Osoby, które tu zaglądają :):)

środa, 13 lipca 2016

Usta Cukiereczka przyczynkiem metamorfozy Malinowego Obśluna


Na fali lalkowego szaleństwa trochę większych rozmiarów niż Barbie prezentuję dzisiaj Cukiereczka .Cukiereczek jest własnością Inki  ,


Laleczka jest produktem chińskiej firmy Ming-Ming .
Cukiereczek - jak to z cukiereczkami bywa jest słodki :) .


Cukiereczek wyszła do ogrodu w towarzystwie mojej Ani Cititoy . 


Ania prezentuje sukienkę uszytą z chusteczki do nosa . Umiejscowienie wzoru na obrzeżach chusteczki wymusiło niezręczne zszycie jej elementów z przodu sukienki :( .










Patrzę na Cukiereczka , patrzę na swoją Anię . Dlaczego Cukiereczek ma tyle wdzięku a moja
Ania jest hmmm.... dziwna ??


To te perwersyjne , powiększane kwasem hialuronowym usta !!!



- Tak ! Idziemy do domu !!!

Nie wytrzymałam , złapałam bezacetonowy zmywacz do paznokci i .... 


... mam nową lalkę :):)
Głupoto Dziwaczkowa, głupoto !!! Mogłam to przecież zrobić wcześniej !!!!
Pod ustami Malinowej Obślunki ukryty był miły, psotny uśmiech .


Jak widać moje lalki korzystają z chwilowego braku Internetu .Mam dla nich więcej czasu :):)

14 komentarzy:

  1. Ania po zmyciu cudactwa z pysia jest po prosty cudna :))))))))))) kto by pomyślał, że pod paskudztwem może się kryć takie śliczny buziaczek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda ? Dlaczego dopiero teraz na to wpadłam .... :/
      Chociaż lepiej późno niż wcale :):)

      Usuń
  2. Cud prawdziwy. Z dziwadła, po zmyciu szminki, wyłoniła się śliczna dziewczęca buzia. Babcie miały rację. Moja mówiła, po co się dziecko malujesz, przecież teraz właśnie jesteś śliczna i nie trzeba tego psuć malowidłem. Ania jest urocza.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z rozpędu próbowałam też tak zrobić w swoim przypadku ale aż tak się nie sprawdza :):):)

      Usuń
  3. jaka przemiana! świetnie teraz wygląda!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To niebezpieczny precedens - na inne lalki padł blady strach- mam jeszcze ten zmywacz do paznokci :):)

      Usuń
  4. ... bo ona przedtem pożyczyła sobie paskudną pomadkę od równie paskudnej Bracki
    (chyba się chciała do niej upodobnić :P)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogło tak być :):) Brackowaty makijaż pasuje tylko Brackom :):)

      Usuń
  5. Inna lalka a uśmiech teraz słodki! Dobra decyzja!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :):) Niestety mogę się rozochocić i zacząć szaleć ze zmywaczem na waciku....

      Usuń
  6. jaka urocza niunia skrywała się pod tym czymś -
    Babcie miewają często rację - szkoda takiego
    łobuziarskiego uśmiechu pod szminkę :)))

    OdpowiedzUsuń