Osoby, które tu zaglądają :):)

wtorek, 12 lipca 2022

Obecna ! :)

 Witajcie Kochani !!! :)


Wracam po długiej hibernacji  bloga  - będzie jak dawniej - czyli i to i owo , 

ale zawsze lalkowo :)

Ilość lalek hibernacji  nie uległa  ale nie pamiętam co pokazywałam a co nie, więc zdarzyć się mogą powtórki  :) .  Odnoszę wrażenie , że zmienił się  nieco blogowy edytor  - muszę ogarnąć zmiany.

Dzisiaj będzie skromnie z opisami - przedstawię  Wam Helisę .



Oto  Helisa . Helisa jest łysa :) .  Podoba mi się jej twarz  bez włosów - wygląda nieco futurystycznie. 





Niektórym twarzom włosy przeszkadzają , odwracają uwagę od pięknych rysów - to jedno , a drugie - nie mam peruki na tak małą głowę BDJ - w peruce monsterkowej Helisa wygląda dziwacznie , jeśli zgodzi się na publikację pokażę :).





BDJ....  są piękne ,   ale  dziwne w obsłudze  - biorę do ręki  a tu dłoń albo stopa na magnes odpada :/, noga wygina się w dziwne strony, czasami zdecydowanie niefizjologiczne  :( .
 "Made to Move" są przewidywalne w swojej ruchomości , a  u Helisy stawy żyją własnym chimerycznym życiem - jak na zdjęciu powyżej .  Helisa lubi wyginać kończyny w wybranych przez siebie kierunkach . Może to forma samoobrony? 
 NIE dotykaj , NIE ruszaj , POSADŹ w wygodnym miejscu i DAJ MI SPOKÓJ!!




Mam wrażenie że jest jej wszystko jedno w którą stronę skierowane ma kolano :)




Pewnie to kwestia wprawy w obsłudze , chwilowo jednak helisowa materia stara się stawiać opór :)

Do zobaczenia  wkrótce !!!  :)









20 komentarzy:

  1. Welcome back jak go mówią:) Ciekawa twarzyczka tej Helisy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) . Cały czas uważam, że ta głowa nie wymaga owłosienia . Być może zmienię zdanie jeśli trafię na odpowiednią perukę ;)

      Usuń
  2. Cudownie znów czytać Twoje wpisy! piękne dziewczyny wybrałaś na przebudzenie bloga!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu - będę się starać stanąć na wysokości zadania . Na pokazanie czeka tłum lalek :)

      Usuń
  3. Witamy z powrotem! Razem z bardzo interesującą panienką! To Fairyland?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :):) Wiem, że głupio to zabrzmi ale ... nie wiem :/ Mój umysł jak dotąd nie przyswaja żywicznej nomenklatury ...

      Usuń
  4. Fajnie, że znowu jesteś. Ja mam jakieś problemy z bloggerem , zrobił mnie anonimem. Szara Sowa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się cieszę :):) Przybyło trochę lalek do pokazania :)

      Usuń
  5. Żywice to nie moja bajka, ale Mackie na pierwszym zdjęciu cieszy oko☺️❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja jak na razie chyba też nie - muszę się z nimi oswoić . Mackie to jeden z moich ulubionych moldów :)

      Usuń
  6. Wygląda futurystycznie i trochę postapo... ciekawie. Wracaj, wracaj, będzie czym cieszyć oko w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No nareszcie, ilez mozna stac w kącie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... w kącie przepełnionym lalkami ;) . Udzielałam się towarzysko w Baśniowie a i osadników z DALEKIEGO Szydełeczkowa Dziwaczkowo przyjęło :)

      Usuń
  8. Mordka mi się ucieszyła na widok Twojego powrotu do blogowania.
    Panna piękna, nawet bez włosów. Poproszę o więcej zdjęć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje :) Ja też się cieszę :):) . Heliska z pewnością się jeszcze pokaże

      Usuń
  9. Jak miło zobaczyć tu nowy wpis! Zaglądałam co jakiś czas i liczyłam, że blog się zreaktywuje. Kopalnia wiedzy, a nawet lalki zdarzyło mi się przy jego pomocy identyfikować! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło ! :):) Postaram się opracować nowe historie lalek - trochę mi ich przybyło

      Usuń
  10. Kasiaaaaaaaaaaaa, Kasiaaaaaaaaaaaaa wróciła!!! Ludzieeeeee balujemy ze szczęścia <3 Kasiu witaj z powrotem! O jakim kącie Inka mówi??? Kto! Kto Cię postawił do kąta??? Kto śmiał! Proszę tu podać imię, nazwisko i pesel tego śmiałka!!! :))) Natychmiast!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziwaczkowo BARDZO stęskniło się za MĘSKĄ STREFĄ ( jak to zabrzmiało 🤣)I oczywiście za Tobą😁😙

    OdpowiedzUsuń