Osoby, które tu zaglądają :):)

niedziela, 4 stycznia 2015

... kartka z Kroniki Opętania



Nie będzie żadnych noworocznych postanowień , bo życie pełne jest niespodzianek .
Nigdy bym nie przypuszczała, że pod koniec roku uda mi się spełnić tyle pragnień
- Livki , Tonnerka ....  , przekroczyć monsterkowy Rubikon ,  czyli mówiąc prościej łyknąć
kolejną lalkową zarazę . 
Otacza mnie różnogatunkowy  , kolorowy tłumek humanoidów , o różnych temperamentach , różnych marzeniach . A to chciałoby się głowie przeskoczyć na inne ciałko ,
a to kolor i gatunek włosów nie odpowiada ... Towarzystwo kłębi się i pędraczy , rozpycha łokciami
starając się zwrócić na siebie uwagę . 
Ostatnio  powstała Lista Kandydatów do Czerwonego Koszyczka . Czerwony Koszyczek to środek transportu za pomocą którego mieszkańcy Dziwaczkowa udają się na lalkowe spotkania . 
Chętnych jest coraz więcej . :/
Pokażę teraz  kilka nowych twarzy , które trafiły pod nasz dziwaczkowy dach .


 .... kolejna Lea , jeszcze niezidentyfikowana  ale ponadczasowo piękna :) .
NIE  MOGŁAM się jej oprzeć , to chyba zrozumiałe :) . 




MILWA , kolejny przykład wymuszonej  współpracy firmy Simba z Mattelem :) .
Głowa Milwy czekała dość długo na znalezienie ciałka w odpowiednim kolorze i  w końcu
wreszcie udało się .  Tak wyposażona zrobi miłą niespodziankę siostrzanej hybrydce Miriam,
gdy ta wróci z urlopu w Szydełeczkowie .







Głowa Flavaski  RUNY  też znalazła nowe ciałko .


Włosy Runy były poligonem doświadczalnym dla jakiejś fryzjerki ale mogło być gorzej .
Ostatnio widziałam analogiczną fryzurę na przedstawicielce Homo sapiens :)




Do wejścia w posiadanie Barbie Merliah (?) skłoniły mnie jej długie, dobre na ewentualny przeszczep włosy i ....  duży rozmiar płaskiej stopy .


 Myślicie że Baśka poczuła jakiekolwiek skrępowanie i przygnębienie przyszłego dawcy włosów
i ciałka ? NIE , zażądała ubrania , choć trochę związanego tematycznie z wodą . Zażądała
i oczywiście dostała :/ .


... spódnicę z prasowanej meduzy ...  :/ 


Scenki ze  SCENKAMI :/





... to ruina -  oświadczył  pan  oferujący widniejąca powyżej Scenkę ......
Miał oczywiście rację , ale NIGDY nie zostawiłam w potrzebie ŻADNEJ  Nolee ... :/

Zabrałam ruinę do domu , pozbawiłam plastra utrzymującego nogi w całości z resztą ciała .
Nogi oczywiście odpadły . Zaniosłam całość do Męża , który wzdychając ( toż to rupieć nie lalka! )
przywrócił je na właściwe miejsce . 
Ruina od razu odzyskała dobry humor i zaczęła wyłuszczać swoje żądania :/ : ... tak, myślę o reroocie ale zanim się zdecyduję wstaw mi proszę brakujące pasemka i zrób coś z pomarańczową plamą na czole , bo już mnie pytają czy zupa była za słona, czy przypaliłam jajecznicę.... Na razie może być nawet ta gwiazdka ...



.... oczywiście zrobiłam co chciała.... :/




.... nowo przybyła z siostrą bliźniaczką .....


BLING  BOUTIQUE  Kennedy


Co usprawiedliwia przytarganie  do domu Scenki z wymlaskanym nosem ??
Oryginalny strój  czy  lalkowe opętanie ??? :/


... teraz nos widać....


.... tutaj też widać .....


.... teraz nie widać , i bardzo dobrze....




CAFE  CHIC  Kennedy


Wytarty makijaż oka - kandydatka do repaintu ... :/



.... strach pomyśeć, co będzie dalej :)


























37 komentarzy:

  1. strach pomyśleć - więc wyłączam myślenie - ale jeszcze dodam na
    odchodne - weźże kobiałko tę simbetkę toffi na spotkanko - mniamuśna
    Ona taka - ale i Miriam się w końcu kiedyś doczeka...
    a bose płaskostopie - lubię, no cóż - lubię...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... już kompletuję obsadę do Czerwonego Koszyczka :)
      Te bose , duże stopy mają w sobie wiele uroku , niestety..... :/

      Usuń
  2. Ooooo alez duzo nowosci lalkowych!!! Znajac zycie to ich wyglancujesz na wysoki polysk i beda prawie jak z polki sklepowej :) ...no moze pomijajac ta z nosem ;) Mnie tam sie wszystkie podobaja a Nolee tez mam :) Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak miło, że tak wierzysz w moje siły :):)
      Pozdrawiam serdecznie :):)

