Osoby, które tu zaglądają :):)

niedziela, 30 kwietnia 2017

Margolcia


Margolcia jest trochę nieśmiała :)


- Pokaż się nam, pokaż Margolciu !!! :)


- O właśnie !!!! Dziękujemy !!!! :):)

Ta przesłodka laleczka przyjechała do mnie od ANI .  Mamy Kochani wśród nas BARDZO   UTALENTOWANĄ  twórczynię  lalek !!! Margolcia to jej dzieło od "A" do "Z" :):)  KONIECZNIE zajrzyjcie  do Ani żeby zobaczyć Margolcię i jej siostry !!!


Margolcia Was pozdrawia :)


... a teraz idzie do ogrodu , bo przyszło po nią Słońce :)




Jak miło poleżeć na trawie  , chociaż ciepło nie jest .... 
- Wstawaj Margolciu !!!






 -  RATUNKU !!!  Niech ktoś mnie wreszcie zdejmie  z tego drzewa !!!
    Siedzę tu od Wielkanocy !!!!



Słodziak z tej mojej  Margolci, prawda ???
Aniu , jeszcze raz dziękuję Ci serdecznie za  cudowną laleczkę !!! :)

Życzę  Wszystkim  ciepła  w pozostałą część  dłuuugiego majowego weekendu!!



27 komentarzy:

  1. O to moja panienka ma w Dziwaczkowie rodzinę :) bardzo się cieszymy :)
    Ania jest niesamowicie utalentowana, patrzę i podziwiam i normalnie nie wierzę w to co widzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, Ania ma talent !!! :)
      Margolcia bardzo chętnie zobaczy się z siostrzyczką :)

      Usuń
  2. Twoja Margolcia to nie byle jaka laluchna,
    skoro Jaśniejące Słońce po Nią przybyło!
    moja Filomena wybrała jednak Baśniowo :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, nawet Słońce jest zainteresowane Margolcią :):) . Zatem będzie trzeba wybrać się do Baśniowa żeby odwiedzić siostrzyczkę :)

      Usuń
  3. Podziwiam talent twórczyni. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Margolcia jest przesłodka.Ania ma niesamowity talent.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda ! Przydałoby się więcej takich laleczek !!! :):):)

      Usuń
  5. Przesadzacie tymi zdolnościami&talentem. Uważam ze każdy średnio uzdolniony manualnie da radę wykonać na tym poziome, wystarczy tylko próbować.
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. poza przyzwoitym warsztatem, Aniu -
      istnieje coś jak indywidualny rys
      Artysty - i to widać w każdej Twej
      pracy - a lalinki są NIESAMOWITE ♥

      Usuń
    2. Oczywiście Inka ma rację :) Próbować trzeba ale nie każdemu coś z tego wyjdzie . Moja Mama mówiła "po prostu bierzesz ołówek do ręki i rysujesz " .... Gdyby to było takie proste.... :)

      Usuń
    3. ….. absolutna prawda :/
      próbowałam lepić ……. efekt …..szkoda gadać …..

      Usuń
  6. Absolutnie unikatowa lala :)

    OdpowiedzUsuń
  7. szacunek dla Twórczyni - Margolcia wyszła świetnie, chociaż z urody to bardziej mi pasuje jako Margolcio;) Piękne zdjęcia, od razu się człowiekowi przypomina, że mimo wszystko to już wiosna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... to pewnie przez ten psotny wyraz buzi :) .
      Dziękuję :) Dobrze, że lalki nie marzną i chce im się pozować ... :/

      Usuń
  8. Podziwiałam Margolcię na blogu Ani, podziwiam i tutaj :) Uwielbiam uśmiechnięte lalki a Margolcia wręcz tryska optymizmem. Jest najradośniejszą lalką jaka widziałam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda , kiedy patrzę się na Margolciny pyszczek to ciepło robi mi się na sercu :):)

      Usuń
  9. Zdjęcia cudowne. :) Zrobiło mi się trochę szkoda tego ptaszka, choć nie od razu go zauważyłam.
    Margolcia jest jedyna w swoim rodzaju :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :):) Ptaszek już wygrzewa się w domu :):):)

      Usuń
  10. Cudna jest Margolcia. Zjawiskową ma urodę i pełna jest wyrazu. Hehe, ptaszek się nieźle zaszył. Zupełnie prawie jak kameleon:D
    Buziaki!:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście jeszcze Margolcię pokażę :) . Kurczak postanowił przefarbować się na klasyczny kurczakowy żółty kolor :):)
      Buziaki :):)

      Usuń
  11. Oła boska jest ta mała psotka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... wyobraź sobie taką Margolcię z żywicy - cudo !!! :):)

      Usuń
  12. 21 year old Accounting Assistant IV Alic Blasi, hailing from Bow Island enjoys watching movies like "Charlie, the Lonesome Cougar" and Stone skipping. Took a trip to Timbuktu and drives a Ferrari 275 GTB Long ose Alloy. indeks

    OdpowiedzUsuń