Osoby, które tu zaglądają :):)

piątek, 9 czerwca 2017

Światowy Dzień Lalki


- Witajcie !  Pewnie spodziewacie się zobaczyć Tonnerki albo Dynamitki :)
  Piękne jak... lalki :)


- My - lalki z Dziwaczkowa , chcemy Wam przypomnieć , że nie wszystkie
  lalki są ładne  . Czy przez to nie zasługują na zainteresowanie ? 


- Chciałabym przedstawić Wam naszą nową koleżankę . Wygląda inaczej niż
   większość lalek ale bardzo ją wszyscy kochamy :)


- Ma na imię Astrid , to także JEJ  Święto !!!



- Jest  milutka,  mądra i ma wspaniale niebieską , aksamitną skórę :)



- występuje w reklamach :)



Życzenia Wszystkiego Najlepszego  dla  WSZYSTKICH  Lalek !!! 
Niech każda znajdzie  przytulny, kochający  dom !!!! :)



33 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyłączam się do życzeń.Oby nie było na świecie bezdomnych i opuszczonych lal!

    OdpowiedzUsuń
  3. Skąd ja wytrzasnęłaś? Kosmitka, grajaca w reklamach! To dopiero gratka! Wszystkiego lalkowego! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To suplement od Dzieci na Dzień Matki :):) Pierwszy raz zobaczyłam Astrid u Zurinki i zakochałam się w Kosmitce :):)

      Usuń
  4. Astrid zdominowała całego posta :))) i dobrze bo to jest najprawdziwsza celebrytka jak widać więc się jej należy :))))) Wszystkiego lalkowego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zadziwiająca ta Astrid! I jaka duża! Niesamowite znalezisko, jestem ciekawa, skąd ją wytrzasnęłaś ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeeeej, zakochałam sie w ufoludkowych lalkach! :O

    OdpowiedzUsuń
  7. Astrid wymiata :) Cudna jest :) Ten kształt głowy ma genialny :) Wszystkiego lalkowego w Dniu Lalki i w każdym innym dniu :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dobrze, że nie zrobili jej włosów !!! :):) Bardzo dziękuję :)
      Buziaki !!! :)

      Usuń
  8. Cudna Astrid. Każda lalka zasługuje na uwagę :D

    OdpowiedzUsuń
  9. ha! niechaj każda Lalka wartość swoją ZNA!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Artsy ma super strój i fryzurkę, wygląda świetnie w takiej stylizacji. Jednak największe wrażenie zrobił na mnie niebieski ludek, nieziemska postać ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak miło, że ją też zauważyłaś !!! :):)
      To prawda, Astrid robi wrażenie :):):)

      Usuń
  11. Jejku, Astrid jest przepiękna! Jakby uciekła z Pandory <3
    Wszystkiego dobrego dla wszystkich lal!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo przyjaźnie patrzy jej z oczu. Zasłużyła na to święto niewątpliwie.

    OdpowiedzUsuń
  13. ale fajowska niebiesko-aksamitna lokatorka! pogłaskaj ją ode mnie po jej mechatym łebku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już wygłaskana od Ciebie :) , bardzo za głaski (?) dziękuje :):)

      Usuń
  14. Wszystkiego lalkowego!:) Moje lale zapomniały o święcie... Astrid jest niesamowita! Zginają jej się rączki i nóżki? Nawet jeśli nie, to jak dla mnie genialna lokatorka. Imię Astrid bardzo do niej pasuje.
    Buziaki!:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest sztywna i bardzo delikatna , z kruchego plastiku :/ . Meszek łatwo się wyciera , więc trzeba na nią uważać . W końcu jest Nie z Tego Świata :):):)
      Buziaki :):)

      Usuń
  15. Az mnie zatkało z lekka na widok Astrid ... ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Łoł, ale lala i niebieska i mechata :-)

    OdpowiedzUsuń