Osoby, które tu zaglądają :):)

czwartek, 1 czerwca 2017

Kto rano wstaje ......

... temu śmietnik daje :):)


Jakiś czas temu , na porannym spacerze z psem zauważyłam stojącą przy śmietniku reklamówkę . 
Z reklamówki wystawały dramatycznie dwie brudne nogi . Oczywiście dobiegłam do niej najszybciej jak mogłam , obawiając się konkurencji innych nurków śmietnikowych .

Lalka była bardzo brudna i woniejąca stęchlizną . Po wydobyciu jej z zaplutego,
niewątpliwie firmowego ubranka z niedowierzaniem zauważyłam sygnaturę...
ARI !!! :):)


Moje znalezisko jest dziewczynką :)


W Internecie znalazłam zdjęcie chłopca o identycznej buzi i figurze . Oczywiście zdjęcie zapisałam i .... nie mogę go znaleźć :(:(


Fałdki i dołeczki  są urocze :)


Pojęcia nie mam do czego służy tajemnicza śruba na ramieniu . Nie zauważyłam żadnych śladów uszkodzenia lalczynej rączki .

Laleczkę czeka jeszcze kilka kąpieli , bo zapyziałość wgryzła się w jej ciałko .


Paraduje teraz w sukience po dużej Mince ale to strój tymczasowy .


Podoba mi się jej pyszczek małej złośnicy :)


Bardzo proszę patrona śmietników Wielkiego Fajansa Odoratusa o więcej takich reklamówek !!!!

Dzisiaj  Dziwaczkowo obchodzi Czwartą  Rocznicę istnienia :):)

Dziękuję Wam , że ze mną jesteście !!!! :):)







24 komentarze:

  1. Ale się uśmiałam z tytułu😁Super znalezisko!
    Gratulacje z okazji ROCZNICY!Oby było ich jeszcze wiele...
    Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  2. a mnie moje sny się jeszcze nie ziściły...
    bądź z nami jeszcze wiele, wiele lat...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... ale pewnie są na dobrej drodze do realizacji :):) W Twoim przypadku Wielki Fajans O. może sobie z nimi nie poradzić:/.
      Bardzo dziękuję Ineczko :********

      Usuń
  3. Wielki WFO nie zapomniał o Twojej rocznicy, śliczny i cenny prezent. Laleczka jest urocza, ma fantastyczna buzię i takie okrągłe oczka. Pięknie ją wyszykowałaś.
    Z okazji rocznicy życzę wszystkiego lalkowego i wiele takich reklamówek, którymi i ja bym nie pogardziła. :)☺♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci Sowo dziękuję :):):) Oby Wielki Fajans o nas pamiętał !!!! Mogą być również kartony .... :):)

      Usuń
  4. Moje gratulacje z okazji rocznicy - duuuużo takich fajnych lal :)
    co prawda nie chciałaś mi pogratulowć mojej rocznicy :( ale ja i tak życzę Ci dużo wspaniałości :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewuś, bardzo dziękuję :) Jeśli Twoja rocznica wypadła w maju , to faktycznie mogłam ją przeoczyć :( .
      Maj był dla mnie dość męczącym miesiącem i nie zaglądałam z przyczyn technicznych na zaprzyjaźnione blogi :/.
      Gratuluję Ci za to teraz !!! :):):)

      Usuń
  5. Ciekawa laleczka. Od jakiegoś czasu jak przechodzę koło konkretnego śmietnika to szukam lalek, bo usłyszałam wcześniej, że sama znalazłaś w ten sposób XD.
    Gratulacje z okazji rocznicy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak ! Koniecznie zachowaj czujność !!! :):) Bardzo dziękuję :):)

      Usuń
  6. 100 lat! Fajny prezent na 4 urodziny ☺

    OdpowiedzUsuń
  7. No tak, niektórzy trafiają cuda na lumpach, inni na śmietnikach, a ja to nawet w hurtowni nie mogę nic znaleźć! Sto lat!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję !!! :):) Nie możesz znaleźć , bo jesteś wymagającym perfekcjonistą :) . Mnie cieszą prawie ( PRAWIE ! To już postęp ! ) każde brudne lalczyne nogi plus zapyziała reszta ciałka :):)

      Usuń
  8. Wszystkiego najlepszego z okazji rocznicy! Lalka ma mnóstwo uroku, a skarby przyśmietnikowe znam z autopsji, tym, co przez ostatnie półtora roku widywałam w jego okolicach można byłoby bez problemu urządzić i wyposażyć trzech pokojowe mieszkanie ;-) Przyznam, że kilka "skarbów" przytargałam do domu, ku konsternacji małżonka, ale argument o proekologicznym charakterze takiego działania ostatecznie go uspokoił. Ave Odoratus!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ave !!! Dziękuję !!! :):) My też gromadzimy różne ciekawostki śmietnikowe , w tym książki :) . Czasami trafiają się naprawdę ciekawe egzemplarze . Oby więcej tak dobrze wyposażonych śmietników nam się trafiało !!! :)

      Usuń
  9. Za Gabrielą powtarzam :) AVE WIELKI FAJANS ODORATUS !!!!!!!!!! oby był dla Nas łaskawy :)))))))))
    Panienka przeurocza i z taką fajną zadziorną minką :) kiedyś potrafili robić fajne lalki dla zwykłych niezbyt bogatych Ludzi .....
    Wszystkiego lalkowego z okazji urodzin :))))))))))) oby było ich jak najwięcej :))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Zuri !! :****** Oby Wielki Fajans o Nas pamiętał !!!!

      Usuń
  10. Dużo szczęścia lalkowego! Tobie się darzy, bo nawet na śmietniku znajdujesz fajne laleczki :)))
    Wspaniała Rocznica:-) Wszystkiego Naj Naj Najlepszego :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję !!! :):) Może powinnam postawić przed domem pojemnik na niechciane zabawki ??? :):)

      Usuń
  11. Usmialam sie z tytułu ! :) haha
    Lalusia ma słodkie, realistyczne ciałko. Prawdziwy skarb :)

    OdpowiedzUsuń
  12. 🌹 Wszystkiego najlepszego!💕 🎁 Prezent ze śmietnika superowy!! Moja śmietnikowa Tulisia i Misiaczek pozdrawiają Twoją panienkę. Ta śruba jest rzeczywiście zastanawiająca...
    Buziaki!:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :):) Oby nam się trafiło więcej takich skarbów !!! :):)
      Buziaki :):)

      Usuń