Osoby, które tu zaglądają :):)

środa, 7 czerwca 2017

Pokaz mody z bloga " Dłubaniny Lalkowe"


Miałam szczęście wylosować piękne ciuszki uszyte przez Marzenkę :)
Jeszcze raz dziękuję !!! :)
... a teraz patrzcie i podziwiajcie !!! :)


Lara lubi prostotę . Bardzo przypadła jej do gustu biała sukienka z lekko rozciągliwego materiału , doskonale prezentująca jej zgrabną sylwetkę .





W dopasowanych sukienkach gustuje również Rachelka , zwana w Dziwaczkowie  Chelką .




Chelka , słynąca ze swoich fochów i dość przykrego usposobienia , zachwycona nową kreacją obdarzała wszystkich promiennym uśmiechem .




Drew, rozmarzona i nieśmiała uwielbia zielony kolor .




Tak ! Lubimy w Dziwaczkowie sportowe buty i mamy ich  niedosyt ....


Moje Alter Ego , tak jak ja uwielbia szary kolor :)






Młoda wybrała wygodny komplet , spakowała ... dziecko i wybrała się do ogrodu.




Dziewczynka nie jest goła - ma  moldowane majteczki :). Dzisiaj pokazujemy
TYLKO ubrania uszyte przez Marzenkę . 





Franciszka , jedyna w Dziwaczkowie przedstawicielka okrągłokształtnych dostała od Marzenki aż dwa komplety ubrań :)














Dziękujemy za piękne ciuszki !!!! :)

29 komentarzy:

  1. No proszę.Piękna sesja.Nie wiedziałam, że moje ubranka tak ładnie wyglądają.I nie spodziewałam się,że niektóre będą pasować na grubinki.Bardzo się cieszę,że Twoje panny zadowolone.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście że wyglądają bardzo ładnie !!!! :):) Jeszcze raz bardzo za nie dziękujemy :):)
      Serdeczności :):)

      Usuń
  2. Świetne zestawy :) Panny wyglądają na zadowolone :) Gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna sesja. Gratuluję wygranej. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :):) Przed sesją było trochę mniej ładnie - panienki wyrywały sobie z rąk ciuszki ale w końcu doszły do porozumienia :)

      Usuń
  4. marzenkowa moda to jest to!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniały zestaw ubrań! Białe sukieneczki są przepiękne i tak pożądane przez wszystkie dziewczyny! Widzę, że każda panna wybrała coś dla siebie i jest zadowolona!
    Zdjęcia na kocyku - ogromnie sympatyczne:-)
    Gratuluję i pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dość długo trwało zanim dziewczyny doszły do porozumienia która co na siebie nałoży ale jakoś się udało panny pogodzić :)
      Serdeczności Olu :):)

      Usuń
  6. No, no musze przyznać, że kreacje godne wybiegu :) wspaniała sesja! Pozdrowienia :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :):) Dziewczyny uwielbiają nowe ciuszki :):)
      Serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  7. Piękne ciuszki. Najbardziej spodobała mi się biała sukienka nr 1 i szary komplet. Ubrałam bym sama obie te rzeczy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Haha 😀 moje też się wciąż przebierają. Nie dziwię się, że im się ubranka podobają, bo naprawdę ładne ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę zrobić kiedyś zdjęcia jak wygląda przygotowanie do takiego pokazu mody - jak panienki podbierają sobie ciuszki i dodatki.... :):)

      Usuń
  9. Piękne stroje, a najpiękniejszy z nich trafił się Twojej Elter E.:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciuszki boskie. Sesja genialna a maluszek mnie rozczulił :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :):) Muszę częściej wysyłać moje panny na wybieg.... :):)

      Usuń
  11. Lale wyglądają świetnie w tych ciuszkach. Pomarańczowe buciki są super fajne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Wygoda jest bardzo ważna , nie wszystkie lalki lubią biegać w szpilkach , prawda ?
      Buziaki !! :)

      Usuń
  12. Ale Ci się poszczęściło. Gratuluję! Szczególnie ten szary zestaw wpadł mi w oko, bardzo elegancki. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :):) Szary zestaw tak mi się podoba, że sama bym go chętnie nałożyła :)

      Usuń