Osoby, które tu zaglądają :):)

wtorek, 24 maja 2016

Wampirzyce


Znowu nadaję " z budki" , więc będzie w miarę krótko :) .
Dzięki Beatce do Dziwaczkowa trafiła nowa wampirzyca .


Trafiła w postaci głowy , którą trzeba było osadzić na jakimś ciałku . Ciałka użyczyła Szarotka
Simbetka .


... techniczna próba artykulacji nowego ciała



Uważam , że jest urocza :)



... i kto powiedział, że wampirzyca nie może wygrzewać się na słońcu ?




...i żeby nie było tzw."kwasów" , kilka zdjęć pozostałych panienek z ząbkami :)






Cały czas fascynuje mnie jej łysa ( prawie łysa) głowa :)





Chwilowy brak Internetu  skłonił moje panienki do ustawienia się w długiej kolejce z krawieckimi roszczeniami :( . Są bardzo zadowolone , że omijają mnie informacje o lalkowych wyprzedażach :/ .

Tych, którzy nie mogą się do mnie dodzwonić przepraszam , ale... zmieniłam operatora i mój telefon
udaje, że go nie ma dla sieci Play :( , co może sprawiać wrażenie, że zeszłam na zgona albo inną
flancę - komunikat "nie ma takiego numeru" :/ . Zamierzam powrócić do wersji poprzedniej .
Teraz , zanim będę chciała coś sobie ulepszyć zastanowię się kilka razy :) .


27 komentarzy:

  1. No proszę, następny mit obalony. A może słońce nie było prawdziwe?
    Dobry wampir nie jest zły, nawet ze szczątkowym owłosieniem. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cały świat staje dziś na głowie, więc wampiry wychodzą z cienia :):)

      Usuń
  2. Ta łysiora to ma jakieś Efickie uszka?

    OdpowiedzUsuń
  3. ślicznotka ta nowa :-) Bardzo mi się podoba jej buźka i włosy (!!!) No i łysolka mnie czaruje zawsze, kiedy ją widzę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cały czas jestem pod wrażeniem koloru tej peruki , jest niesamowity :)

      Usuń
  4. Nowa "wampirzyca" nie jest wampirzycą - to CaMowy wilkołak...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bez uszu ???? :O
      To by wyjaśniało jednak , kto wyżarł moim zwierzakom mięso z lodówki...... :)

      Usuń
  5. Piękna ta nowa główka i bardzo jej fajnie na nowym ciałku (użyczonym). Łysolka również sprawia super wrażenie i świetnie, że też znalazło się dla niej miejsce w sesji :)))
    Pozdrawiam i życzę unormowania spraw technicznych!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :):)
      Dzięki tej przerwie zrobiłam bardzo dużo rzeczy odkładanych do tej pory na półkę :)

      Usuń
  6. U mnie ta szara to Wilkołaczka jest- ale w sumie za wampira tez może robić =)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapytam jej w jakiej roli czuje się najlepiej :):)
      Baaardzo Ci Małgosiu dziękuję za śliczną suczkę , Teofil jest zachwycony !!!! :)

      Usuń
  7. Twoja Wilkołaczka ma naprawdę ładniutką sukienkę :)))
    a tę twarz wprost obłędną - ale znam i ja ten uroczy
    pysiałek - wszak moja Ćma jest nim obdarzona również...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo podoba mi się zestawienie kolorystyczne ust i szarej skóry :)

      Usuń
  8. :) Ile u Ciebie Mosterek w Dziwaczkowie mieszka :) Odnotuj, że tu zaglądam nie tylko gdy pokazujesz nagich Lalków - ale również przy okazji Monsterkowych newsów :) Życzę Ci z całego serca szybkiego rozwiązania problemów technicznych! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odnotowane w Szczęśliwych Wiadomościach :):):)
      Bardzo dziękuję , wszystko ma swoje plusy - mam czas na lalkowe porządki w głowie :)

      Usuń
  9. Nowy nabytek wyjątkowo mnie urzekł, te mahoniowe (buraczkowe?) długie włosy i jeszcze ta grzywka - coś pięknego!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie widziałam jeszcze wampirzycy we fryzurze szoguna- ale przyznam że całkiem fajnie wyszło. Łyse rulez! Ja też ostatnio nacięłam się na klono- wampirzy łeb,który zrerootowałam (i cześć przyszyłam) oraz zrepaintowałam. Zapraszam do obejrzenia mojej nowego "straszydła" na lalkowy blog- besudolls.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z pewnością obejrzę :):) Muszę i ja wreszcie zabrać się za repainty ... :/

      Usuń
  11. Słodkie z nich dziewczyny i ślicznie pozują. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) , lubią pozować do zdjęć, oj lubią..... :):)

      Usuń
  12. No to gromada się powiększa :) Miło na nie popatrzeć, kocham wampirki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ileż uroczych ząbków:)))

    OdpowiedzUsuń
  14. 56 yr old Programmer Analyst I Derrick Pullin, hailing from Levis enjoys watching movies like "See Here, Private Hargrove" and Stand-up comedy. Took a trip to Ironbridge Gorge and drives a Sierra 3500. recenzja

    OdpowiedzUsuń