Osoby, które tu zaglądają :):)

czwartek, 5 maja 2016

Ach ten Wojtek.....


Wojtek niedługo pojedzie do Szydełeczkowa a stamtąd wróci do domu, do Moxie Fun .
Postanowiłam więc namówić go na ogrodową sesję zdjęciową , z czego był nawet zadowolony .


Zdjął krawat i marynarkę !!!



- Dobrze ! Usiądę na tym murku :)


- ... i co ?? Jesteś zadowolona ???  Ubrudzę sobie spodnie !!! :(   Czy ja miałem skarpetki ,
      czy nie miałem ???

-   Nie miałeś 

-   Niemożliwe !!!!

- ... a jednak !



- Ojej ! Zaraz spadnę !!  :O


- Schodzę !!! Muszę  zdjąć koszulę i spodnie !!!   Wszystko będzie brudne  :( ...

Tak na marginesie jestem ciekawa, czy Wojtek dobrze nałożył spodnie  ?





.... tak, teraz Wojtek sprawia wrażenie bardziej  swobodnego :)


-  hmmm....  jaki puchaty ....


-  Ojej !!! Rozpada się !!!!   Zepsułem go !!!!!  :(


-   Może da się naprawić ???  Spróbuję  włożyć to wszystko na miejsce ....





- ..... muszę  zobaczyć, czy  ta wrona nie usiądzie na mojej koszuli ... 



- Usiadła na gałęzi :)


Jak widać, Wojtuś może się w miarę wyluzować dopiero po zdjęciu garniturka .












32 komentarze:

  1. Wojtek niczym Adam w Rajskim Ogrodzie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dać mu okulary i będzie Potter Harry :) <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki świetny lalek! Czy on jest wielkości kenowatych, czy też większy? Super lalek! Świetne butki, artykulacja, oczęta, włosy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem nim zachwycona :) Porównanie z Kenem w następnym poście :)

      Usuń
  4. ależ się rozzuchwalił w Dziwaczkowie, no, no, no...
    i nie uwierzysz - ale nic a nic nie wiedziałam o
    istnieniu niewymownych godnych Davida Beckhama ;P

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny facet z niego :) nie jedna lalka pewnie straciła i jeszcze straci dla niego głowę :)) Przygarnęłabym dobie takiego chłopaka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale za to rozluźnia się na całego :) Fajna sesja pożegnalna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :):) Strach pomyśleć , co będzie robił po powrocie do domu .....

      Usuń
  7. Wojtek zyskuje przy rozebraniu :) Chałupy welcome tu :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie lubię lalków ;) Zdecydowanie bardziej wolę lalkowe dziewczyny :) Ale Wojtek mnie normalnie uwiódł :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Już, już miałam nadzieję, że Wojtek wystąpi w stroju Adama, a tu białe majtasy. Niezłe z niego ciacho.

    OdpowiedzUsuń
  10. Goły jakby szerzej się uśmiecha;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładny chłopaczek, chciałbym go mieć...hmmmm no i wpadłem! Cholera!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... no właśnie, tak to jest z tymi ładnymi chłopaczkami , ja też wpadłam :(

      Usuń
  12. Proszę, proszę jaki elegancki kawaler :-) wspaniały lalek !

    OdpowiedzUsuń
  13. Co za sesja:-) widzę, że go skutecznie oduczasz sztywniactwa ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... aż się boję pomyśleć, co będzie robił po powrocie do domu ... :)

      Usuń
  14. Ale ten Wojtek słodki :) aż można by go schrupać.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jejciu jak mnie tu dawno nie było :( A tu tacy Panowie w bieliźnie paradują po Dziwaczkowym ogrodzie! Jakie oczęta ma śliczne! To jeden z tych Lalków, który prawie każdego intryguje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hura !!! Jak miło Cię znowu widzieć !!! :):)
      Muszę częściej wypuszczać do ogrodu facetów w bieliźnie :):)

      Usuń