Osoby, które tu zaglądają :):)

niedziela, 16 lipca 2017

Lato ...


Lato płata nam w tym roku różne figle , nie zawsze przyjemne . Moje dziewczyny postanowiły wykorzystać więc słoneczną pogodę i zaprezentować się w kostiumach plażowych . Dziwi mnie co prawda trochę fakt , że sesja na ich wyraźne życzenie odbyła się w domu ... :/


Wybaczcie proszę dużą ilość zdjęć ale moje modelki nie pozwoliły na ich redukcję :( .



- Mam wrażenie, że te szorciki źle na tobie leżą . Chyba są za duże.......
- ? ! :(


- Zajmij się lepiej swoją fryzurą ! Ja nie weszłabym z takimi preclami na głowie
   nawet pod prysznic !!!
-  I słusznie ! :)  Jeśli chcę wziąć prysznic czeszę się w koński ogon :):)

Leośka ! Odejdź proszę od Samiry .... :/


- Popatrz Młoda ! Zobaczysz jak za chwilę Dynamitki będą się prężyć przed
  obiektywem... Którejś nocy ostrzygę je maszynką do włosów na łyso .
  Będziemy miały spokój dopóki im włosy nie odrosną ....


  .... Samira ....


.... Arlena ....


Dwie siostry patrzące na resztę świata z góry ... 



Jeśli zaczną być miłe ....


... będzie to oznaczało , że w przyrodzie zaszły nieodwracalne zmiany ...


Na razie jednak nam to nie grozi :)


Oto Młoda . Młoda przyjechała do Dziwaczkowa od  Ani . 


Młoda jeździła kiedyś na deskorolce . Na skutek skomplikowanej kontuzji przeniosła swoją głowę na inne ciało i teraz nerwowo sprawdza , czy głowa
aby na pewno jest na nim mocno osadzona . Ma takie natręctwo i już !
Bardzo jesteśmy wdzięczni Ani za towarzystwo Młodej , jest to pierwsza mieszkanka Dziwaczkowa na ciałku "petitki" :)


Młodą i Momoko Asami połączyła głęboka przyjaźń . 


Dziewczyny pocieszają się wzajemnie . Asami bowiem również przeżyła fizyczny uraz .


Utraciła kawałek stawu skokowego podczas.... zdejmowania butów .
Od tego czasu panicznie boi się wszelkich przebieranek :/ .


Boi się nawet poruszać dłońmi .... Na nałożenie kostiumu namówiła ją Młoda .


- Jesteś pewna , że że masz dobrze zamocowaną głowę ???
- Nie wiem . Nie bardzo mogę nią ruszać..... :/


-  Pociągnę twoją głowę do góry . Mam nadzieję, że nic ci się nie urwie....


- Chyba się udało ! :)

Udało się !!!


... było tak....


... a teraz jest tak :)






Miało być więcej na temat plażowej mody , jednak przy takiej ilości modelek mających muchy w nosie , bojących się nowych kontuzji i naprawiających koleżanki przed obiektywem , prezentację tejże odłożyłam na inną okazję .
Zdjęcia robiłam komórką i najwyraźniej dziewczyny nie potraktowały sesji poważnie . 
:(
... jakie lato, taka sesja..... :(

32 komentarze:

  1. I proszę bardzo, nawet zmiana obuwia może być niebezpieczna :P Zapamiętam to, jako przestrogę na przyszłość :D Ileż to zamieszania potrafią wprowadzić lalki podczas sesji zdjęciowej. Trajkotki małe :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niebezpieczna i może spowodować lęki i psychozy na resztę życia :)
      To zamieszanie w trakcie sesji to jeszcze nic.... Co potem się działo ! Dynamitka chciała obciąć Leośce włosy.... ale jej się nie udało na szczęście :)

      Usuń
  2. ale sie usmiałam! przygody Twoich lalek rozłożyły mnie na łopatki!Nie myslałam, że Kira tyle zyska po przesiadce na ruchatne ciałko! no no! genialnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :):):) Sama jestem zdziwiona efektem :) . Zawsze lubiłam Kiry ale ta wygląda teraz świetnie :)

      Usuń
  3. He he!Niezła ferajna.Ale jak to możliwe,że nie oszalałaś w tym jazgocie?
    Kostiumy fajniutkie,różnorodne,tak samo jak modelki.Sesja mi się podoba.
    Pozdrawiam.
    P.S. skończyłam kawiarenkę,chyba przegapiłaś,a chcę żebyś oceniła kusicielko.W końcu to Twój pomysł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak... też się dziwię że nie oszalałam i udało mi się nawet zrobić kilka zdjęć :) Takie są te moje baby...
      Pozdrawiam serdecznie i zaraz do Ciebie zaglądam :)

      Usuń
  4. Nie wiem, czy powinnaś robić zdjęcia Dynamitkom w kostiumach kąpielowych. Wyglądają jakby znów schudły, a teraz grozi kara za wypuszczanie zbyt chudych modelek na wybieg;) Bardzo ładna sesja i kostiumy super, szkoda tylko, że panny wolały w domu, a nie na, choćby, basenie. Najbardziej podoba mi się strój czerwony i ciemno niebieski. :)
    Pozdrowionka ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. One chyba ciągle nie uważają się za zbyt chude :):)
      Teraz będzie trochę cieplej to może nareszcie wytargamy basen do ogrodu .Bardzo dziekujemy za słowa uznania :):)
      Serdeczności :)

      Usuń
  5. Kirusia kochana! moja właśnie od wczoraj
    zbyt głośno domaga się pokazania fot sprzed
    kilku tygodni - chce się pochwalić ruchomym
    ciałkiem i zaangażowanym adoratorem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też ją uruchomiłaś ? :) To wspaniale !!! Koniecznie ją pokaż ! Bardzo jestem ciekawa - i moja Kira też - cóż to za adorator....

