Osoby, które tu zaglądają :):)

sobota, 23 września 2017

Nie dość że " Lalka dobrze wychowana" cz.6, to jeszcze ruda :)


Dzisiaj kolejny odcinek wielce pouczającej książki "Lalka dobrze wychowana " . 
Tym razem jako przerywników użyłam zdjęć mojej szczególnej lalki Lusi .
Dlaczego szczególnej wyjaśnię później :) .

Miłej lektury ! :)















                                                       C.  D.  N.


... a teraz słów kilka na temat rudej Lusi .
Przyjechała do Dziwaczkowa  z Baśniowa jako porcelanka , a ja przeszczepiłam jej głowę na winylowe ciałko z miękkim korpusem .



Ciałko ma wyjątkowo ładnie ukształtowane dłonie .
Jestem bardzo zadowolona z rezultatu . Lusia chyba też.......


'LALKA DOBRZE WYCHOWANA  ORAZ LATARNIA MAGICZNA DLA GRZECZNYCH DZIECI " dziełko z francuzkiego przełożone przez T.Nowosielskiego , Warszawa , nakładem Gustawa Leona Glucksberga, Ul.Miodowa Nr.497 . 1850
( zachowana oryginalna pisownia )

20 komentarzy:

  1. Wow! Super. I mówisz, że masz tego więcej na blogu? Idę szperać...drepu drepu jak mówi Mały Potworek...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :):) ... i jeszcze będziemy wychowywać lalki . Zapraszam do lektury :):)

      Usuń
  2. Bardzo ciekawy składaczek. Łapka w sam raz do łapania motylków. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo jestem zadowolona, że udało mi się dopasować głowę do reszty kolorystycznie :):)

      Usuń
  3. Wielce udana hybrydka :) i tak jej teraz dobrze na świecie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :):) Zdecydowanie le[piej osadzić swoją głowę na jakimś karku . Żyje się wygodniej a i widoczność też ma się lepszą :):)

      Usuń
  4. Lusia urocza!
    A teraz idę czytać książkę...

    OdpowiedzUsuń
  5. Ruda, niebieskooka, z ładnym ciałkiem i rączkami a na dodatek dobrze wychowana - czego chcieć więcej! :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. jak ja lubie tak dobrze wychowane lalki :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Drugie życie panny Lusi ☺ Dobrze, że jest ktoś, kto ją uratował od zguby 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drugie i chyba trochę wygodniejsze - nowe ciałko ma większą artykulację :):):)

      Usuń
  8. słodkości o delikatnej główce!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda ? To ciałko zdecydowanie jest lepsze od porcelanowego :):)

      Usuń
  9. Pomysł z hybrydką miałaś genialny! Nigdy bym nie wpadła na to, że to hybrydka! Czyli, że ona buzię ma porcelanową tak? jeju, jak fajnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, porcelanowa jest cała głowa :) . Jak widać warto gromadzić części zamienne, zawsze coś się przyda :):)

      Usuń
  10. Bardzo udany składaczek:)) Przyznam, że podobnie zrobiłam z braku takiego ciałka z porcelanowym maluchem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie trzeba wykorzystywać wszystko, co ma się pod ręką :):)

      Usuń