Osoby, które tu zaglądają :):)

wtorek, 3 września 2013

Maluchy firm różnych

Na początek roku szkolnego - maluchy .

Nie nastawiłam się na ich zbieranie , więc  same się zebrały :)

Prezentację zacznę od malucha największego .



                                                                    Hania  Śmigiełko


               W posiadanie Hani Śmigiełko weszłam  przez przypadek . Wyglądała właśnie tak .


              Na plecach  szczątki  przyrządu umożliwiającego  hmmm... śmigłowanie albo śmiganie :)


                                                              Widok  pleców po demontażu


                         Hania Śmigiełko  ma jakieś dziwne przeprosty - spójrzcie tylko na jej ręce ....


JÓZIO

          Jeśli chodzi o Józia, to w jego posiadanie weszłam w sposób świadomy :) . Jest uroczy :)




                                               Napis wyglada jak zrobiony patyczkiem na piasku ... :)

1. NN





2 NN

 Widziałam zdjęcia  tej laleczki  ale bez opisu :/



KELLY  Bottle Mouth ?   MATTEL



To był mój pierwszy maluszek . Może znajdę dla niej ciałko - będzie chyba łatwiej przełożyć głowę
niż wymienić nogę :)


KLONIK




                                               Ruda -  trafi do jakiejś rudej mamy :)

SIMBA 1  Evi ?



                                         Podoba mi się jej kolor skóry - czy to  Evi ???

SIMBA  2     Evi ?



                            Jej mina przypomina mi sztuczny uśmiech z reklamy pasty do zębów....




SIMBA  3   Evi



                                                               Ma   fajny  pyszczek



13 komentarzy:

  1. Mam nr. 2 i rudzielca bardzo podobnego do nr. 3. Czy 3 ma na główce napis Hong Kong?A 6 to na pewno klonik , mam prawie taką samą , na główce ma : C w kółeczku, 1994, Mattel Inc, tylko troszkę różni się malunek oka.

    OdpowiedzUsuń
  2. No to uzbierałaś całe przedszkole.Każda z osobna jest śliczna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne te maluszki i bardzo różnorodne

    OdpowiedzUsuń
  4. nie przepadam za maluchami ale wolę nic nie mówić bo znów wpadnę w sidła zbieractwa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta ciemnoskóra to najpewniej Evi z którejś z serii etnicznych, World Zoo albo Children of the World (czy jakoś tak).

    OdpowiedzUsuń
  6. ...ooo... dziękuję zaraz poszukam w internecie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne paszczaki, ja za maluchami nie przepadam. Ta noga precyzyjnie obcięta!!

    OdpowiedzUsuń
  8. :) Ta lalka miała służyć do tzw. "mocnych', białoczarnych zdjęć .
    Zaczęłam zbierać lalki, bo chciałam robić im zdjęcia . Miały być "po przejściach ",mile widziane trupki niekompletne .Potem zauroczyły mnie porcelanki a później... zaczęłam mieć lalki i robię im zdjęcia .
    To już zupełnie co innego ;)

    OdpowiedzUsuń