szminka. Prawdziwa dama!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, zdecydowanie będzie damą nawet w podartych dżinsach :):)

      Usuń