Osoby, które tu zaglądają :):)

niedziela, 13 stycznia 2019

To i owo


Nie rezygnuję z blogowania i lalkowania tylko ostatnio brak mi czasu :/
Nowych lalek nagromadziło się bardzo dużo i kategorycznie domagają się prezentacji a dzień krótki i nie ma kiedy robić zdjęć ....
Pokażę więc szybciutko tylko kilka - obiecałam im osobne posty - może na chwilę dadzą mi spokój :)

Na pierwszym zdjęciu Różyczka - Blythe Factory malowana przez BALBINKĘ.
Różyczka jest absolutnie doskonała :) . 


        Czarny Kruk - czyli Waif Sinister Circus  Tonnera


Jedna z najpiękniejszych moim zdaniem lalek Mattela - Modern Circle Simona.
Przymierzałam się do niej od dawna i wreszcie zamieszkała w Dziwaczkowie :)



... i wiadomo kto ale nie wiadomo jakiej firmy :):)


Śliczna Monsieur Jungle Fever  Integrity Toys :)



                                                  Darcy Kennera


                                           Tuesday Taylor  IDEAL


... i znalazła się chętna na paradowanie w piłkarskim stroju :)

Reszta panienek i panów musi cierpliwie poczekać na swoje "pięć minut" .









22 komentarze:

  1. No to poczekamy :D a myślałam, że już nas nie chcesz :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ufff nareszcie jakiś lalkowy post i jakie piekne perełki Tuesday oraz darcie oby kiedyś do mnie przyjechały :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Niezła gromadka. Już, już miałam napisać, że najfajniejsza jest Simona, ale okazało się, że to nie koniec prezentacji. Bo oto cudna integritka i jeszcze bardziej poruszająca Taylor. I to ona mnie najbardziej ujęła i jej naprawdę zazdroszczę. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :):) Długo, długo czekałam na Taylor i wreszcie jest w Dziwaczkowie :)

      Usuń
  4. Miło, że się odezwałaś, Kasiu. Tęsknimy za Tobą...
    Gromadka super. Niektóre panny chciałabym mieć, niektóre nie moja bajka, ale wszystkie zasługują na swoją szansę i swoje pięć minut.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo miło mi to czytać :):) Muszę wziąć w garść czas i częściej się pokazywać :)

      Usuń
  5. Doskonale rozumuem co to znaczy brak czasu, mam tak samo, super że udało Ci się wpaść choć na chwilę. Gdyby tak można było dostać dodatkowe godziny wraz z każdą kupioną lalką. Faktycznie same perełki te lale.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda ? Bardzo by się przydało jeszcze kilka dodatkowych godzin a nie tylko 24 ! :)

      Usuń
  6. Simona bezprzecznie pięknością jest i basta
    ale to tajemniczej integritki jestem straszliwie
    ciekawa - ja cieszę oczy i sercem siedemnastkami,
    a jak wróciłam z archiwum - powitał mnie cudny duet
    40cm koleżanek z 1993r. LAIKO - i już wiem, że to
    moja nowa jednostka chorobowa - duże pannice ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... znam je tylko ze zdjęć ... To zaraźliwa choroba ... niestety... :/

      Usuń
  7. Ale tego się nazbierało!!! Wszystkie są urocze, ale panna z zielonym włosiem urzekła mnie najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wiem od której zacząć XD. Okej, to najpierw Kruk. Jest super piękna, a myślałam że żadna Tonnerka już mi się nie spodoba a tu taka niespodzianka.
    Różyczka jest urocza :)
    Naprawdę dużo ci się tego nazbierało ale mi także XD a mój blog tak zarósł pajęczynami, że głowa mała.......

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... pokazałam tylko drobny ułamek tego co domaga się prezentacji :):)

      Usuń
  9. Wspaniala różnorodność, cudownie, że je masz.

    OdpowiedzUsuń
  10. Simona... O Matko Kochana Najmilsza Moja! :O Wooow!!! Ale piękna! :O

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie świetne, ale Tonnerka jest po prostu niesamowita! Gratuluję takiej zdobyczy! :)

    OdpowiedzUsuń