Osoby, które tu zaglądają :):)

sobota, 7 lutego 2015

Spotkanie lalkowe nr 1 w Novotelu , w Warszawie


JESTEM HARDKOREM !!! :):)      Zaliczyłam jednego dnia dwa lalkowe spotkania !!!

Niestety jak zwykle oszołomiła mnie i ogłupiła ogromna ilość lalek , nie wszystkie zdjęcia się
udały ... :(  
Wreszcie poznałam osobiście charyzmatycznego RUDEGO  KRÓLIKA :):)


.... Hmmm.... nie widzę tu żadnego futrzaka , a mam ochotę na nowe futro.....  :/


... co ja tutaj robię ... Nie lubię takiego tłoku ....


.... za dużo tu kobitek , nie mogę się zdecydować do której podejść ...


...mam kilka pomysłów na fryzurę dla ciebie ....




... mam jeszcze dzisiaj drugie spotkanie , znowu się nie wyśpię ... 


                                                                    Black & White


.... znalazłam tego maluszka.... Czyje to dziecko ?????



... miałam nadzieję, że będzie chociaż jeden kucyk .... :/


... a my ?  Kiedy ktoś zrobi nam zdjęcie ????



... pamiętasz gdzie zaparkowałeś ???
... gdzieś na Wiśle .....


... widzieliście jaki tam tłok ???


Księżniczki - skromne, delikatne , trzymały się z boku :)


... Mysz !!! Ratunku !!! To chyba jest mysz !!!


... a jednak nie, co za ulga !!! :):)


... może mógłbym zrobić z niego pirata ???



... tak, mam zmarszczki - i co z tego ???


    .... ploteczki..... ploteczki .....


... ooo ...jaki przystojny facet ..... :)


... myślałaś  kiedyś  o dredach ???


... jestem głodna , zjadłabym ostrygi albo placki kartoflane ....


                           sama słodycz ..... :):)




... kawa czy herbata ????  A może jedno i drugie ????


   ... piękny , zamyślony ....


.... coś bym ustrzeliła ....


.... marzy mi się kapelusz z zieloną żabą ...


... ktoś mi powiedział , że mam kościste usta , chyba powinnam trochę przytyć .... :/





                                                    Kolejne udane dzieło Naszego Zgredka :)



... może ufarbuję włosy na czarno ???


... NARESZCIE !!!   Nareszcie przestali mnie miętosić  :):)

Niestety nie wszystkim lalkom zdążyłam zrobić zdjęcia :/  .
Bardzo Wam dziękuję , było bardzo miło :) i .... do następnego razu :):)



Spakowałam swoje lalki do Czerwonego Koszyczka i pobiegłam na następne spotkanie
do Arkadii :):)

P.S. W spotkaniu brali udział : gościnnie RUDY  KRÓLIK , Zgredek , Magda , Kicia-Kocia , Nerka ,
         i Patryk :) , chyba nikogo nie pominęłam , na widok tylu lalek tracę rozum :/











47 komentarzy:

  1. Cruella to mogła zrobić futro z Pinkie Cooper - ona jest prawie jak dalmatyńczyk ;p Albo z Zelfa, bo puchaty.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj tam! Zrobiła by sobie z niej w takim razie futrzane rękawiczki czy coś. A z Zelfa by była czapka jak się patrzy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie przepiękne zdjęcia zrobiłaś! A modelki i modele na nich - niektóre tak niesamowite, że aż mnie onieśmielają, ja nie wiem, jak Ty wyrobiłaś dzisiaj na dwóch spotkaniach i byłaś w takiej dobrej formie, bo ja, jak widziałaś, miałam kryzys po jednym;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :):) Sama się dziwię jak mi się udało , to chyba magiczna moc lalek dodaje siły :):)

      Usuń
  4. Piękne zdjęcia. Widzę, że było dużo facetów ;-). Do Hotelu Forum miałabym komfortową podróż szynowcem 18. w linii prostej ;-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Tam gdzie Zgredek , tam sznur atrakcyjnych facetów :):)
      ... trzeba będzie wobec tego spotkanie powtórzyć :):)

      Usuń
  5. I love the Johnny Depp doll, so handsome! xo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. tyleeee lalek! też bym oszalał! Muszę się chyba do was kiedyś jednak wybrać! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo taaak, z kilkoma kartonami na rozdawajkę :)))

      Usuń
    2. A ja myślę, gdzie ja mogłabym się wybrać, bo do końca czerwca mam duuużą zniżkę na pociągi...

