Osoby, które tu zaglądają :):)

sobota, 3 czerwca 2017

Bobasy cz.1

Nadrabiam zaległości :) . Dzisiaj bobasy firmy  ZAPF .


Na wstępie chciałabym zaznaczyć ( później możecie nie uwierzyć ) , że nie zbieram bobasów :):)


Poszliśmy do ogrodu . Miało być kilka gromadnych zdjęć . Miało . Niewiele z tego wyszło ... :/


- Dlaczego masz warkoczyki na czapeczce a ja jestem łysa ???


- Bo tak chciał los ? Bo nie ma sprawiedliwości ? BO  CZAPECZKA BYŁA
  TYLKO  JEDNA !!!! ZOSTAW  MNIE !!!!


- Poszła sobie !!! Jak miło :):)


- Spróbuję być łysą bez ubocznych myśli o włosach, nawet tych sztucznych....



... a gdzie trzecia kudłata ???  Gdzieś się schowała .... :(


- Prawdziwy mężczyzna nie siada na kocyku !!!!



-  a ja wolę wózek !!!




Maleńka Chou Chou  jest bardzo spokojna i trzyma się z boku :)

A teraz jeszcze raz - włochate :)




... i  łysolce .....







... ciąg dalszy  nastąpi :):):)










24 komentarze:

  1. Ja też nie zbieram, tylko po jednej sztuce z każdego rodzaju, a inne przepędzam, gdzie pieprz rośnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maluszki Zapf przyjechały do Dziwaczkowa od Inki - chciały spotkać się z krewną i.... już zostały :):)

      Usuń
  2. Nie zbierasz,a masz całe "stado"...i to jakie rozkoszne.Słodkości!
    Pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... a to jeszcze nie wszystkie .... :):)
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  3. Fajne te maluszki, jeszcze nie posiadam żadnego ale może kiedyś jakiś się przyplącze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wow - jeśli to część 1a -
    co nas czeka w kolejnych?!
    urokliwa gromadka w trawie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... której posiadanie zawdzięczam Tobie :):)
      Wszystkich bobasów nie pokażę w drugiej części - co za dużo , to niezdrowo :) Muszą trochę poczekać:)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Dokładnie !! Rozbrykany żłobek :):)
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  6. Przyznaję się bez lania, że bobasy sa dla mnie problematyczne i jeśli jakiś wpadnie przy okazji lalkowych zakupów, to "gubi się" podczas spaceru. Po prostu zostawiam taką lalkę widocznym miejscu w zamieszkanej okolicy licząc na to, że ją sobie weźmie jakieś dziecko. Do lalki doklejam karteczkę z treścią "lalka do oddania"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... a którędy spacerujesz ??? :):):)
      Zasadniczo ich nie zbieram ale..... :):):)

      Usuń
  7. Niezła kolekcja bobasów. Ja się od takich trzymam z daleka bo pewnie by się na jednym nie skończyło, a one trochę miejsca zajmują ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie na jednym nie może się skończyć :):) One lubią towarzystwo :):)

      Usuń
  8. Trafiłam ostatnio na całkiem fajną "bobasową" lalkę w SH i kusiło mnie, żeby ją wziąć ze sobą, ale w końcu zostawiłam...u mnie by nie miała tak dobrze, jak u dziecka, które je doceni :-)
    Oczywiście, trudno uwierzyć, że nie zbierasz bobasów. Ile byś ich miała, gdybyś zaczęła zbierać ? :)))
    Zdjęcia i komentarze do nich są rewelacyjne, jak zawsze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :):) Bobas z pewnością miałby u Ciebie bardzo dobrze i byłby pięknie ubrany :)
      Strach pomyśleć ile bym ich uzbierała .... :/ Mam obiecane dwa większe ...... :):)

      Usuń
  9. Kasiu przerażasz mnie :/ nie zbierasz bobasów !!! A ta zgraja to co ? To co będzie jak zaczniesz je zbierać ?
    Po za tym żłobek bardzo sympatyczny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama siebie czasami przerażam .... ale lubię te bobaski :):) Dla większych łatwiej jest szyć.....

      Usuń
  10. Chłopiec z ząbkami mnie zauroczył. Myślę, że ten żłobek to początek wielkiej dziwaczkowej szkoły... ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. .... oj tak, wielkiej :) Trochę starsze maluchy też mam :):):)

      Usuń
  11. Skoro nie zbierasz bobasów a tyle ich masz to boje się pomyśleć, co by było gdybyś je zbierała ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Awwww!!!!!! Rozpłynęłam się znów. Mam swoich ulubieńców: tego w koszulce w kratkę i Chou Chou:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trudno mi wybrać z tej grupy faworyta :) Wszystkie są takie kochane .... :):)

      Usuń