Osoby, które tu zaglądają :):)

poniedziałek, 1 czerwca 2020

Do zwariowania jeden krok - czyli 7 rocznica blogowania :)


Kochani !!

Jestem z Wami siódmy rok :)  
Jeszcze mnie widać spod stosu lalek - pewnie dlatego, że znaczna ich część jest zapudłowana . Jak  wygląda Dziwaczkowo  " od kuchni " ?
Pokażę  dzisiaj parę (sic!) zdjęć  lalek, które są na zewnątrz .
Wybaczcie proszę kiepską jakość fotografii i pewien ... hmmm... nieład ... :/











To  były lalki z grubsza regionalne ;)










... i jeszcze ich trochę w salonie jest ale zapraszam teraz na parapet


... to parapet z "Misiami" i  częścią lalek z ZSRR ...




... a teraz  lalki z mojego pokoju - a właściwie z pokoju lalek ...


... parapet (fragment) - kiedyś stały tu rośliny ....






... rzut okiem na fragment stolika ...






... półki ...







... kawałek ściany ...








... na szafce ...






















... teraz  tzw. "pomocnik" ...






... pod pomocnikiem ...


... gdzieś tam pomiędzy innymi sprzętami ...





... i kolejne półki ...















... to jeszcze nie wszystkie półki ... :/

To część lalek będących na zewnątrz - o pudłach nie wspominając :)

Muszę zrobić porządek , bo w nocy chyba następują jakieś niekontrolowane przegrupowania .
Tak sobie mieszkamy ...

Dziękuję Wam za odwiedziny !!! :*****  :)

38 komentarzy:

  1. 100 lat, 100 lat, bloguj zawsze NAM!!! :-D
    U mnie tylko witryny, witryny i trochę pudeł. Lalki na wolności jedynie na komodzie z witrażami (systematycznie niszczonej przez stado - konkretne: (bez)Nadzieję) w ciągłym zagrożeniu.
    Masz przepiękną, różnorodną kolekcję. Gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kiduś !! :):):*
      Lalki w witrynach zdecydowanie prezentują się najlepiej - ale moje stado rozlazło się po prawie trzech pomieszczeniach ( trzecie to wnęka zapełniona po sufit pudłami ). Na szczęście nasz pies niczego nie gryzie , więc mogę stawiać lalki nawet na podłodze :)

      Usuń
  2. Gratuluję rocznicy i życzę wielu wspaniałych chwil w lalkowaniu :)
    U mnie rocznica minęła w połowie maja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ! :)
      Pamiętam , pamiętam -składałam życzenia :) Ruda miała na sobie wystrzałową bluzę z kotem :):)

      Usuń
  3. Kasieńko, ileż tego lalkowego dobra!!!
    i pomyśleć, że jeszcze wiele modeli i
    modelek leniuchuje w pudłach...
    kolejnych LATEK no i LALEK ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak - jest tego trochę ... może nawet więcej niż trochę ;)- miałaś okazję pogrzebać w dziwaczkowych pudłach :):)
      Dziękuję Ineczko Kochana :****

      Usuń
  4. Kasiu - zaintrygowały mnie dwie panienki z 1ej półki,
    siedzą tam, gdzie długoszyji Kosmita - chodzi mi o
    uszatą niunię z wiśniowymi włosami oraz zielonooką
    blondi w króliczej sukienusi z rękawami i nogawkami
    w passsy -
    jak będziesz mnie odwiedzała - możesz mi te cudeńka
    na chwilkę do łakomych rąk podać??? postaram się nie
    zabrać na zawsze, ale nie zaznam spokoju bez Ich
    poznania, no nie zaznam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brzmi to niepokojąco , więc doniosę co trzeba do Secesji :)
      "Uszata" to pies... :):)

      Usuń
  5. myślałam, że mam duuuzo lalek- a jednak nie, Ty masz zdecydowanie więcej!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba nie jestem w stanie pokazać wszystkich naraz :):) Spokojnie możesz nadal zbierać lalki , jak widać "dużo" to względne pojęcie ;)

      Usuń
  6. Dzięki ci o Mattelu, że ja jedynie 29 cm lubię. Ja mam jedną dziesiątą tego co ty, no tak około 300, u mnie jest szafa, trzy półki i 7 pudeł, ale póki co nie widać ich. Aczkolwiek fajnie mieć tak wszystko na wierzchu, u mnie by to nie przeszło bo mieszkam w mieście i po tygodniu jest centymetr kurzu wszędzie, więc lalki byłyby całe brudne. Fajny zbiorek i gratulacje ;) pewnie jak tam jakieś dziecko wpadnie, to ma dosłownie orgazm i pełne gacie ze szczęścia, no ja bym miał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... i jak pamiętam ze zdjęć to wszystkie Twoje lalki są czyściuteńkie , pięknie uczesane i ubrane . Ja mam trochę kocmołuchów ale kiedyś się nimi zajmę i je dopieszczę . Mieszkam w Warszawie , więc kurz gromadzi się także w Dziwaczkowie ale ... dopóki równo wszystko pokrywa muszę to jakoś przeżyć ;). Przestałam liczyć lalki kiedy doliczyłam się ponad 50 Scenek i ponad 50 Monsterek . Na szczęście dla moich zbiorów dzieci odwiedzają nas rzadko ale dorośli też chętnie słuchają moich lalkowych opowieści i zdarza im się z należytą nieśmiałością oglądać mieszkańców Dziwaczkowa :)

