Osoby, które tu zaglądają :):)

sobota, 12 października 2013

Fashion Fever Drew i.... Jo


Znalazłam na straganie pieguskę . Ruda, piegowata , zielone oczy - czyli wszystko to , co bardzo lubię :)



Jestem w stanie -od biedy - zrozumieć fryzjerskie zapędy  małoletnich właścicielek lalek , chociaż żadna
z posiadanych przeze mnie w dzieciństwie  lal włosów skołtunionych albo obciętych nie miała .
Moja  Mama i  Babcia  nigdy by nie pozwoliły na takie traktowanie zabawek .
Nie jestem w stanie zrozumieć  bazgrania  na lalczynych ciałkach  - jak powyżej :/ .

Długo szukałam  mojej pieguski w sieci  i znalazłam  na  ebay w... Australii .
... i przed chwilą  u Rudego Królika  :)

       
                                                                      zdjęcie z ebay

Zdjęcie podpisane było : Fashion Fever Drew  ,  więc   myślę, że to właśnie moja pieguska :)



Chwilowo  pomazańca na czole zakryłyśmy opaską . Sukienki  użyczyła Jo  . Niestety nie udało mi się ustalić
w co była ubrana Drew - bardzo jestem tego ciekawa .


                                                             Drew   i         Jo

Drew - pomimo  intensywnego makijażu ust sprawia wrażenie delikatnej , natomiast Jo - piękności dla niewybrednych .


                                                     Jo  przed  i  po "podrasowaniu"

                               Wyraz  buzi niezainfekowanej  żadną myślą pozostał :)

Tatuaż trochę poprawiłam  trochę  farbą akrylową  .  Utrwaliłam ...Clear lacquer...Saab Automobile -
NIE  polecam , lakier jest gęsty .
Musiałam działać szybko , bo smok  nie wykazał zrozumienia i cierpliwości albo noga Jo
nie spodobała mu się jako miejsce ostatecznego spoczynku :)


                                 Nad tatuażem Jo trzeba będzie jeszcze trochę popracować .

... i   jeszcze

razem  spełnijmy  marzenie

Na blogu Handmade Seszen http://handmade-artshop.blogspot.com/2013/10/wielka-prosba-razem-spenijmy-marzenie.html została umieszczona informacja:

Wielka prośba- razem spełnijmy marzenie

Drogie koleżanki blogowiczki, dzisiaj piszę do Was moje drogie, bo mam ogromną prośbę. Dzisiaj na stronie mojego miasta na fb znalazłam taką informację:
"27.10.2013 roku Oliwia kończy 6 lat. Jej największym marzeniem jest otrzymanie jak największej liczby kartek urodzinowych. Mała walczy z rakiem."
Kto tylko może niech zrobi dla niej kartę urodzinową. To tak niewiele dla nas, a dla tej dziewczynki tak dużo. Mała na pewno się ucieszy i możemy przyczynić się do spełnienia jej marzenia. Adres dziewczynki:


Oliwia Gandecka

ul. M.C. Skłodowskiej 11/26

65-001 Zielona Góra

21 komentarzy:

  1. Śliczna ta Drew! A z długopisem sobie poradzi Benzacne 10% do kupienia w aptece :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Lalki Fashion Fever są ciekawe. Jedna przeszła mi swego czasu przez ręce, niestety wcześniej przeszła też młodocianej fryzjerce :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Kup w aptece benzacne 10% i zrób lalce mseczkę wybielającą na czoło i kończyny - powinno zejść
    A lalka bardzo bardzo fajna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki za umieszczenie apelu.
    Wąż prezentuje się znakomicie. Benzacne sprawi, że nieproszone "tatuaże" znikną
    i Drew będzie wyglądać wspaniale.

    OdpowiedzUsuń
  5. Efekt końcowy Jo jest po prostu powalający :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę jeszcze nad tymi tatuażami popracować - rzuciłam się na nie jak małpa na długopis a powinnam zrobić wszystko cierpliwie i na raty , czekając na właściwy lakier bezbarwny :/

      Usuń
  6. Śliczna lalka! Poluję na nią, bo mam słabość do piegusów :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Moja mnie upolowała - zorientowałam się co kupiłam dopiero po poszukiwaniach w internecie

      Usuń
  7. Ta Drew oryginalnie nosiła białą koszulę w drobny wzorek, na to czerwoną bluzeczkę (chyba z nadrukowaną małpką), jeansową spódniczkę i czerwone trampki. Zawsze bardzo mi się podobała. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję - kierując się Twoim opisem znalazłam zdjęcia w internecie .
      Ubranko bardzo fajne a najładniejsze trampki ... :/ Moja bidulkę pomazali i rozebrali ...

      Usuń
  8. I love drew in the fashion fever line. She has the Lara face mould which is my favourite. Some Drew dolls have freckles which reminds me of Midge. This drew has green eyeshadow, and pink lips so she is the one that came with the demon spirit and red casual tshirt.

    https://www.google.com.au/search?q=fashion+fever+drew+doll+barbie&safe=off&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=O_pZUqWGEcj_iAe_uoGwDg&ved=0CAcQ_AUoAA&biw=768&bih=928&dpr=2#facrc=_&imgrc=JaMDoAkhmuW0xM%3A%3BISkT857qo8wO_M%3Bhttp%253A%252F%252Fspf.fotolog.com%252Fphoto%252F15%252F14%252F109%252Fcollector_barbie%252F1223271009523_f.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.fotolog.com%252Fcollector_barbie%252F53546388%252F%3B500%3B318

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yes , her freckles and eyes are beautiful !!! :)
      Thanks for link :):)

      Usuń
  9. Nie byłbym sobą gdybym tylko pisał słodkie komentarze więc uwaga :) rude, i piegowate...czyli wszystko czego NIE ZNOSZĘ! Jedyny typ urody, który mnie odpycha na kilometr, przez całe swoje życie nie spotkałem nawet, jednej atrakcyjnej osoby z piegami i w tym kolorze włosów, to samo tyczy się lalek, no nie i już! (Oczywiście mówię tu o typowym rudym a nie kasztanowym czy miedzianej czerwieni bo dla niektórych to wszystko jedno i to samo) A na usunięcie bazgrołów z nóg kup Benzacne tylko to mocniejsze, jedynie to zadziała, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... i bardzo dobrze !!! Cieszę się, że piszesz to, co myślisz .
      Ja bardzo lubię taki zestaw zielone oczy+ruda czupryna + piegi.
      Sama jestem niebieskooką blondynką i męczy mnie już ta wszechobecna niebieskooczność wśród lalek .
      Nawet Action Man'i mają niebieskie oczy :/

      Usuń
  10. ja specjalnie dla jednej lalki kupiłam benzacne, bo ma coś czarnego na twarzy, no i nie działa :( na razie zostaiłam. mam nadzieję, że u Twojej zejdzie - a jak nie to zrób jej grzywke :D (ja nie mogę, bo moja ma na policzku...)

    OdpowiedzUsuń