Osoby, które tu zaglądają :):)

poniedziałek, 18 września 2017

Nowości scenkowe i scenkopodobne


Mam - jak nieraz już pisałam - sentyment do scenkowych kloników . Tak naprawdę łatwiej o oryginalną Scenkę niż jej klonika :)

Do dziwaczkowego grona kloników scenkowych dołączyły dwie panie .



Pierwsza jest blondyneczką  o buzi podobnej do scenkopodobnych My Style SIMBY.  Delikatny makijaż nawiązuje do starszych egzemplarzy My Scene .



Na plecach "Made in China" , nieatrakcyjne ciałko TNT , niezgrabne szczupłe nogi. Nie będę jednak niczego zmieniać . Zdecydowałam się gromadzić te kloniki z całym dobrodziejstwem inwentarza :)


Bardzo intrygujący klonik wydmuszka , trochę wyższy niż Scenka .
Z tyłu głowy maleńkie literki "MS" .


Mój aparat zaczyna mieć fochy , ewentualnie znudziły mu się już niektóre lalki :/


Włosy niestety rozmieszczone w pojedyńczym okółku .


W tym przypadku nastąpiła wymiana głowy z utartym nosem ( Kennedy Bling Boutique ) na głowę z nosem kompletnym .
Uzupełniłam pewne braki w owłosieniu . Zdecydowanie wolę uzupełniać niż robić włosy od nowa :/ .


Nia zyskała kilka pasemek blond i oczywiście nowe ciało .



... i następna nowa Scenka - Chelsea Golden Bling :)

... tak... trochę mi się Scenek nagromadziło .... :)




Chyba lubimy się ze Scenkami :):)
Dziękuję bardzo Zurince za wspieranie mojego scenkolubstwa :) :*



18 komentarzy:

  1. Ale pokaźna galeria. I Scenki śliczne i kloniki takoż. Ja dziś kupiłam klonika na wydmuszkowym ciałku, bo miał makijaż do Betki podobny. Jak chciałam umyć wypadły wszystkie włosy, tylko grzywka została. Już któryś raz spotkałam się ze zjawiskiem kruszenia się włosów w pył. Niestety nie umiem robić rerootów. Może się bidula doczeka peruki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :):) . Zauważyłam kruszące się włosy u niektórych dużych minek . Ciekawe czy to dlatego że ktoś posadził je na okiennym nasłonecznionym parapecie ?
      Doczeka się bidulka "uczciwych" włosów a nie peruki :)

      Usuń
  2. wysoka panienka ma wielce ciekawy
    pysiałek - MUSZĘ Ją dorwać żywcem!

    był moment, gdy w Szydełeczkowie
    ostała się jeno JEDNA scenka i to
    ta z komiksowym spojrzeniem - dziś
    znowu ilość to naście i jest OK ♥

    moje najnowsze roześmiane scenki
    wciąż golasińskie grzecznie czekają
    na ciuszki i dopiero wtedy będą mogły
    pokazać się szerszemu ogółowi :DDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyniosę panienkę na spotkanie :) .
      Straciłam kontrolę nad ruchem lalkowym w Szydełeczkowie - myślę, że czeka mnie dużo zaskakujących i miłych niespodzianek do miętoszenia :):)

      Usuń
  3. Uroczy zbiorek. Zawsze mnie fascynują te ich wielgachne usta, ale dzięki temu mają swój urok. Urzekała mnie, ze zbiorczego zdjęcia, panna w warkoczykach. Cudna :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :):) Bardzo się cieszę , to był mój pierwszy reroot Scenki :) :***

      Usuń
  4. Piekne dziewczyny <3 Ja juz dwie z moich scenek puscilam w swiat i teraz troche zaluje ...no ale gdzie to wszystko trzymac ehhh

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... ale jeszcze Ci jakieś pozostały, prawda ?? Zawsze mogą do Ciebie trafić nowe :):)

      Usuń
  5. Ja mam tylko 5 Scenek, ale królują sobie na górnej półce, bo je wypieściłam, wyelegantowałam, zamieniłam ciałka na ruchome z grubszymi nogami i uważam je za piękności! No, ale gdzie mi się równać z Twoją Kolekcją tych wielkoustych dziewczyn! Są przepiękne i każda zachwycająca! Super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Oleńko dziękuję :):) Jak zwykle idziesz w jakość a nie ilość :):):) . Ruchome ciałka zawsze dodają lalce uroku . Pozdrowienia od mojej gromadki :):)

      Usuń
  6. ... a nie chcesz jeszcze jednej łysej głowizny? do kompletu :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Nooooooo trochę Ci się tych scenek nazbierało. Piękne są!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Baardzo dziękuję :):) Najwyraźniej coś je do Dziwaczkowa przyciąga :):)

      Usuń
  8. Ależ proszę bardzo :) będę dalej pielęgnować Twojego bzika scenkowego :)
    Panienki uwolnione z pudła rozkwitły w przyjaznej atmosferze Dziwaczkowa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :**** Starannie pielęgnujesz moje wszystkie bziki :):)

      Usuń