      Usuń
  6. Urocze perypetie miały Twoje panny :) Dynamitki są cudne i ten foch i much w nosach... No to moja miłość platoniczna olbrzymia, na szczęście dla portfela to tylko miłość platoniczna :) Popatrzę u kogoś i mi starczy :) Cudnie w kostiumach wyglądają... <3 Momosia ma takie samo ciałko jak Pullipki? Może dałoby się skombinować kawałek nogi? Wiem że Ciocia K. dla swojej Kocicy zdobyła, więc może i dla Momosi by się dało.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kocham Dynamitki właśnie za te fochy , za miny pełne wyższości i ... niesmaku :).
      Momoko ma inne ciałko i większe ( chyba) stopy . Mój Mąż zabezpieczył stopę silikonem - jak dotąd się trzyma . Nie zmienię już biedaczce butów, będzie musiała chodzić w sportowych . Bardzo lubię jej ciałko i nie chciałabym go zamieniać na inne :( . Może stópka nie odpadnie ..... :/

      Usuń
  7. Czarnulka Kayla wygrywa konkurs na najładniejszy strój i jeszcze dostaje premię za pomoc w wysmukleniu Kiry:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... już widzę jak Dynamitki zielenieją ze złości czytając Twój komentarz .... :):)

      Usuń
  8. Chyba te moje też trzeba by było w strojach pogonić przed obiektyw ;-)
    Świetnie swoje przedstawiłaś :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewuniu :)
      Koniecznie pokaż swoje dziewczyny w kostiumach !!! Koniecznie !!! :):)

      Usuń
  9. czasami chodzi mi po głowie przygarnięcie jakiejś Momoko, nawet tylko w celach testowych, ale właśnie o tych stawach skokowych już z niejednego źródła słyszałam, że słabo z nimi :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też słyszałam i wydawało mi się, że jestem ostrożna :/... ale słodkie są i bardzo cieszę się, że ją mam - nawet ze sztywną stopą :)

      Usuń
  10. Dynamitki, chociaż takie bicze, to jednak wciąż są tak samo ładne, skubane.

    Nie dziwię się jakoś, że dziewczęta nie chciały odbyć sesji plenerowej, przecież jest za zimno na takie ekscesy. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak ! Z fochami im do twarzy :):)
      Prawdę mówiąc też im się nie dziwię . To lato jest dosyć dziwne :/

      Usuń
  11. Ja Ci ogolę moją dawną Arię! Skandal, wrrr...

    Naprawdę ten październikowy kataklizm nazywasz LATEM??? ;-)

    Stópki żal. Oj, bardzo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Leośka tylko tak straszy, żeby sobie humor poprawić :)
      Jak używam terminu "lato" robi mi się cieplej :):) Żal, oj żal . A wydawało mi się że obchodzę się z Momoko delikatnie jak ze smoczym jajem !!! :(

      Usuń
  12. Podoba mi się błękitny strój na dynamitce. Swoją drogą, wolę je w bardziej zakrywających ubrankach. Nie wyglądają wtedy na takie wychudzone... :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem całą sesją, wszystkimi, bez wyjątku, zdjęciami zauroczona na równi z komentarzami, którymi je opatrzyłaś! Padam ze śmiechu, kiedy to czytam i wyobrażam sobie, jakie miałaś przeprawy z dziewczynami! Czy Młoda ma przemalowane usta?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak miło mi to czytać !!! :):) Bardzo Olu dziękuję :)
      Takie są te moje dziewczyny , trochę kłótliwe , niektóre zadzierają firmowego nosa....
      Nie wiem czy młoda ma usta przemalowane :/ To wie tylko Ania :)

      Usuń
  14. Hihi, ja tam bym chętnie wyszła z domu z takimi preclami:) Moda plażowa bardzo przyjemna, ale Samira i Arlena muszą przecież choć troszkę innym podokuczać, bo inaczej nie byłyby sobą:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście , muszą podokuczać :) Dynamitka "do rany przyłóż" to już nie to ..... :):):)
      Buziaki !!! :):)

      Usuń
  15. Ślicznie wyglądają :D. Młoda chyba ma przemalowane usta, a przynajmniej mam takie wrażenie. Mimo to jest cudna jak i każda z nich :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :):) Zabiorę Młodą na jakieś nasze spotkanie , to dokładniej się przyjrzysz :):)

      Usuń
  16. Śliczne lalki, nie dziwi mnie skąd zainteresowanie nimi, bo to jednak coś, w dodatku już prawdziwa klasyka, która podbija serca każdej dziewczyny od paru pokoleń. Można nawet o tym poczytać https://podpowiadamy.pl/lalki-barbie-to-klasyka-caly-czas-na-topie/ co potwierdza popularność tych lalek.
    Ps. Przed znakami interpunkcyjnymi (kropkami, przecinkami itp. NIE stawia się spacji) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... ja mam niestety słabość do WSZYSTKICH lalek :)
      Zawsze miałam dość luźne podejście do interpunkcji ale BARDZO SIĘ CIESZĘ , że zwróciłaś na to uwagę :):) Serdecznie pozdrawiam :):)

      Usuń