Osoby, które tu zaglądają :):)

poniedziałek, 12 stycznia 2015

Spotkanie w Arkadii , część 2


Wiesz, zmieniłam skład maści do balsamowania , bo zaczęły mi się robić zmarszczki....


Myślałam, że na spotkanie przyjdzie więcej monsterkowych  panów ... :/




Jakiego oleju używasz do konserwacji ??




.... poprosiłam Inkę o nowy makijaż i jestem bardzo zadowolona :)


Bez peruki czuję się seksowniej i nie gubię włosów.....






Chyba nie będę pisać Tatusiowi o spotkaniu ....


Ale masz czadowe okulary !!! Dasz przymierzyć ???
Na pewno NIE  TERAZ ! 




Jest tu jakiś basen w pobliżu ??






... i trudno było ustawić wszystkich uczestników spotkania .....
Pragnę podkreślić, iż większość prezentowanych lalek należy do Inki , która wyjmowała je z torby, wyjmowała i jeszcze wyjmowała.....
Dziękuję za pomoc w ustawianiu  modelek i modeli do zdjęć :)
Dobrze, że wszystkie nieporozumienia monsterkowe udało się wyjaśnić na miejscu .

Kobitki , było  bardzo, bardzo miło , dziękuję i ... do  następnego razu !!!  :)















15 komentarzy:

  1. Myślałam, że przy całej indywidualności Monsterek nie można ich już bardziej udziwnić i uświetnić, ale Wam się to udało!
    Są przecudne! Wszystkie! Jeszcze raz je sobie idę pooglądać...Pa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :):) To lalki z ogromnym potencjałem , może skusisz się na jedną ???? Potem będzie druga , potem....
      Pozdrawiam serdecznie i ... namawiam na Monsterkę ....

      Usuń
  2. ... nie wiesz, że w kieszeni mieszka taaaaki wążżżż...... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ha, ha, padłam, jak czytałam Twoje podpisy pod zdjęciami, no po prostu całe Monsterki!:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :):) lalki bardzo lubią ze sobą rozmawiać , zwłaszcza na takich spotkaniach . Trzeba ich tylko posłuchać :):)

      Usuń
  4. Wow alez roznorodnosc!!Nie ma dwoch identycznych...to umalowane usta ,to podciete modnie wlosy!!!Super fotki i super spotkanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... szykowały się dziewczyny na spotkanie, fryzowały , malowały ... :)
      Bardzo dziękuję , trudno było towarzystwo ogarnąć obiektywem :)

      Usuń
  5. Laguny wymiatają - nie ma to jak spore stadko syrenowatych ♥
    ale i Oceana nie czuła się samotna - tyle nowych znajomości :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mateńko ile tego jest! A ja trwam w moim postanowieniu (chociaż w tym jednym) i mam tylko jedną.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest ich tak dużo, że niektórych nie ma w co ubrać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niektóre po prostu nie dały się ubrać - drapały i miauczały
      na potęgę - nie ma to jak LES GOLASY wśród MH, nie?

      Usuń
    2. To prawda , czasami Gołe jest znacznie piękniejsze od Ubranego :):)

      Usuń