Osoby, które tu zaglądają :):)

czwartek, 28 grudnia 2017

Dzień Lalki Filmowej 28.XII


Chętnych lalek do wystąpienia 28 grudnia było dużo . Zdecydowanie za dużo...
Monsterki  przekonywały , że skoro są o nich filmy SĄ  LALKAMI  FILMOWYMI . Trudno odmówić im racji ale co zrobić z bohaterkami filmów Disneya?
Dyskusja była bardzo ożywiona - zaczęło nawet dochodzić do rękoczynów .
Kiedy zobaczyłam jak Pocahontas i Cleo szarpią się za włosy a wilkołaczka gryzie królewnę Śnieżkę postanowiłam przejąć inicjatywę i pokazać TYLKO dwie postacie.


Charliego oczywiście wszyscy znają . Chociaż tak naprawdę nie jest lalką a tylko "dmuchaną" figurką o nieznanym rodowodzie , zdecydowanie należy mu się występ tego dnia.


Stał cichutko z boku obserwując z wielkim niepokojem jak stado kotołaków ucieka przed Kopciuszkiem uzbrojonym w spryskiwacz wypełniony wodą .
Żeby to jeszcze były perfumy - ale  woda ?  Fuj !!! :(



Na szczęście Charlie Chaplin z racji swojego skromnego wyglądu i kolorystyki umknął uwadze rozszalałych gwiazd dziecięcych filmów.


Olsence też się udało . 
Może gdyby była obok niej siostra bardziej rzucałaby się w oczy ...


Kotołaczki poszły się suszyć , Kopciuszek narzekając na swój los wycierał mokrą podłogę a Pocahontas przekonywała Cleo , że tylko chciała wprowadzić drobne zmiany w jej fryzurze.



Olsenka i Charlie zgodnie stojąc obok siebie reprezentowali film kolorowy i czarno biały  . Zmęczone sporami gwiazdy filmów dziecięcych poszły spać :)

20 komentarzy:

  1. Charlie jest niezrównany. Skąd go wytrzasnęłaś? Jest prawdziwą ozdobą Dnia Lalki Filmowej. ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję w imieniu Charliego :) . Wygrzebałam go spośród tony przemokniętych szmatek na bazarku :)

      Usuń
  2. Hehe... dobre :)))
    Zgadzam się z Szarą Sową :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale super :D Przy okazji-Olsenka ma niesamowitą twarz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :):) To prawda - twarz Olsenki jest niesamowita . Olsenka bardzo korzystnie prezentuje się na artykułowanym ciałku , co można zobaczyć na blogu "Make a Scene !" :)

      Usuń
  4. Bardzo ciekawe postacie nam tu pokazałaś. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :):) Najciekawszych rzeczy nie pokazałam - konflikt lalek Disneya z Monsterkami
      był godny uwiecznienia ale niepedagogiczny :)

      Usuń
  5. Uwielbiam filmy z Chaplinem. Swego czasu Olsenki też lubiłam.

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawy jegomość trafił do Dziwaczkowa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... tu i ówdzie przetarty, bez artykulacji, wydmuszkowy a jednak wszyscy go poznają :):)

      Usuń
    2. taaak, próbował kamuflażu poprzez
      zamazanie nosa - ale bezskutecznie :)

      Usuń
  7. To, że Dziwaczkowo ma niesamowite pokłady różnych lalkowych osobników wiedziałam, ale Charliego się nie spodziewałam.
    Bardzo sympatyczna para :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... ostatnio sama siebie zaskakuję :):):) . Znalazły się u mnie laleczki co do których miałam PEWNOŚĆ że nigdy ich nie będę miała :):)

      Usuń
  8. Genialny Charlie! Trochę przysłonił mi Olsenównę i to nie tylko dlatego, że w materii filmowej miał większe doświadczenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to jest z tym Charlie'm !!! Nie mogłam mu się oprzeć :):)

      Usuń