      Usuń
    3. ... mam tak na wszystkich lalkowych spotkaniach ... :)
      Zapraszamy !!! :):)

      Usuń
  7. Kasieńko - Rudego Królika to Ci zazdroszczę - kto wie, czy nie bardziej niźli
    tego przystojniaka rozpoczynającego ten post oraz przesłodkiego stwora
    szpicouchego... oj, zacałowałabym i seksownie zarośniętego i łyse maleństwo...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szpicouchy był gratis do Królika, więc można zazdrościć obu rzeczy na raz ;)

      Usuń
    2. .... a na całowanie czasu nie było , ale wykonałam zwis elegancki - mam nadzieję - przez Królika , żeby zrobić zdjęcie lalce :):)

      Usuń
    3. OK, dzięki za cynk - czyli jak umawiać się z Królikiem -
      to pamiętać i o skrzaciku - słodkim i rozbrajającym elfiku...

      Usuń
  8. Oj świetne takie spotkania, sama bym z ochotą pomacała te Wasze cuda :)))
    ale patrzę i ... Zombi Bella tak jak by mi przypominała moją ..... hahaha :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... oj było co macać, było .... :)
      Czy Twoja też marzy o kapeluszu ??
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
    2. ... nie - moja marzy o nowej kiecce, bo tą co ma na sobie to podziurawiła się ze 'starości'
      hahaha....

      Usuń
  9. Super zdjęcia, strasznie miło mi się je przeglądało. Z moich cykad wyszło niestety mało, w międzyczasie musiałam zmacać również obiektyw. :<

    Jack Sparrow jest niesamowity. Ma nieskończenie wredną minę, a mimo to gra światła zrobiła z niego takiego troskliwego, zamyślonego faceta...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się :) , mam zdjęciowy niedosyt ale było mało miejsca i czasu..... :/

      Usuń
  10. Nie wiem czemu, ale zdjęcie "Pamiętasz, gdzie zaparkowałeś?" jak dla mnie rządzi...
    I kto jest właścicielem tego małego ze szpiczastymi uszami? Proszę się przyznać! ;)
    Pozdrawiam ciepło
    Eryś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak... piraci mają moc..... :):)
      Słodkie maleństwo przyjechało z Rudym Królikiem :)
      Pozdrawiam serdecznie :):)

      Usuń
  11. Świetne zdjęcia ! Jak widać spotkania bardzo udane :-) tyle pięknych lal...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :)
      Udane , a tyle lalek może namieszać w głowie, oj może.... :)

      Usuń
  12. Piekne zdjecia!!!! Cudne spotkanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :)
      Tak, takie spotkania mają swoją moc.... :)

      Usuń
  13. Fantastyczna piracka ferajna, aż szczęka opada xD Wooow, zazdroszczę poznania Rudego Królika osobiście - szacun! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakie ładne zdjęcia wyszły! A światła było jak na lekarstwo. Napatrzeć się nie mogę. Wyszłam ze spotkania zakochana w kilku paskudach i teraz będę dnie i noce przemyśliwać jakby je zdobyć.

    OdpowiedzUsuń
  15. Zdecydowanie też bym straciła rozum w towarzystwie tylu wspaniałych Kolekcjonerów i lal!
    Wspaniałe zdjęcia ale Twoje komentarze jeszcze lepsze :)))

    OdpowiedzUsuń
  16. O fantastyczna ilość tylu lalkowych ciał w jednym miejscu:) Oczopląsów dostałam:) Oooooo....

    OdpowiedzUsuń
  17. Rozmaitość i różnorodność pięknych lal plus świetne zdjęcia, ech, ostatni raz czułam się taka oszołomiona kiedy jako dziecko pierwszy raz zajrzałam do kalejdoskopu :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :):) .. na widok takiej ilości lalek zawsze wpadam w panikę : nie zdążę ich sfotografować :/ ...

      Usuń
  18. Czarnowłosa w granatowej sukni to Antoinette Goth, a platynowa blondynka to Eternal Evangeline Too :)
    /selene13.pinger.pl/

    OdpowiedzUsuń
  19. Zejdźcie z Królika- jestem ino człowiekiem! ;)
    Spootkanie było MEGA, choć przypłaciłam je zapaleniem oskrzeli. Nie żałuję ani chwili, choć żal mi herbaty, co ją łokciem wylałam ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Króliku !!! Jesteś RUDYM KRÓLIKIEM i już, ze wszystkimi tego konsekwencjami :):)
      .... ciekawe rzeczy musiały się dziać po moim wyjściu , herbata się lała strumieniami....
      Szybkiego powrotu do zdrowia !!! :)

      Usuń