      Usuń
  7. Ło matko, naprawdę ładna wystawka! 100 lat życzę, i nowych lalek (czy może półek życzyć o witrynek? A, sama sobioe wybierze czego tobie życzyć!).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... to tylko skromna część tych, co to zapudłowane być nie chciały :).
      Bardzo dziękuję za życzenia - niestety zawsze wybiorę lalki - jest jeszcze trochę wolnej podłogi :):):)

      Usuń
  8. Coś pięknego.Ja zbierałam lalki porcelanowe i lale z minką.Niestety musiałam sprzedać/Zostawiłam tylko dwie z minką i dwie z pocelany(ale to z sentymentu i na pamiątkę)Ale mam mnóstwo zwykłych lal takich jak tu u Ciebie.Chętnie również bym się ich pozbyła.W razie co pisz krynia1964@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Minki też mam - ale zapudłowane :):)
      Dzięki za propozycję :):)

      Usuń
  9. No to życzę kolejnych lat mało kto tak fajnie pisze o lalkach tych małych i dużych .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Baaardzo dziękuję !!! Cieszę się niezmiernie, że tak uważasz !! :):):)

      Usuń
  10. Kasiu, wszystkiego lalkowego! Obyś była z nami już zawsze, pięknie pisała o swoim ( I naszym) hobby, pokazywała swoje skarby i powiększała kolekcję. Życzę tego, czego pragniesz najbardziej...
    A Twoja kolekcja sprawiła, że moja szczęka kłapie gdzieś po podłodze między sypialnią i salonem... Cudna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo !!! :) Postaram się pojawiać w blogosferze regularniej - bo tłum lalek czeka na swoje "5 minut" :):)

      Usuń
  11. Rewelacyjny zbiór, taki różnorodny! Z radością bym go kiedyś obejrzała na żywo. Masz może policzone, ile tego jest? Na oko setki, jeśli nie tysiące. Życzę kolejnych 100 lat tak owocnego lalkowania i niezmiennej radości z lalkowego hobby :* <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :):) Też bardzo bym chciała - przede wszystkim Ciebie obejrzeć na żywo :). Postanowiłam chwilowo nie liczyć towarzystwa ale pewnie kiedyś to zrobię . Na zdjęciach nie ma między innymi barbiowatej "drobnicy" , bo miejsca brakuje - są zapudłowane :/

      Usuń
  12. Wszystkiego najlepszego z okazji rocznicy!
    Wspaniała kolekcja! Taka różnorodna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zbiór niewiarygodny! Składam życzenia samych perełek lalkowych oraz dużo pieniędzy na nie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :):) Zdecydowanie pieniądze są czynnikiem hamującym rozwijanie zbioru :/
      Może to dobrze dla moich domowników ?

      Usuń
  14. 100 lat blogowania! Jestem pod ogromnym wrażeniem ilości i różnorodności lalek. Jest tam kilka takich o których i ja marzę. Życzę kolejnych perełek i czekam na następne ciekawe opisy i lalkowe historie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Teresko dziękuję :) Chyba wiem, jakie lalki wpadły Ci w oko - postaram się w miarę szybko je pokazać :)

      Usuń
  15. Lalkowy raj, można by podziwiać jak muzeum. gratulacje z okazji rocznicy, życzę kolejnych udanych lat w blogosferze i radości z lalkowania.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję - lalki w pudłach są oburzone, że ich nie pokazałam ;).

      Usuń
  16. Kasiu, dziękuję! Dziękuję w imieniu tych wszystkich lalek, które Cię odnalazły i mogły u Ciebie zamieszkać! Widać, że każda ma swoje miejsce, jest szanowana i jest szczęśliwa! A o to wszystko chodzi! Życzę dużo szczęścia w lalkowaniu! Wielu wspaniałych lat spędzonych na ich kolekcjonowaniu oraz dalszego blogowania i snucia cudnych historyjek! Masz do tego ogromny talent!
    Moc uścisków ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej... bardzo dziękuję :)
      Również serdecznie ściskam Cię Olu !! :) :***

      Usuń
  17. WoW ilez dobroci lalkowych !!!!! Moc zyczen jubileuszowych <3 <3 Spelnienia marzen lalkowych <3 ...i ne tylko :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kolekcja tak imponująca jak sama zbieraczka 💕😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... a wszystko zaczęło się od lalki od Ciebie !!! :) :***************

      Usuń
  19. Wszędzie jestem spóźniona ostatnio, tutaj też. Ale nic nie stoi na przeszkodzie złożyć życzenia prosto z serca - wielu, wielu kolejnych lat blogowania i wielu, wielu lalek. :)
    Mam nadzieję, że Twój blog będzie istniał aż po kres Internetu, bo uwielbiam czytać Twoje wszystkie lalkowe ciekawostki. :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń