Osoby, które tu zaglądają :):)

piątek, 31 lipca 2015

Rerotka Westley


Jakiś czas temu wpadła mi w ręce  Westley z owlosieniem w stanie bardzo zużytym .




Włosięta prezentują się na zdjęciu znacznie lepiej niż w rzeczywistości :(


Pierwsza próba wymiany włosów nie spełniła moich oczekiwań . Coś było nie tak..... :/



Następne włosy zrobiłam z bawełnianej włóczki , czy kierowało mną poczucie estetyki czy lenistwo - przemilczę :):)




Zasadniczo lepiej ale ciągle coś nie tak .... 
Zmieniłam więc laleczce ciuszki  na sukienkę z Szydełeczkowa i od razu zrobiło się słoneczniej :)



                                                                     To jest to !!! :)









W związku z przeciwdziałaniem wykluczenia mnie z życia cyfowego znowu musiałam dreptać
do biblioteki :( . 
Wybaczcie więc brak moich odpowiedzi na Wasze komentarze i moją nieobecność na Waszych
blogach.... :(








15 komentarzy:

  1. Twoja dziewczyna wygląda teraz wspaniale! Moja Westley czeka na reroot i takie rozwiązanie podoba mi się najbardziej! Świetne włosy! Doskonała fryzura! Idealny odcień! Jednym słowem: bomba! A w sukience z Szydełeczkowa to prawdziwa tęczowa panna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Tęcza w stylu reggae!!! U mnie była taka sama Scenka kupiona tanio na okrutną praktykę - zabranie jej loków, bo akurat miała prawie idealne, na włosy dla łysej Shani. Więc role się odmieniły. Shani zarosła, Scenka wyleniała... ;-(

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wygląda, tak wakacyjnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Koniecznie muszę owłosić sobie tak jakąś pannę, strasznie mi się podoba w takim wydaniu :) chyba ciut zazdroszczę Ci tego płota, każda panna na jego tle wygląda zjawiskowo i klimatycznie. Zdecydowanie powinnam sprawić sobie jakiś płot :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ależ Ją wylaszczyłaś, Kobieto!!!
    za taką pięknotką obejrzałby się
    dosłownie każdy bez względu na
    wiek, płeć czy uzębienie...

    OdpowiedzUsuń
  6. Zachwycająca przemiana! Kolory, warkocze, sukienka, oczu nie mogę oderwać - Zdjęcia jak z katalogu >^.^<

    OdpowiedzUsuń
  7. Westley wpadła w jamajskie klimaty:D bardzo fajnie wygląda taki reroot, i cóż że z włóczki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ogarnia mnie niechęć kiedy mam wstawiać lalce włosy...ble:( Ale te włóczkowe są bardzo fajne trzeba w końcu spróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygląda nieziemsko! Bardzo podoba mi się dobór kolorów włóczki do jej karnacji :) Mistrzostwo :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacja ,świetna robota ,wygląda cudownie.Jedyna i nie powtarzalna lalka.Możesz być dumna ze swojej pracy.

    OdpowiedzUsuń
  11. No, no wspaniała fryzura! Wyszło pięknie i do tego jest tak wakacyjnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. No, no wspaniała fryzura! Wyszło pięknie i do tego jest tak wakacyjnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękny reroot- i fantastyczna fryzura. Czy jest szansa na zamówienie podobnego dla jakiejś mojej lalki? Odpłatnie, a? >insert nieśmiały uśmiech<

    Wygląda świetnie, bardzo wakacyjnie i młodzieżowo (jaka ja stara jestem, że używam słowa "młodzieżowo").

    OdpowiedzUsuń
  14. 31 year old Programmer Analyst I Fianna Aldred, hailing from Levis enjoys watching movies like Divine Horsemen: The Living Gods of Haiti and Kite flying. Took a trip to Redwood National and State Parks and drives a Ferrari 250 GT California LWB Prototype Spyder. zerknij tutaj

    OdpowiedzUsuń