Osoby, które tu zaglądają :):)

wtorek, 12 września 2017

Dziwaczkowa akcja ratunkowa


Przypadkowo trafiły do mnie te oto dwie pannice .


Pixy Punks FUNVILLE

Znajoma przyniosła ją , bo żal jej było laleczki .


Wyłamana rączka



Zasadniczo nie wiem dlaczego ktoś skleił nogi taśmą , bo nie było takiej potrzeby .
Profilaktyka ?
Chciał naprawić rękę ale łatwiej było skleić nogi ??


Rączkę naprawił mój Mąż :)


Laleczka to przedstawicielka Zombie Pixy Punks .



Podobno laleczki te w zamyśle firmy Funville  (Chiny?) mają prezentować subkulturę punkową . :/
Odnoszę jednak wrażenie , że połączenie punków z zombie , wyposażenie niektórych egzemplarzy w skrzydełka to zdecydowanie za dużo szczęścia naraz . Widzieliście kiedyś punka ze skrzydełkami ??? 
Firma Funville znana jest nam bardziej ze Sparkle Girls .


                                             zdjęcie ze strony  Ko toys
                                                                             


         laleczki mają ciekawe ubranka - zdjęcie ze strony  Picssr           

              
                                           zdjęcie ze strony Walmart Canada


   CIENKONOGA




To klasyczny przykład przerażającego pomysłu  wyposażenia lalki w patykowate nibynóżki .


 Laleczka przybyła do Dziwaczkowa  jako ... pasażer na gapę  .
 Moja Przyjaciółka pakując paczkę nie zauważyła, że jej mała Córeczka  postanowiła dodać coś od siebie .
 W ten oto sposób cienkonoga trafiła do Dziwaczkowa



   Przesadziłam gapowiczkę na inne ciałko, uzupełniłam ubytki we włosach .
   Ubrałam w sukienkę od Ani .



  Mam nadzieję, że obydwie nowe lokatorki  są zadowolone z przemiany :)
  Jak ja nie lubię cienkich nóg u lalek !!!!!! :(

24 komentarze:

  1. o to, to bo co za różnica jakie te nogi jak po spódnicą:)),cienkonogie to zdaje sie klony, ale często mają całkiem miłe buzki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pysiałek zaiste rozbrajający :)))

      Usuń
    2. Nawet pod spódnicą lepiej mieć normalne nogi , jeśli oczywiście ma się wybór :):)

      Usuń
  2. Obie nabrały życia:) Bez nóg i rąk ciężko im się było tym życiem cieszyć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja wciąż się łudzę, iż uda mi się
    natrafić na Sparkle Girlz - tę
    CIEMNOSKÓRĄ ♥ ♥ ♥

    a uskrzydlony punk to odlot :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiedziałam że jest również ciemnoskóra wersja . Fakt , to odlot :) ale dla mnie trochę tego za dużo :):)

      Usuń
  4. Ale ladnie naprawione. Pomyslu na szczudla nie rozumiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję w imieniu Męża :):):)
      Długo się nad tymi patykowatymi nogami zastanawiałam . Być może firmy produkujące takie lalki bronią się w ten sposób przed oskarżeniami o plagiat - do "oryginału" podobna jest tylko twarz...

      Usuń
  5. Kasiu skąd Ty te teksty bierzesz :D
    Świetne są :D i tak rozwalające :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Prosimy M o tutorial naprawy. Ja bardzo się boję cokolwiek naprawiać, żeby potem gorzej nie było. Łebki od tzw. klonów często są ładne przy kiepskich ciałkach. Myślałam nawet o zakupie Barbioch lumpkowych na ciałka. Boję się jednak, że nie będę miała sumienia pozbawiać ich głów i zostanę z niechcianą lalką. Sukienka od Ani śliczna, ale też bym nie chciała takich patyków zamiast nóg. Buziaki ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli tylko będę coś sama naprawiać to pokażę . Mój Mąż robi to bardzo dyskretnie , bo generalnie nie pochwala mojego lalkowania :/ . Też miałam takie wątpliwości, czy mogę pozbawiać jakąś biedaczkę głowy , żeby jej ciało darować innej lalce . Dla bezpieczeństwa wybierałam egzemplarze z bardzo zmasakrowanymi twarzami , albo dostawałam ciałka od innych lalkowiczek . Bardzo dobre pomysły na naprawę lalek ma nasza Zurinka :)
      Buziaki !!! :):):)

      Usuń
  7. Fajne te laleczki Pixy. Niby punkowe a mają takie miłe buźki. Zresztą jest wiele kloników z podobnymi buziakami. Sama mam jedną i przełożyłam ją na ciało barbie pulcherinki. Powstała taka miłą grubcia. Też nie lubię patykowatych nóg u lalek. Po co to? Oszczędność materiału, bo pod sukienką i tak nie widać? I jaki to przykład dla dziewczynek. Tak ma wyglądać kobieta? Eee. Ktoś wyraźnie nie pomyślał. Fajnie, że ją przełożyłaś na inne ciałko. Zaraz rozkwitła. A córeczka Twojej przyjaciółki ma złote serduszko;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc nie wiem , czy kupiłabym Pixy ale trafiła do mnie i już zostanie :) Ma bardzo miłe w dotyku włosy i ciekawą fryzurę . Myślę, że ten typ lalek zyskuje , gdy jest ich więcej - mają takie kolorowe czuprynki ... Te patykowate nogi to chyba ochrona przed oskarżeniem o plagiat - większy procent lalki jest niepodobny do "oryginału" . Trudno mi sobie wyobrazić żeby ktoś tak bardzo spaskudził lalkę z innego powodu ...
      Wiktoria ma złote serduszko po swojej Mamusi :):):)

      Usuń
  8. Kolejne fajne panny mogą odetchnąć z ulgą,że nie wylądują na śmietniku. Dobrze, że udało się naprawić rączkę Pixy, a patykowatonóżkowe ciało zamienić na inne. Dziewczyny będą cieszyć oczy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... dzięki takim sytuacjom mój Mąż nabiera wprawy w reperowaniu lalek :):):)

      Usuń
  9. Uratujesz każdą istotkę, trafiającą pod Twój dach i jeszcze zaprzęgniesz do roboty Męża!
    Też nie cierpię chudych patyków pod sukienką! Takie tworzenie lalki "na odwal"!
    Buzia ładna, sukienka śliczna - pięknotka Ci wyszła, i już!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :):):) Jak dobrze, że mój Mąż dał się przekonać , że trzeba pomóc laleczce .... :):):) Nie jest wielbicielem lalek ...

      Usuń
  10. Hihi, taki mały podrzutek Ci się trafił. Obie urocze i wyglądają na bardzo zadowolone ze swojej obecnej formy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... i w taki oto sposób zwiększa się stan liczebny mieszkańców Dziwaczkowa :):)

      Usuń
  11. Uwielbiam lalki Pixie Punks.:D. mam dwie jak na razie. Obie trafiły do mnie gołe ale i tak są cudne. :).
    Co do cienkich nóżek to serdecznie ich nie cierpię choć buźki niektóre lalki szczudłonogie mają piękne. Jak ta twoja np. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie będą musiały się dziewczyny spotkać !!!! :):)

      Usuń
  12. Niesamowite! Takie bidule pokrzywdzone do Ciebie trafiły, a na koniec wyglądają lepiej niż w oryginale. Brawo :)

    OdpowiedzUsuń