Osoby, które tu zaglądają :):)

poniedziałek, 26 stycznia 2015

Spice Paszczury :)





"Paszczur" to termin wymyślony używany przez mojego Syna na określenie koleżanki "płci brzydkiej" ewentualnie koleżanki  " ładnej inaczej" .
"Paszczur" to wyzwanie dla stylisty :)




Było tak ....



Melania  nałożyła sukienkę autorstwa Inki .


Wiktorii zmyłam makijaż ust . Choć nie był mocny , wydaje mi się, że teraz wygląda delikatniej
i ładniej .






Emma uparcie pragnie wyglądać jak kobieta , więc staram się jej to umożliwić .
Na początek zmyłam jej szminkę , żeby nie sprawiała wrażenia umalowanego faceta :)



... i jak teraz podobają Wam się Spicetki ???
W przyszłości  zajmę się ich oczami .










16 komentarzy:

  1. całe TRIO z miejsca podbiło moje serce, choć bez oporu przyznaję, że
    ładnymi Ich nazwać nie sposób - ale mają swój niemalże wszeteczny
    urok i już! Melanii zmiana pomadki bardzo posłużyła - A Viki bym coś
    z fryzurą wymodziła, bo jakoś ten sportowy look mi nie przystaje do
    koncepcji sukienczyny... Emma zaś w Twojej stylizacji przywiodła mi
    na myśl słynną Cruellę... gdy za jakiś czas Twoje simbetki wrócą do
    Cię a spicetki zechcą pobumelować w Szydełeczkowie 2-3-4 m-ce -
    chętnie coś powymyślam modowego, bo faktycznie - celujący image
    tej trójeczkito nie lada wyzwanie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. .... wobec tego " piękne inaczej " trio już się pakuje..... :)

      Usuń
  2. Jacy fajni trzej panowie, którzy lubią przebierać się za "spajsetki"!:D Wiktoria chyba najlepiej rokuje na bycie kobietą w przyszłości, dla Emmy nie widzę szans;) Ale i tak jestem ich wielką fanką!:)))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Paszczur to jest określenie z czasów mojego liceum, widać dobrze się trzyma, bo bardzo trafnie oddaje pewne cechy ;) Dziewuchy faktycznie paskudne, chyba brzydsze nawet od moich LDD :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... już naniosłam paszczurową poprawkę :):):)
      Tak , to bardzo specyficzna uroda..... :):)

      Usuń
  4. Tak to się kończy, jak na męskim moldzie robi się dziewczyny... Dla dwóch pierwszych zaświtał promyczek nadziei, ale w przypadku Emmy to chyba tylko w muzułmańskiej burce mogłaby wyglądać jak kobieta ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... za taką m.... za taki mold wytoczyłabym producentowi proces :):)

      Usuń
  5. Twój synek ma rację :) z tych Spicetek takie paszczury, że aż piękne są!! też się za nimi oglądam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... z zażenowaniem przyznaję, że coś jest w tej paskudności paskudnej .... Takie twarze pamięta się :):)

      Usuń
  6. Spicetki wyglądają dużo lepiej z tymi naturalnymi ustami. Emma wygląda coraz bardziej kobieco! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) .... może Inka wydobędzie jeszcze z Emmy kilka gramów kobiecości...... :):)

      Usuń
  7. To ostatnie zdanie wyjęłaś mi prawie z ust. Już po drugiej lalce pomyślałam, jakby wyglądały z innymi oczami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam zdjęcie przemalowanej Wiktorii , z innymi oczami wyglądała bardzo ładnie :)

      Usuń
  8. Najbardziej podoba mi się oczywiście Victoria - duże podobieństwo do oryginału. Emma natomiast to chyba jakieś lalkowe nieporozumienie- mnie raczej przypomina osobę transseksualną niż wokalistkę Spice Girls! Ja mam Emmę z innej serii (firmy) i muszę przyznać, że twoja wprawiła mnie w osłupienie - nigdy bym nie wpadła na to, że lalka jest wykonana na wzór jakiejkolwiek artystki, a tym bardziej Baby Spice.

    OdpowiedzUsuń
  9. ... tak, moja Emma wprawia w osłupienie , jest to zdecydowanie jedna z najbrzydszych lalek w moim posiadaniu ...

    OdpowiedzUsuń