Osoby, które tu zaglądają :):)

czwartek, 7 stycznia 2016

Lorna McNessie czyli Neska


Oto córka Potwora z Loch Ness , Lorna McNessie , czyli Neska :) .


Neska jak widać chętnie podkreśla swoje szkockie pochodzenie . Nie ma co prawda na sobie spódniczki w szkocką  kratkę ale mini berecik . Na spódnicy widnieje wzór w podobizny któregoś
z członków rodziny - tatusia ?  Nie wiem niczego na temat jej mamy ,  ale Neska wygląda
mi na ukochaną córeczkę tatusia :) .


Buty w stylu ... architektonicznym ? Cegiełki prezentują się nader interesująco :)


To ostatnie zdjęcie w bereciku  mocowanym  plastikowym drucikiem i w takiej fryzurze .
Nie lubię elementów garderoby tak przymocowanych . Czy można chodzić cały czas w bereciku ?


Tak ! Nie ma już berecika i nie ma czarnych , plastikowych szelek  . Fryzura też jest inna , włosy
będziemy prostować , ale nie wszystko naraz :)



Podoba mi się , że Neska jest rudzielcem :) . Jej niebieskie ciałko ma lekko srebrzysty połysk .








Miło jest mieć własnego potwora  potworzycę z Loch Ness :) 




P.S. Od  minki Helenki dostałam esemesa :  ZOSTAJE NA STALE . BAWIE SIE Z EMILKA .

Wynika z niego , że Helenka zostanie już w Szydełeczkowie :):)








26 komentarzy:

  1. Śliczna potworzyca :) Podobają mi się te dłonie z błonkami :), ogonek :), rude włosy <3, strój...
    Zaczynam powoli doceniać monsterki... Dawniej je zlekceważyłam bardzo... A one są takie pomysłowe! Do tego stopnia lalkowicze mnie zainteresowali monsterkami, że sama zakupiłam ostatnio dwie. Były w przecenie w Carrefourze za 29,99zł. Właściwie to ta cena mnie przekonała... Ale jestem nimi zachwycona :) Artykulacja świetna, która daje świetne możliwości... Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bardzo cenię sobie te Carrefour'owskie obniżki . Pierwsza nową Monsterkę kupiłam bo ... była tańsza niż jej odpowiedniczka na Allegro :) . To naprawdę bardzo urokliwe laleczki z ogromnym potencjałem, do tego wyjątkowo fotogeniczne :):). Serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  2. u swojej przyszyłam do berecika jedną z tych przezroczystych gumek, które mocują akcesoria w pudełku :D Koniecznie pokaż ją znowu, jak już uporasz się z włosami!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie , chyba tez tak zrobię :):) . Pokażę z pewnością , w chwili gdy to piszę Nesca suszy włosy :):)

      Usuń
  3. Jestem bardzo ciekawa Neski z prostymi włosami. Podobno ta Potworzyca ma trochę dłuższą szyję, niż jej koleżanki, może zauważyłaś coś takiego?
    A i spódniczka też trochę nawiązuje, w końcu wzór jest lekko nawiązujący do kraty. Może i nie tak szkocki, jak jej czapka, ale jednak. Ciekawe, czy da się rozpoznać po berecie, do którego klanu Neska ma prawo należeć...
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację !! Jej szyja jest dłuższa !!! :) , pewnie od wypatrywania turystów nad brzegiem Loch Ness :) .
      Poszukam na stronie poświęconej tartanom :)
      Pozdrawiam :):)

      Usuń
  4. Ostatnio jestem na etapie fascynacji szkocką kratką (czerwoną) i zaraz bym szyła całe szkockie ubranie. Nie bardzo lubię te ogony, bo przeszkadzają w ubiorze, za to buty super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię szkocką kratę :) , Neska zażyczyła sobie teraz stroju bardziej kosmopolitycznego , ciekawe co powie na to jej tatuś ....

      Usuń
  5. Swietna :) Tez ja niedawno ogladalam ale w koncu kupilam inna lalke ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Porwałam ją z półki jak tylko zobaczyłam, że jest ruda :)

      Usuń
  6. Bardzo zacna z niej kobietka :) Czekam na wyprostowane włoski bo sądzę, że bardzo jej się poprawi wizerunek :))))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ ta dziołcha ma buty czadowe ....już myślę jak ja swoje odlewy koturn zrobię w podobnym stylu - a la cegłóweczki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajniutka ta Monsterka i zawsze zadziwiają mnie u nich detale! U niej nie odbiega to od normy i zachwycam się efektownym ogonkiem, butami i dłońmi... :-)
    Pozdrawiam a Helence życzę wszystkiego najlepszego w Szydełeczkowie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda,widać, że projektant też ma zabawę :):) .
      Helenka jest bardzo zadowolona a Ince przybyło ciałko do obszydełkowania ... :)
      Pozdrawiam serdecznie :):)

      Usuń
  9. Ruda i do tego z ogonem - świetna jest:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Kasiu, MH chyba całkiem Cię zdominowały :))))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt, że ostatnio trochę ich przybyło :), ale wiesz , że ja zbieram WSZYSTKIE lalki :):):)

      Usuń
  11. to ten typ monsterek, które mi się podobają! Fajniuchna !!!

    OdpowiedzUsuń