Osoby, które tu zaglądają :):)

niedziela, 2 sierpnia 2015

Jospehine Baker w Dziwaczkowie :)


                                           To ostatnia z goszczących u mnie Tonnerek Inki .



Lalka urodą przypomina mi  tancerkę Josephine Baker .


UWAGA !  Jak zwykle u mnie będzie trochę golizny :) 








   Naszyjnik z porzeczek jest dziełem Inki :) .








To piękna lalka , więc zdjęcia robią się prawie same :) . 
Nasza fotograficzna sesja skończyła się w momencie, kiedy powiedziałam do niej : przesuń się
w prawą stronę .... :/ .... Pozostawiam to bez komentarza :):)



Jeszcze nie mam Internetu ale ... "zabrałam " ze sobą inne tło , czas coś zmienić..... :)








14 komentarzy:

  1. cudnie Jej w tej ramie - fantastycznie dobrane tło dla
    indywidualistki, którą jest i India i Josephina Baker :)
    a jednak tę modelkę wolę w ubraniu - a sukienka, jaką
    przygotowałaś dla Indii - idealnie oddaje Jej subtelność...

    OdpowiedzUsuń
  2. Fakt są podobne, także z zamiłowania do rozbieranych sesji. Ciekawe jakby lalka wyglądała w słynnej kreacji z bananów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie zdjęcia są piękne, ale trzecie i czwarte od końca mnie powaliły! Profesjonalne, cudne ujęcia! Tak, wiem, to przepiękna lalka, doskonała modelka i rzeczywiście podobna do Baker, ale Twój udział w tworzeniu tej sesji jest bezapelacyjny!
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna sesja, ale wymiękłam przy komentarzu : Przesuń się ....:)))))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna ciemnoskóra panna :-) a sesja rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię Twoje sesje w ogrodzie :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. I goła, i z listkiem i w chuście prezentuje się bardzo zmysłowo i dostojnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. ładna, szkoda, że nie ma włosów :/

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna lalka, ale moją uwagę przykuła ta rama od obrazu. Świetny rekwizyt do zdjęć :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. W różowej szacie nawet wstrzeliła się w klimaty Josephine, może dodałabym tylko turban, must have szanującej się gwiazdy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardziej przypomina Josephine Baker niż moja Pocahontas. Ładna nawet bez "peruki":)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna z niej panna! A jakie ciało :P Bardzo ładne zdjęcia :) Będę trochę tęsknić za płotkiem :P

    OdpowiedzUsuń