Osoby, które tu zaglądają :):)

poniedziałek, 4 maja 2015

Klonik Stefci czy Susy ?


Miałam szczęście i upolowałam kolejnego klonika Stefci :)
Uważam, że ma bardzo ładną buzię :):)


Nie wiem, czy sukienka jest oryginalna ale pasuje do niej kolorystycznie . Pasuje, chociaż
zdjęta z laleczki jest " nie za piękna".


To tymczasowa fryzura rozpaczliwiec . Włosy są miękkie , miłe w dotyku ale ich końcówki
zrobiły się sianowate .




Widać ślady po kolczykach .



Ma bardzo miłą buzię i ładną , delikatną kolorystykę makijażu .


Nóżki ledwo się zginają w kolanach , ręce nie wyginają się na boki .



To  klonik  Stefci 







... a tak wygląda Susy Shenzhen Jingyitian Trade - zdjęcie z Internetu 


...a tak Susy Creation & Distribution Ltd .

.... i oczywiście już się pogubiłam  :):)






32 komentarze:

  1. Jest piękna, twarz ma nawet zgrabniejszą niż Stefcia, a wykończona koronką sukienka to prawdziwe high fashion :-D

    OdpowiedzUsuń
  2. To chyba klinik Suzy, mam (albo miałam) podobny. Moja bidula nosi tragiczny kołtun, ale faktycznie buźka słodka i staranny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna ta mała, delikatna, urocza - do twarzy jej w tych warkoczach ! >^.^<
    Pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. :):) Bardzo jestem ciekawa , czy według Ciebie bardziej ona stefkowa czy zuziowa ??

      Usuń
  5. Na pewno inna niż Stefka i jest o niebo ładniejsza :))) Jej buźka aż promienieje :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. mamma mia zielona pietruszka!
    ONA zachwyca, zachwyca, zachwyca!
    zielonooka, rzecz jasna - prawie jak
    Betty ♥
    chyba będzie Jej dobrze na wakacjach
    w Szydełeczkowie wespół z Betty ???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli rozpakować ??? Już ją szykuję , a o Betce również pamiętam :):)

      Usuń
    2. a za co Ją do pudła? taką słodkościową?
      pewnie, że uwolnić, dać jeszcze nacieszyć
      się polskim klimatem i zachwytem u ludzia ♥

      Usuń
    3. ... zawsze jakiś powód się znajdzie.... :):)

      Usuń
  7. Laleczka bardzo mi się podoba a uczesanie jest bombowe!

    OdpowiedzUsuń
  8. Obydwie są prześliczne. Ta zielonooka jest cudna i aż się prosi o rude włosy (chyba mam bzika na punkcie zielonookich rudzielców.)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :):) To prawda , z rudymi włosami wyglądałaby bardzo dobrze :):)

      Usuń
  9. Śliczna i taka zamyślona (ostatnio stałam się tępicielem "dentystycznych" uśmiechów). Zielonooka najładniejsza z całego grona.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziecięco delikatne buziaki chyba nigdy nie wyjdą z mody, a ona wlaśnie taki ma. Świetna pucułka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładna i sympatyczna buzia:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kasiu? pamiętasz patrykowe dłonie, które leczą?
    pewnie długie z Nim przebywanie umożliwiło mi
    przejęcie znikomej super mocy PAT-a!!!

    niniejszym obwieszczam, iż Najsłodszy klonik
    (jak dla mnie Betty i już!) jednak wygina łapki
    w bok, aczkolwiek rzeczywiście umiarkowanie -
    co Niunia własnoręcznie zademonstruje niebawem :)

    ale gapa ze mnie - przecież to pokazałaś częściowo... ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję !! :) Twoja wiedza na tematy lalkowe jest imponująca , przekonuję się o tym kolejny raz :):)

      Usuń