      Usuń
  3. Wspaniałe okazy! Właśnie marzy mi się dorwanie kilku lalek po przejściach, żeby móc się trochę przy nich radośnie namęczyć:) I jak to możliwe, że nie mam jeszcze żadnej Nolee u siebie (chyba nie mam:))?!
    Przybiegłabym na to Wasze spotkanie lalkowe incognito i popodglądała nieśmiało z daleka;)
    I jeszcze pytanie: jak się usuwa włosy, które posłużą do rerootu? Ucinasz przy głowie po pasemku i jakoś je segregujesz, czy wyciągasz ze środka? Pytam jako kompletny amator, który jak na razie rerootuje włóczką i igłą z za małym oczkiem, wiec będę wdzięczna za jakiekolwiek wskazówki, bo dawczyń i biorców włosów u mnie dostatek:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... chyba nie dorwałam tych lalek po przejściach - to One mnie dorwały .... :/
      Jeśli mieszkasz w Warszawie , zapraszamy :):)
      Włosy ucinam jak najbliżej głowy , w miarę potrzeby , żeby mi się nie splątały , też jestem amatorką :) . Rerooty włóczkowe robiłam największą igłą, jaką udało mi się zdobyć , tak jest chyba najłatwiej :)

      Usuń
    2. żadne in cognito - po prostu przybywaj, właścicielko pięknych lal ♥

      Usuń
    3. Dziękuję za zaproszenie:) Tak, mieszkam w Wawie, ale jeszcze się wstydzę do Was dołączyć;)
      Ja najpierw wzięłam się za reroot a dopiero potem pomyślałam, że warto by poszukać igły z większym oczkiem, totalna amatorszczyzna, ehhh:)

      Usuń
    4. .... a czego się tu wstydzić ???? Daj spokój , napisz do mnie przez formularz kontaktowy ,będzie nam bardzo miło .
      KONIECZNIE !!!!

      Usuń
  4. Jak to co będzie? Będą kolejne lalki, może znów Lea, może jeszcze jedna, może dwie Scenki i kilkanaście/dziesiąt (niepotrzebne skreślić) innych zagubionych lalkowych duszyczek, którym podarujesz nowe życie. I tak trzymać :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsza to really rosy kayla lub lea. Śliczna lalka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za identyfikację :) . Tak, ma bardzo piękną twarz :)

      Usuń
  6. Hello from Spain: fabulous vintage dolls. Great purchases. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo różnorodne i wymagające troski lalkowe towarzystwo :-) Flavaska mnie urzekła :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ się tam u Ciebie dzieje! Tyle nowości, tyle zmian! Lalki cudne a po Twoim spa wyglądają jak celebrytki! Piękne dziewczyny i każda ma u Ciebie szansę na lepsze życie! Super!

    OdpowiedzUsuń
  9. Gdzie Ty to wszystko mieścisz, że możesz przygarniać dodatkowe kopie danej lalki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ile prześlicznych lalek ! A takiej Milwy to jeszcze nie spotkałam, fantastyczna jest i ma cudny żakiecik.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :):) Milva to głowa Super Model Simba ( mają artykułowane ciałka ) na ciałku BB :)
      Jak miło , że zauważyłaś mój żakiecik !!!! :):)

      Usuń
  11. Skądś to znam. Babcia w święta naliczyła u mnie na samych półkach i w witrynach ok. 700 sztuk. Dobrze, że do pudeł nie zaglądała...
    Dojrzałam do redukcji. No, powiedzmy.
    Czekoladowa M. bardzo mi się podoba. Nie mam żadnej z tej serii. Bywam często w stolicy z racji książki. Może kiedyś się spotkamy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... jak dobrze, jak dobrze , że nie tylko ja mam " to coś " i "tyle tego" :):):)
      Bardzo chętnie bym się z Tobą spotkała :) , możesz mi podać swojego maila przez formularz kontaktowy ???

      Usuń
  12. Leę Really Rosy uważam za jedno z najładniejszych jej wcieleń. Gratuluję jej upolowania, i pozostałych panien też.

    OdpowiedzUsuń
  13. Mogę Ci sprezentować łeb takiej simby - blondi - bez ciałka bo ma je Merida :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkie bardzo ładne ! tyle wspaniałości Ci się udało przygarnąć do kolekcji, także tylko tak trzymać ! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. .... niedługo może być z tym trzymaniem problem .... ( gdzie??? ) :)

      Usuń
  15. beautiful!!!!

    www.borsadimarypoppins.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you so much:)
      I have visited your site, I like your clothes :):)
      ... cordially greet :)

      Usuń
  16. Śliczne lalunie. Wiadomo, jak to kobiety - muszą mieć swoje zachcianki. :)

    OdpowiedzUsuń